LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hetnet instapsurfen: adsl aansluiting afgepakt!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Mathilde D.
Berichten: 2156
Lid geworden op: 06 aug 2005 18:41

Hetnet instapsurfen: adsl aansluiting afgepakt!

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

Wij hebben giga-ellende meegemaakt omdat Hetnet onze ADSL ten onrechte gesloopt had enkel tgv de omzetting van een jaar in een maandcontract. Dat kon volgens de KPN alleen in de laatste 3 maanden voor de jaarlijkse verlengdatum. We waren al klant sinds december 2006. We kregen de bevestiging dat het omgezet zou worden. Daarna bericht dat ADSL verbinding eruit zou gaan. Gebeld en gerustgesteld 2x. Daarna gebeurde het toch. Toen nog een brief dat een neiuwe adsl verbinding onmogelijk zou zijn .
Toen 1000 keer gebeld: de kpn/hetnet zorgt niet dat het hersteld wordt, ze doen alsof wij de oorzaak zijn en het blijkt dat wij alles zelf moeten herstellen door opnieuw een bestelling te doen (dit blijkt pas na 10x bellen). En ik krijg steeds oneerlijke, wisselende, onduidelijke informatie. Op gegeven moment bleek ook nog dat onze email niet meer bereikbaar zou zijn. Toen hebben ze dat bij de afdeling retentie even apart gezet. Ik dacht dat we daarna onze email weer konden gebruiken, maar neehoor, we zijn nu alles kwijt. En tijdens het proces van afsluiten kregen we allemaal foute brieven, een brief bijvoorbeeld met de datum 1-1-1970 er in. Vandaag de zoveelste fout van hetnet. Het blijkt dat het emailadres van de hoofdaccount een heel raar adres is: qeueu25tq, en dat blijkt niet veranderd te kunnen worden. Extra emailadressen moeten via het dure 0900 nummer worden aangevraagd. Email ophalen lukte niet (wel via webmail). Blijkt dat de gebruikersnaam op de computer ook gevolgd moet worden door @hetnet.nl, terwijl in hun docu juist staat dat dit niet moet. Kortom zooi zooi zooi. Om letterlijk gek van te worden.
Het hele proces heeft eigenlijk meer dan 1 maand geduurd: van 11 november tot nu. Ze zouden daar het hele management en het hele administratieve systeem op de schop moeten gooien. Hoeveel huisgezinnen gaan daardoor niet volledig naar de knoppen? Veel stress: geen schoolwerk mogelijk voor mijn zoon, geen betalingen voor het gezin, niet bereikbaar.En we krijgen absoluut geen gehoor en niemand weet het daar. Gelukkig was de helpdesk in die tijd 1 cent per minuut, maar de laatste telefoontjes over de emailadressen hebben ons 45 cent per minuut gekost (2x 20 minuten) . Dat geld zouden we eigenlijk allemaal terug moeten krijgen.

e.weis
Berichten: 122
Lid geworden op: 28 jul 2008 14:51

Re: Hetnet instapsurfen: adsl aansluiting afgepakt!

Ongelezen bericht door e.weis »

Ten eerste is deze ervaring natuurlijk vervelend om te lezen.

Maar ik snap niet wat nu de volgende stap is. Wat is nu concreet het probleem?

Zoals ik t lees, is het namelijk opgelost.

mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team.

Gesloten