LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hotmail adres geblokkeerd

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
SebastiaanZ
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 mar 2012 10:08

Hotmail adres geblokkeerd

Ongelezen bericht door SebastiaanZ »

Weet niet of ik dit ook hier ten orde kan brengen, anders mijn excuses, maar mijn Hotmail adres is een tijdje geleden geblokkeerd door Hotmail vanwege zogezegde spam en dergelijke. Nou heb ik nooit SPAM verstuurd, dus dat was al vreemd. Dan kon ik mijn email laten deblokkeren door ze een code te laten sturen naar mijn telefoon. Dus daar vul ik mijn telefoonnummer in. Wacht nu al meer dan een week op een bericht van hen.

Iemand hier ook zo'n ervaring mee gehad? En is het toen opgelost?

wiseger
Berichten: 509
Lid geworden op: 10 nov 2010 16:29

Re: Hotmail adres geblokkeerd

Ongelezen bericht door wiseger »

Microsoft blokkeert je hotmail indien daarvan spam of links naar malware verstuurt worden. Meestal als dat een indicatie dat je account gekraakt is en iemand anders jouw hotmail gebruikt voor dergelijke doeleinden.

Afgelopen jaar zijn op deze manier heel veel accounts geblokeerd. Via deze link kan je de blokkade laten opheffen:

http://windowslivehelp.com/solution.asp ... 6e82adb846

Het kan noodzakelijk zijn om een tijdelijke live-id aan te maken om zo de noodzakelijke support te krijgen.

SebastiaanZ
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 mar 2012 10:08

Re: Hotmail adres geblokkeerd

Ongelezen bericht door SebastiaanZ »

wiseger schreef:Microsoft blokkeert je hotmail indien daarvan spam of links naar malware verstuurt worden. Meestal als dat een indicatie dat je account gekraakt is en iemand anders jouw hotmail gebruikt voor dergelijke doeleinden.

Afgelopen jaar zijn op deze manier heel veel accounts geblokeerd. Via deze link kan je de blokkade laten opheffen:

http://windowslivehelp.com/solution.asp ... 6e82adb846

Het kan noodzakelijk zijn om een tijdelijke live-id aan te maken om zo de noodzakelijke support te krijgen.
Dat heb ik al geprobeerd, maar nog steeds is de blokkering niet opgeheven. Grappig dat dit met Hotmail altijd gebeurt maar met Gmail niet (ten minste niet bij mij). Heb nu maar een nieuw account aangemaakt, maar dit is strontvervelend en de klantenservice van Hotmail is wat dat betreft ook maar slecht.

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Hotmail adres geblokkeerd

Ongelezen bericht door olaf79 »

SebastiaanZ schreef:
wiseger schreef:Microsoft blokkeert je hotmail indien daarvan spam of links naar malware verstuurt worden. Meestal als dat een indicatie dat je account gekraakt is en iemand anders jouw hotmail gebruikt voor dergelijke doeleinden.

Afgelopen jaar zijn op deze manier heel veel accounts geblokeerd. Via deze link kan je de blokkade laten opheffen:

http://windowslivehelp.com/solution.asp ... 6e82adb846

Het kan noodzakelijk zijn om een tijdelijke live-id aan te maken om zo de noodzakelijke support te krijgen.
Dat heb ik al geprobeerd, maar nog steeds is de blokkering niet opgeheven. Grappig dat dit met Hotmail altijd gebeurt maar met Gmail niet (ten minste niet bij mij). Heb nu maar een nieuw account aangemaakt, maar dit is strontvervelend en de klantenservice van Hotmail is wat dat betreft ook maar slecht.
Ik adviseer je om microsoft te bellen. Als je tijdens het aanmaken van je account voldoende (en de juiste) gegevens hebt ingevuld, kun je deze per telefoon bevestigen. Daarmee weet MS dat jij echt het account bezit. Je account wordt dan gedeblokkeerd. Het tel. nr. is 020 500 1500

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Hotmail adres geblokkeerd

Ongelezen bericht door bprosman »

de klantenservice van Hotmail is wat dat betreft ook maar slecht.
Schandalig :wink: Daar betaal je dan zoveel geld voor en krijg je zo'n beroerde service :wink:

olaf79
Berichten: 8271
Lid geworden op: 17 okt 2011 23:53

Re: Hotmail adres geblokkeerd

Ongelezen bericht door olaf79 »

bprosman schreef:
de klantenservice van Hotmail is wat dat betreft ook maar slecht.
Schandalig :wink: Daar betaal je dan zoveel geld voor en krijg je zo'n beroerde service :wink:
Tsja...Persoonlijk alleen maar goede ervaring met dat nummer.

mairipox
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 mar 2012 05:06

Re: Hotmail adres geblokkeerd

Ongelezen bericht door mairipox »

Dat heb ik al geprobeerd, maar nog steeds is de blokkering niet opgeheven.Afbeelding

haribo58
Berichten: 39
Lid geworden op: 25 nov 2006 23:53

Re: Hotmail adres geblokkeerd

Ongelezen bericht door haribo58 »

Ik kreeg gewoon keurig een sms en kon toen via een nummer weer in mijn account.
Maar je kunt toch kiezen door het stellen van je geheime vraag te beantwoorden.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Hotmail adres geblokkeerd

Ongelezen bericht door sephora30 »

Heb ik ook gehad een aantal maanden geleden, en uiteraard verstuurde ik ook geen spam, dat doen anderen die jouw account hacken.

Bij mij is het wel goed gegaan en kreeg gelijk de code.

Gesloten