LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Internet en telefonie samen: Beste prijs/kwaliteit-verhoudin

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
RB1983
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 sep 2006 16:32

Internet en telefonie samen: Beste prijs/kwaliteit-verhoudin

Ongelezen bericht door RB1983 »

Aangezien wij @home eruit gaan gooien vanwege aanhoudende problemen maar wij wel internet willen houden moeten we op zoek naar nieuwe provider. Goedkoop is prettig, maar snelheid en betrouwbaarheid ook.

Tegenwoordig heb je combinatiepakketten, maar dat is niet altijd wat als je de reviews soms moet geloven. Wij hebben nu ook nog KPN-telefoon en een draadloze router met 3 a 4 pc's erop.

Deze eisen hebben we voor de nieuwe situatie:

minimaal 4 mb download (upload minder belangrijk)
minimaal 3 email adressen
Geen kabelinternet meer
Geen datalimiet
Constante verbinding, uitval is zeer onwenselijk

Wat zijn jullie suggesties?

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Internet en telefonie samen: Beste prijs/kwaliteit-verhoudin

Ongelezen bericht door karr-2 »

XS4all, nooit problemen mee gehad, ik heb ze al 6 jaar en de keren die we eruit gelegen hebben zijn op de vingers van 1 hand te tellen en duurden nooit langer dan een uur.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Internet en telefonie samen: Beste prijs/kwaliteit-verhoudin

Ongelezen bericht door agro »

Ik heb Internetplusbellen van kpn met onbeperkt bellen naar vaste nummers, 24 uur per dag, 6mb down en 0,75 mb up sinds 6 januari, de telefoon heeft er 2 weken geleden ca 1 dag uitgelegen, de internetverbinding bleef wel intact, tot op heden heb ik geen verdere storingen gehad.
Je hebt dan 4 mailboxen die kan je zelf vergroten, en max 20 e-mail adressen.
Er is wel een limiet van het te verzenden e-mail deze mag inclusief bijlagen de 5 MB niet overschrijden, vind ik persoonlijk wel erg aan de magere kant, met foto's of mp3 bestanden zit je er al vlug overheen.

Gesloten