LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Boeken via Vakantieveilingen.nl werkt niet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Manonmaria
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jan 2017 20:24

Boeken via Vakantieveilingen.nl werkt niet

Ongelezen bericht door Manonmaria »

Beste iedereen,

Bij deze mijn poging om gehoord te worden:

Op vakantieveilingen.nl kocht ik een nachtje weg bij een hotel (hotel gulpenerland, Gulpen). Met mijn oog op een bepaalde datum regelde ik vrij van het werk, tot aan die tijd heb ik de beschikbaarheidstabel in de gaten gehouden. Op het moment dat ik wil gaan boeken, zijn alle weekend data opeens uitgewist.. (letterlijk 2 seconden ervoor heb ik nog gecheckt)
Duidelijk beschreven bij de veiling staat dat er op Zaterdagen, zon- en feestdagen een meerprijs van vijftien euro gevraagd wordt, dus ik kon het niet mis hebben, weekenden zitten erbij.
Ik dacht "het zal wel een misverstand zijn" en met lichte paniek heb ik de klantenservice opgebeld. De mevrouw aan de lijn gaf aan terug te bellen. Uiteindelijk heb ik zelf maar een mail gestuurd, want een telefoontje kwam er maar niet.
Uiteindelijk komt het hierop neer:
Vakantieveilingen.nl beweert dat het een fout van het desbetreffende hotel en hen systeem is, ze passen de beschikbaarheid aan, echter staat mijn datum er zowat als enige niet meer bij..
Ik geef aan dat het echt om deze datum gaat, en vraag of ze wellicht kunnen schuiven in de kamers, een deluxe kamer met meerprijs van 20 euro was namelijk wel nog beschikbaar.
Ik wacht enkele dagen op een reactie, maar mijn onrust werd groter omdat ik het risico liep dat er weer hetzelfde zou gebeuren. Dus twee dagen later boek ik de kamer van twintig euro extra, en hoop op de coulance van vakantieveilingen.nl.
Vervolgens is er een scala aan mails waarin ze me tegenmoet willen komen met 5 euro (veiling tegoed), waarin ze beweren dat ze me niet beter van dienst kunnen zijn en dat ook zij het vervelend vinden.
Ik ben normaalgesproken de beroerdste niet, twintig euro bij een weekendje uit kan er ook nog wel bovenop.
Maar het gaat me in deze om het begrip en de service die je verwacht als een bedrijf toegeeft een fout te hebben gemaakt, waarvoor je vervolgens als klant moet opdraaien.
Ik heb het desbetreffende hotel verteld over de situatie, ze geven aan niets van de situatie af te weten, ondanks dat de klantenservice van vakantieveilingen met vingers wijst naar het hotel.
Nu even als kers op de taart: Vandaag keek ik weer bij de gewonnen veiling en ik zag dat de datum met de gewone kamer (dus zonder meerprijs) , weer op beschikbaar gesteld stond.
Vooralsnog heeft vakantieveilingen.nl mijn laatste mails niet meer beantwoord.
Nou ik was van plan een lang verhaal kort te houden, maar dat is me duidelijk niet gelukt.. :')
Zijn er meer mensen die eenzelfde ervaring hebben met de site? Zo ja, hoe is dit opgelost?
Laatst gewijzigd door Radar op 01 feb 2017 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onderwerp aangepast

stofzuigertje

Re: Boeken via Vakantieveilingen.nl werkt niet

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

U bied op open datum nader te bepalen helaas.
Er waren weekenden maar.....

Voortaan alleen op vaste datum bieden als je wel kan, dan heb je zekerheid van die datum en kunnen ze je niet verplichten om meerdere dagen in de week vrij te nemen omdat ze anders lege kamers hebben.
Ik vermoed dat ze dit bewust doen, alle weekenden tegen toeslag moeiteloos vol en zo proberen ze, maar krijgen nu wegens dit soort forums juist dat er minder mensen via hun gaan boeken.

Helaas, het mag, staat in voorwaarden en als je niet werkloos bent en altijd tijd hebt kun je beter alleen de vaste datums bieden.

ekmbeukers
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 nov 2009 11:21

Re: Boeken via Vakantieveilingen.nl werkt niet

Ongelezen bericht door ekmbeukers »

Wij boeken al jaren niet meer via Vakantieveilingen in verband met slechte ervaringen qua beschikbaarheid. Hotelkamerveilingen iets soepeler, maar ook bij die site niet altijd alles even soepel verlopend.

BL2
Berichten: 4833
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Boeken via Vakantieveilingen.nl werkt niet

Ongelezen bericht door BL2 »

Tsja, als je voor de dubbeltje op de eerste rang wilt zitten, krijg je dit soort "kleine ergenissen"........
Laat zulk soort sites gewoon links liggen en boek via bv Bookings.com of rechtstreeks bij het hotel.
Doen wij al jaren, nooit enige ergenis gehad.

Gesloten