LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verbinding bij T-Mobile Thuis werkt niet, schuift schuld af op KPN

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
EdithBratt
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jul 2020 14:22

Verbinding bij T-Mobile Thuis werkt niet, schuift schuld af op KPN

Ongelezen bericht door EdithBratt »

Twee maanden lang heb ik T-mobile Thuis de tijd gegeven de afgenomen Alles-in-1 dienst via ADSL op te leveren. Helaas zonder resultaat.

Na ontvangst van het pakket bleek de telefoonlijn niet correct te werken. Een 'kabelbreuk bij KPN' werd mij door de klantenservice gemeld. U wordt teruggebeld. Niet natuurlijk... Sorry meneer, ik ga het nogmaals doorgeven aan KPN. U wordt door hen gebeld. Niets.... Meneer, ik zie hier in ons systeem dat u KPN heeft gemeld dat alles in orde is. U heeft KPN niet gesproken, dat is wel heel vreemd. Ik ga nogmaals voor u aan de slag. Excuses hoor!

Een week later nog maar eens gebeld met vergelijkbare verbazing en beloofde opvolging. Ondertussen heb ik in 2 dagen een werkende verbinding via de collega's van Ziggo geregeld. Kind van 5 en vrouwlief wilde nu toch onderhand TV kijken en op internet kunnen. T-mobile maar rustig uit het hoofd gezet.

1 dienst van T-mobile Thuis werkt uiteraard wel als een zonnetje: de facturatie. De stornering van mijn bank werkt ook prima.

Na weer een maandje de verbinding nog eens getest: nog steeds geen enkel signaal en dus de klantenservice van T-mobile maar weer gebeld met het verzoek het abonnement toch maar eens te annuleren. Er wordt tenslotte toch geen dienst geleverd.

Nou, dat zag ik toch echt helemaal verkeerd... U heeft al 38 dagen geen contact met ons opgenomen en ons systeem zegt dat uw verbinding werkt! Ik zie nu wel dat dit niet zo is, maar wij kunnen natuurlijk niet van een paar honderdduizend klanten controleren of de verbinding wel werkt en het ligt ook aan KPN, dat wist u al. Nee, ik kan helaas niets voor u doen. Als u van uw abonnement af wilt dan betaalt u een afkoopsom. Dus...

Conclusie: T-mobile Thuis biedt een dienst aan die blijkbaar afhankelijk is van KPN. Er wordt niet gecontroleerd of de dienst wel geleverd kan worden. De klant moet initiatief nemen en blijven nemen, want als dat niet gebeurd gaan we er gewoon vanuit dat alles klopt, ondanks meerdere meldingen. En uiteraard gewoon betalen, of de dienst nu wel of niet geleverd is.

We wachten de facturen/herinneringen maar af en sturen eventuele 'dreigementen' maar rechtstreeks door naar de rechtsbijstand. Zucht...

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Verbinding bij T-Mobile Thuis werkt niet, schuift schuld af op KPN

Ongelezen bericht door sylvesterb »

EdithBratt schreef:
22 jul 2020 14:26
We wachten de facturen/herinneringen maar af en sturen eventuele 'dreigementen' maar rechtstreeks door naar de rechtsbijstand. Zucht...
En helaas voor u gaat u dit verliezen. Immers is het aan u om te melden dat de dienst niet werkt ondanks de afmelding van de netwerkpartij.

Gewoon afwachten is erg naief u zult ze formeel ingebreke moeten stellen en als ze de zaak herstellen zit u gewoon vast aan het contract. Zo niet dan kunt het beeindigen.

Erthanax
Berichten: 9680
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Verbinding bij T-Mobile Thuis werkt niet, schuift schuld af op KPN

Ongelezen bericht door Erthanax »

Bericht gemeld. Het is een kopie van dit topic uit 2019, en dat was weer een kopie van dit topic uit 2017.

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Verbinding bij T-Mobile Thuis werkt niet, schuift schuld af op KPN

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Erthanax schreef:
22 jul 2020 20:17
Bericht gemeld. Het is een kopie van dit topic uit 2019, en dat was weer een kopie van dit topic uit 2017.
Goed gevonden!! Wel benieuwd wat het doel is hiervan?

Justmeagain
Berichten: 541
Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49

Re: Verbinding bij T-Mobile Thuis werkt niet, schuift schuld af op KPN

Ongelezen bericht door Justmeagain »

Duidelijk iemand met meerdere identiteiten. Zelfde topic, andere ts

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Verbinding bij T-Mobile Thuis werkt niet, schuift schuld af op KPN

Ongelezen bericht door Radar »

sylvesterb schreef:
22 jul 2020 21:29
Erthanax schreef:
22 jul 2020 20:17
Bericht gemeld. Het is een kopie van dit topic uit 2019, en dat was weer een kopie van dit topic uit 2017.
Goed gevonden!! Wel benieuwd wat het doel is hiervan?
Onze controle op eerste berichten omzeilen. Wij kunnen ons ook niet meer alle berichten herinneren die in de afgelopen jaren geplaatst zijn en laten het dan toe. Vervolgens kan de account in kwestie vrijuit spammen. Vaak geplaatst vanaf ip-adressen uit Vietnam of India. Als jullie dergelijke dubbele berichten zien, geef ze vooral door! De kopie uit 2019 gooi ik weg, maar deze sluit ik (voorlopig) alleen, zodat deze reactie door jullie ter kennis genomen kan worden. ^FG

Gesloten