LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] internet gaat nooit

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door queenfan »

@ Josina, nee de opmerking was niet aan jouw gericht.

josina
Berichten: 19
Lid geworden op: 31 jan 2007 00:59

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door josina »

Hallo NijMeGeN,

Wees maar blij dat jij zo goed kan lezen en zo slim bent.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door agro »

Hallo NijMeGeN,

Wees maar blij dat jij zo goed kan lezen en zo slim bent.
Als hij zo slim zou zijn als hij zich voogeeft te zijn, zou hij niet upc als provider hebben. :lol: :lol: :lol:

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Volgens mij moet je stoppen met in je glazen bol te kijken of je moet van de drank afblijven, maar vertel mij eens hoe weet je dat ik upc gebruik want als dat zo zou zijn dan weet ik er toch echt niks vanaf.
Maar het schijnt dat jij dat allemaal wel weet dus leg maar uit.

josina: waaruit blijkt dat ik zo slim ben? zie de reactie graag tegemoet.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door agro »

Volgens mij moet je stoppen met in je glazen bol te kijken of je moet van de drank afblijven, maar vertel mij eens hoe weet je dat ik upc gebruik want als dat zo zou zijn dan weet ik er toch echt niks vanaf.
Waarom verdedig je dat gespuis dan met al wat je in je mars hebt, als je er niks vanaf weet is het dus klare onzin wat je over upc hier deponeert, o ja natuurlijk helemaal vergeten je hebt het natuurlijk "van horen zeggen" dat verklaart alles.

josina
Berichten: 19
Lid geworden op: 31 jan 2007 00:59

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door josina »

Geplaatst op 13 Apr 2007 20:34 door NijMeGeN


--------------------------------------------------------------------------------

Lezen kan ze dus ook niet, en zo slim was die opmerking niet

Hallo NijMeGeN

Ik reageerde alleen maar op jou opmerking. Die was aan mij gericht dat kan niet anders.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door agro »

Och laat hem toch josina, typisch iemand die het grootste woord heeft en de wijsheid in pacht meent te hebben, maar ondertussen nergens een bal verstand van heeft.

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door Henri42 »

Alles komt goed < prettig weekend :D :D :D
Laatst gewijzigd door Henri42 op 14 apr 2007 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door agro »

Het vreemde is dat zij de tv kabel van UPC wel gebruiken
Mooi niet dus.
En wanneer plaats jij eens iets gefundeerds of inhoudelijks henri, je blaast wel hoog van de toren, maar je bent een kei in het plaatsen van onzin.
Doe maar lekker dat schorem van upc verdedigen, tja het is eenmaal zo soort zoekt soort henri, en het is maar waar jij je toe aangetrokken voelt.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

josina die opmerking was niet aan jou gericht.

Over het grootste woord gesproken agro, je heb me nog steeds niet duidelijk gemaakt hoe je erbij komt dat ik upc als isp zou hebben.
Of is dit soms klare onzin wat je hier deponeert, oh ja natuurlijk helemaal vergeten je doet niet anders dat verklaart alles.
Dus ik ben benieuwd.

Dr.O
Berichten: 74
Lid geworden op: 27 sep 2006 19:32

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door Dr.O »

bbned :lol:

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Wat wil je daar mee zeggen, want ook daar maak ik geen gebruik van.
Ik maak gebruik van babyxl.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door agro »

Over het grootste woord gesproken agro, je heb me nog steeds niet duidelijk gemaakt hoe je erbij komt dat ik upc als isp zou hebben
Je gaf de indruk door het schorem wat upc heet uit alle macht te verdedigen, maar naar eigen zeggen heb je er dus geen ervaring mee, en zwets ja zomaar wat uit je nek.
Oh henri ben je er helemaal zelf achter gekomen, wat voor onzin je produceert en vervolgens toch maar hebt verwijderd?

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door Henri42 »

Nijmegen:
Voor de goede orde Agro heeft vermoedelijk wederom een proces verloren tegen UPC en trekt al jaren tegen iedereen van leer die een genuanceerde mening over UPC heeft, in zijn kielzog varen Bagger Hoffie Hashsnuiver Beer 1/m4 mee : ISP,s zijn soms ook gelijk ???? :D :D het is maar een vraag ?. :D :D :D :o :) :idea: :arrow:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door agro »

Voor de goede orde Agro heeft vermoedelijk wederom een proces verloren tegen UPC
Verbazingwekkend henri wat je weer een inhoudelijke en gefundeerde reactie plaatst, ben je er helemaal alleen opgekomen, of heb je toch stiekum je compaan laurent geraadpleegd, of is het je door een van je andere persoonlijkheden ingefluisterd.
Of is het toch weer een van je natte dromen? :lol: :lol: :lol:

Beertje02
Berichten: 377
Lid geworden op: 09 dec 2006 15:52

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Ik denk dat Henri42 regelmatig een natte droom van UPC heeft, ik droom wel eens van een wereld waar UPC niet in bestaat.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

Nee nee agro als er iemand uit z'n nek zwets dan ben jij het wel, je gaf de indruk zeg hij dan hahahaha :lol: .
Kijk maar uit dat je niet meer indrukken krijg :lol: :lol:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door Henri42 »

Agro en Beertje ( Hoffie Bagger Hashsnuiver) ips,s zijn vergelijkbaar ?. hebben last van puberteitsstoringen en dromen van een vrouwelijke UPC met alle nattigheid vandien . :D :D :D :roll: :idea: :arrow:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door agro »

queenfan als je iemand anders naar school wilt sturen kijk dan eerst even naar jezelf.

o god ik vergeet een m goh en moet nog door Josina worden voorgezegd ook.

Slimme opmerking NijMeGeN

je gaf de indruk zeg hij dan hahahaha
Kijk maar uit dat je niet meer indrukken krijg
Inderdaad erg grappig Nijmegen, eerst anderen op de puntjes wijzen, met een onnozel type foutje en er vervolgens blijk van geven dat je het Nederlands niet fatsoenlijk beheerst.
En over zwetsen gesproken, ik hou mijn mond over waar ik geen verstand of ervaring mee heb. (ik kan je verzekeren dat ik met upc zeer slechte ervaringen heb)
Agro en Beertje ( Hoffie Bagger Hashsnuiver) ips,s zijn vergelijkbaar
Weet je wel waar je het over hebt henri? Wat is een ips?
Het klokje weer horen luiden maar wederom het klepeltje niet kunnen vinden?
dromen van een vrouwelijke UPC met alle nattigheid vandien
Een vrouwelijke upc?
Wat mag in hemelsnaam dat nou weer zijn? Een vrouw die upc heet, en geloof je daar zelf in henri? Dan denk ik dat een bepaalde instelling voor jou onderhand wel de juiste plaats zou kunnen zijn.
Alweer een van je onderbouwende en fantastisch geformuleerde en gefundeerde uitspraken, henri je doet iedereen hier verbaasd staan.

E91
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 feb 2007 17:30

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door E91 »

En wie kan het verhaal van polka naar het Nederlands vertalen voor mij, zodat ik het ook kan begrijpen?

Gesloten