LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] internet gaat nooit

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door G7 »

we kunnen niet allemaal in Apeldoorn wonen
Nee liever niet. Dan zou die heul wel heel snel vol zijn. :D

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door NijMeGeN »

:wink:

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door Henri42 »

Apeldoorn is een mooie stad om de fanclub van Agro naar toe te verhuizen met nieuwe kansen op UPC diensten :)

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door agro »

Ik heb verder ook niks tegen agro alleen zijn manier van doen beviel me niet.
Dat is wederzijds.
Apeldoorn is een mooie stad om de fanclub van Agro naar toe te verhuizen met nieuwe kansen op UPC diensten
Alweer zo een echt gefundeerde en zeer inhoudelijke post van henri, is geweldig toch.
Henri die 42 is dat je leeftijd, en zo ja, ben je dan de komma niet vergeten tussen de 4 en 2?

Henri42
Berichten: 2979
Lid geworden op: 09 okt 2006 11:08

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door Henri42 »

Agro en je fanclub, let op je bloeddruk, toch jammer dat UPC jou heeft verbannen :) :)

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door agro »

Agro en je fanclub, let op je bloeddruk, toch jammer dat UPC jou heeft verbannen
Oh nee henri geen enkel probleem meer, nu ik van upc ben verlost (tenminste als ze willen ophouden met facturen sturen) en niet ik ben verbannen maar ik heb upc opgezegd.
Voor de goede orde hieronder de bevestiging welke ik van upc heb ontvangen, met hetgeen ik aan upc heb gestuurd kan je gelijk zien welk een onzin je plaatst, en dat beweert dan dat hij inhoudelijke en gefundeerde postings plaatst, grotere onzin is nauwelijks denkbaar. (dus toch de komma vergeten tussen de 4 en 2 voor je leeftijd)
Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw e-mail van d.d. 14/03/2007 delen wij u mede dat wij uw dienst "Standaard Radio/TV" per d.d. 14/04/2007 zullen opzeggen. Dit in verband met een maand opzegtermijn.

U krijgt een bevestigingsbrief en (indien van toepassing) een retourdoos voor uw mediabox. Deze ontvangt u binnen enkele weken in huis.

Mocht u nog vragen hebben naar aanleiding van deze e-mail, dan verzoeken wij u om contact op te nemen met de Retentie desk via het nummer 0900-1580 optie 3, vervolgens optie 1.

Hopende u hiermee voldoende te hebben ge
nformeerd.

Vriendelijke groet,

UPC Nederland
Afdeling Retentie





geachte dames en heren

hierbij wil ik mijn abonnement op radio en tv opzeggen.

gaarne een bevestiging waneer abonnement is beeindigd



This message and any attachment are confidential and may be privileged or otherwise protected from disclosure and may include proprietary information. If you are not the intended recipient, please telephone or email the sender and delete this message and any attachment from your system. If you are not the intended recipient you must not copy this message or attachment or disclose the contents to any other person.

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door KPN »

@agro

En nu heb je zeker spijt van je schotel, nu je weet dat de digitale kabel met de Nederlandse zenders de ALLERBESTE kwaliteit heeft he? :D

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door agro »

En nu heb je zeker spijt van je schotel, nu je weet dat de digitale kabel met de Nederlandse zenders de ALLERBESTE kwaliteit heeft he
Nee hoor helemaal geen spijt dat ik van dat oplichters schorem verlost ben, ik heb prima beeld, en kan met 1 abonnement op alle tv's onafhankelijk van elkaar alle zenders ontvangen, (moet je eens proberen met kabel digitaal) (straks heb je bij kabel digitaal voor elke tv een apart abonnement nodig, dan zal je die sukkels die zo voor de kabel zijn eens horen als deze een abo van een € 40 a € 50 of mogelijk meer per maand kwijt zijn, dat wordt dan pas echt lachen) bovendien ook nog eens een zenderaanbod waar upc niet aan kan tippen voor een prijs waar upc klanten nog niet eens van kunnen dromen.

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door queenfan »

wat een gezeik hier :?

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door KPN »

Geplaatst op 19 Apr 2007 09:27 door agro


--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
En nu heb je zeker spijt van je schotel, nu je weet dat de digitale kabel met de Nederlandse zenders de ALLERBESTE kwaliteit heeft he
Nee hoor helemaal geen spijt dat ik van dat oplichters schorem verlost ben, ik heb prima beeld, en kan met 1 abonnement op alle tv's onafhankelijk van elkaar alle zenders ontvangen, (moet je eens proberen met kabel digitaal) (straks heb je bij kabel digitaal voor elke tv een apart abonnement nodig, dan zal je die sukkels die zo voor de kabel zijn eens horen als deze een abo van een € 40 a € 50 of mogelijk meer per maand kwijt zijn, dat wordt dan pas echt lachen) bovendien ook nog eens een zenderaanbod waar upc niet aan kan tippen voor een prijs waar upc klanten nog niet eens van kunnen dromen.
Wat jij doet is illegaal. Want je kan hoogstens 2 x het basispakket met enkele zenders extra krijgen.
Reken er maar op dat CD nog wel een stokje gaat steken voor jouw gefraudeer!

En dan piep je wel anders ... :P

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door agro »

Wat jij doet is illegaal. Want je kan hoogstens 2 x het basispakket met enkele zenders extra krijgen.
Wat ik doe is NIET illegaal, je moet je eens goed laten voorlichten eer je iets roept waar je geen verstand van hebt.
Het is toegestaan om de smartkaart binnenshuis te delen, het is NIET toegestaan en illegaal om de smartkaart via bv internet met anderen te delen, ofschoon dit wel mogelijk is maar dat terzijde.

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door KPN »

Geplaatst op 19 Apr 2007 11:47 door agro

Wat ik doe is NIET illegaal, je moet je eens goed laten voorlichten eer je iets roept waar je geen verstand van hebt.
Het is toegestaan om de smartkaart binnenshuis te delen, het is NIET toegestaan en illegaal om de smartkaart via bv internet met anderen te delen, ofschoon dit wel mogelijk is maar dat terzijde.
En waar wordt dat dan door CD gezegd dat het wel mag?

In mijn overeenkomst met ze, staat daar niets over geschreven en op hun website kan ik het ook niet terug vinden.

Een smartcard binnenshuis delen betekent dat je DEZELFDE smartcard in 1 van je vele deocoders mag stoppen. Een kopie ervan maken is heel wat anders!

Je bent gewoon een crimineel.

Hier een klein stukje uit de overeenkomst (artikel 23):
Iedere andere bestemming of ieder ander gebruik - daaronder begrepen het kopiëren, verhuren, uitlenen, doorzenden (aan bijvoorbeeld andere huishoudens) en de vertoning in het openbaar.....knip knip.....is, behoudens wettelijke uitzondering, zonder toestemming van de rechthebbende verboden EN STRAFBAAR gesteld.

Jij moet eigenlijk een paar jaartjes zitten meneertje misdadiger.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door agro »

Een smartcard binnenshuis delen betekent dat je DEZELFDE smartcard in 1 van je vele deocoders mag stoppen. Een kopie ervan maken is heel wat anders!
Doe ik ook meneer duffie, en niks meer of minder.
Ik heb geen kopie gemaakt, ik heb de decoders middels een utp kabel op mijn computernetwerk aangesloten en via dit netwerk wordt de smartcard gedeeld met mijn andere decoders. en kan ik opnames welke ik gemaakt heb op naar een computer kopieren en daarna (uitsluitend voor eigen gebruik) deze opname desgewenst bewerken en op dvd branden ( ik stel aan niemand iets ter beschikking, en ik ontvang ook van niemand anders iets) enkel alleen op mijn eigen netwerk, en voor eigen gebruik.

Iedere andere bestemming of ieder ander gebruik - daaronder begrepen het kopiëren, verhuren, uitlenen, doorzenden (aan bijvoorbeeld andere huishoudens) en de vertoning in het openbaar.....knip knip.....is, behoudens wettelijke uitzondering, zonder toestemming van de rechthebbende verboden EN STRAFBAAR gesteld.
Ik deel niks met andere huishoudens ik stel aan niemand iets beschikbaar deel niks uit of leen niks uit helemaal niets van dat alles, en doe niks strafbaars.

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door KPN »

@agro

Oeps :oops:

Mijn excuses dan.

Kan je dan ook verschillende zenders tegelijk bekijken?

Da's wel cool dan.

Nogmaals mijn excuses...

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door agro »

Mijn excuses dan.
Excuses aanvaard, vind ik wel fair van je.

Ik kan op elke ontvanger onafhankelijk van elkaar elke willekeurige zender bekijken, en op de ontvangers met harddisk elke willekeurige zender opnemen.
Als ik niet kijk met de ontvanger waarin een harddisk zit kan ik 2 verschillende zenders tegelijk opnemen, en zonodig op andere tv een willekeurige zender bekijken.
Werkt eigenlijk precies hezelfde als analoge kabel tv ontvangst met dezelfde mogelijkheden, zelfs nog uitgebreider omdat de installatie op computernetwerk zit aangesloten.
Ik heb volgende installatie 2 ontvangers met harddisk en 3 ontvangers zonder harddisk, kan dus als wil 3 verschillende zenders tegelijk bekijken en ook nog eens tegelijkertijd 4 verschillende zenders opnemen, en is min of meer onbeperkt uitbreidbaar, bij meer dan 8 ontvangers moet men wel schotel bijplaatsen of over stappen op een nog meer geavanceerd systeem.
Het schijnt zelfs mogelijk te zijn maar daar moet ik mij nog in verdiepen om met de ontvangers zonder harddisk op een netwerkharde schijf opnames te maken, of een op de experiabox aangesloten usb harddisk en deze vervolgens op elke willekeurige tv te bekijken.
Ook meerdere satelieten ontvangen is geen enkel probleem met een zogenaamde wavefrontier schotel.

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door KPN »

Wauw, dat is mooi.

Nog meer uitbreiding lijkt me niet nodig toch?
Zo heb je al zat mogelijkheden.

Dat wil ik ook wel hebben, is zeker wel heel duur toch?

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door agro »

Dat wil ik ook wel hebben, is zeker wel heel duur toch?
Niet veel duurder dan een reguliere installatie.
Wat wel handig is dat je beetje verstand hebt van computers, en dan niet tekstverwerken, maar hoe een en ander in het werk gaat, en goed op de hoogte bent van netwerken en dergelijke, de ontvangers zijn uitgerust met linux software.

KPN
Berichten: 508
Lid geworden op: 17 sep 2006 01:47

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door KPN »

Niet veel duurder dan een reguliere installatie.
Volgens mij kost dat meer dan 1500 euro.

Met een harde schijf kost toch al minstens 400 euro?

Dat x 2 + die andere 3.

Dat vind ik best wel duur.

Maar wel mooi, ik zou al blij zijn met 1 harddisk receiver, of 2 :wink:

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door Ulbe »

Een harde schijf € 400,-?, wat ben je van plan? :)


Het is natuurlijk afhankelijk wat je met een computer doet,

Wanneer je alleen wat website's bekijkt en wat brieven gaat typen op het systeem is een computer van € 499,- of een wat oudere computer goed genoeg,

Wanneer je echter de nieuwste grafische programma's en games op topsnelheid wil draaien, zijn er echter pk's nodig om snel en vlot met een hoge schermresolutie te kunnen werken, en dit kost veel geld!,

Het is maar net wat je wilt met je computer,


Vriendelijke groeten,

Ulbe.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: internet gaat nooit

Ongelezen bericht door agro »

Het is maar net wat je wilt met je computer,
Het gaat niet over computers.

Een twintuner kost ca € 560,00 excl harddisk (ik heb er harddisk ingedaan van 120 GB uit een (oude) computer gehaald)
Een enkelvoudige tuner kost ca, € 210,00

Gesloten