LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] internetplusbellen duurder in 2009

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
liesbeths
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 dec 2008 13:46

Re: internetplusbellen duurder in 2009

Ongelezen bericht door liesbeths »

Hoi Peter,

Nou wat jij nu schetst is letterlijk mijn ervaring van enige weken terug....ze leren er ook helemaal niets. Hoe moeilijk kan het zijn om alle helpdesk mw bij aanloggen op het systeem even te voorzien van de laatste communicatie die de KPN richting klanten doet. Maar goed mijn frustatie is voorbij, ik heb opgezegd (hoewel die opzegging per direct in zou gaan (heb op de 31ste opgezegd), kan ik nog steeds bellen en internetten via de KPN als ik dat wil....ook weer zoiets. Maar ik heb twee mails en een brief dat ik per direct opgezegd heb in huis :-)

Schriftelijk opzeggen kan via:
KPN BV Klantencontacten
Postbus 58800
1040 JA Amsterdam
Doe dit wel aangetekend.

Je kunt ook daarnaast een e-mail wisseling opstarten met [email protected]. Mijn ervaring is dat deze mw in ieder geval vrij snel reageren. Refereer daar ook naar die mail en probeer zwart op wit te krijgen dat dit een reden tot opzegging is!

Succes!
Liesbeth

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: internetplusbellen duurder in 2009

Ongelezen bericht door D1RK »

Als je op oude adres opzegt en nieuwe adres meestal eerste maanden goedkoper dus gewoon nieuwe aanvragen en niet meer verhuizen!

Eventueel op naam vrouw zetten en haar bank gebruiken.
Zo willen ze dat toch?

pacemaker
Berichten: 5
Lid geworden op: 05 jan 2006 21:41

Re: internetplusbellen duurder in 2009

Ongelezen bericht door pacemaker »

Nou ik heb inmiddels opgezegd bij kpn en heb die mail in begin december gekregen ik had tot januari om het op te zeggen.

heb toen gebeld en de medewerker zei ook dat het dan per direct stop zou worden gezet.
toen zei ik tegen hem dat ik door die email minder dan een maand had om over te stappen en dat dit niet reeel was.
hij zei toen dat het beter was om dan 28 of 29 dec. weer te bellen en dan stop te zetten.

ik zei toen maar dan wil ik wel in een email een bevestiging dat het ook stopgezet zou worden.

toen gaf hij zelf aan dat hij dit wel kon maar werd dan half januari en dan kon hij het ook bevestigen.

kreeg daarop netjes een email op 8 dec. zie onderstaand.

Geachte mevrouw ****,



Hierbij bevestigen wij dat KPN per 15 januari 2009 uw abonnement en alle bijbehorende diensten voor u zal opheffen (inzake uw klantnummer ******). Wij vinden het jammer dat u uw abonnement heeft opgezegd en hopen dat u in de toekomst aanleiding ziet om opnieuw klant bij ons te worden.



Indien u bij het beëindigde abonnement een KPN Experia Box en Splitter in bruikleen had, dan verzoeken wij u deze binnen 8 dagen na opheffing van de aansluiting terug te sturen naar:



KPN

Antwoordnummer 10090

2260 VB Leidschendam



Als u gebruik maakte van één of meerdere mailboxen, zullen wij deze mailboxen in ieder geval drie maanden na stopzetting van uw diensten voor u gereserveerd houden. U kunt ze dan niet gebruiken, maar mocht u uw opzegging ongedaan maken, dan kunt u uw eigen mailadressen terugkrijgen.



Wilt u de opheffing van uw abonnement ongedaan maken? Neem dan contact op met onze KlantenService.




Tot het eind van de looptijd van uw contract ontvangt u uw reguliere factuur. Dit kan betekenen dat u ook in de laatste maand voor de beëindiging van het contract nog een factuur ontvangt. Een deel van de abonnementskosten op deze factuur kan betrekking hebben op een periode nadat het contract feitelijk beëindigd is. Na stopzetting van de dienst volgt een eindafrekening waarin dit word gecorrigeerd. De eventueel door u teveel betaalde kosten zullen teruggestort worden op het bij ons bekende rekeningnummer. De eindafrekening krijgt u uiterlijk twee maanden na stopzetting van de dienst.





Heeft u nog vragen? Op www.kpn.com kunt u 7 dagen per week, 24 uur per dag uw vragen stellen aan onze KlantenService. Ook kunt u terecht bij onze KlantenService via telefoonnummer 0900-0244 (€ 0,10 per minuut). De KlantenService is 7 dagen per week geopend van 08.00 tot 22.00 uur.



Met vriendelijke groet,




KPN

Gesloten