LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] InternetPlusBellen KPN

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
ksbiezeveld
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 dec 2006 11:18

InternetPlusBellen KPN

Ongelezen bericht door ksbiezeveld »

Ik heb sinds maart IPB. De startperiode was rampzalig. Mij was verzekerd dat ik mijn analoge huiscentrale gewoon kon blijven gebruiken en dat alle telefoons die daarop aangesloten waren, verspreid door mijn hele huis, dus beschikbaar bleven.
Maar was niet het geval, met als gevolg dat ik aanvankelijk alleen in de zijkamer waar de Experiabox staat een telefoon kon aansluiten. In de rest van het huis was niet te horen wanneer de telefoon rinkelde.
De eerste week kon ik trouwens helemaal niet bellen of gebeld worden. Internet werkte meteen goed.
Om de helpdesk te bellen moest ik met mijn prepaid mobiel het 0900 nummer van de KPN bellen. Dat duurde eindeloos en drie keer was ik midden in een gesprek met iemand van de helpdesk en werd het gesprek verbroken omdat mijn beltegoed op was. Binnen een week had ik ruim € 50,- euro verbeld en nog geen antwoord. Eindelijk vertelde een medewerker me dat ik het best een set losse telefoons kon kopen. Dat heb ik toen maar met tegenzin gedaan. Het hoofdstation heb ik aangesloten aan de Experiabox en twee andere toestelen staan in andere kamers.
Dat werkt nu prima, als er tenminste geen storing is. Ik heb al minstens drie keer een lange telefoonstoring meegemaakt en vorige week donderdag lag internet er de hele dag uit.
Maar nu toch nog goed nieuws. Ik heb na de aansluitellende € 60,- geclaimd. Tot drie keer toe.
Tijden later werd ik gebeld door een meneer van de klachtenbehandeling. Hij hoorde mij aan en zegde toe € 80,- van mijn volgende rekening af te boeken. Prima! Een paar uur later belde een mevrouw. Van dezelfde klachtenbehandeling. Ik reageerde verrast en vertelde dat er al iemand had gebeld die dag.Zij wist daar niets van. Ze vroeg of ik nu helemaal tevreden was. Ik zei: niet helemaal want ik ben wel op kosten gejaagd omdat ik die telefoonset moest kopen terwijl er zes toestellen in mijn huis onbruikbaar waren geworden. Ze vroeg wat die telefoons hadden gekost. € 109,-. Ze zou er voor zorgen dat dat bedrag van mijn volgende rekening zou worden geboekt.
En zo is het gegaan: de volgende rekening werd € 189,- lager! Ik kreeg geld terug. De aanhouder wint!
En nu de storingen nog uit de wereld!

francis10
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 dec 2006 11:51

Re: InternetPlusBellen KPN

Ongelezen bericht door francis10 »

wil graag weten of er nog meer klachten zijn over de diensten van kpn,wij hebben ook een abonnement nafgesloten internetplusbellen van de kpn onze ervaring is slecht bij het afsluiten is ons niet vertelt dat als je draadloos wil internetten met vier pc in huis dat je voor iedere pc een andere ontvanger moet kopen,en dan ga je de klantenservice bellen sta je van driekwartiet tot anderhalf uur 0,10 per minuut in de wacht wordt je dan eindelijk doorverbonden kan de persoon je aan de telefoon je niet helpen,wij hebben nu het abonnement maar weer opgezegt,we zijn 26 uur verder en nog geen internet,nu blijkt dat je binnen tien dagen pas bericht krijgt hoe je het op kan zeggen,sorry kpn jullie komen niet de woorden en de aanbieding die jullie doen niet na. :oops: :oops: :oops:

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: InternetPlusBellen KPN

Ongelezen bericht door agro »

als je draadloos wil internetten met vier pc in huis dat je voor iedere pc een andere ontvanger moet kopen
Wat versta je onder een ontvanger?

Als je bedoeld dat in iedere pc een draadloos netwerkkaartje geplaatst moet worden klopt dat wel, maar dat is altijd zo.

Met betrekking tot de helpdesk moet je bij KPN NOOIT het 09 nummer bellen maar altijd het gratis 0800-0407 nummer van de storingsdienst, en dan bij de optie internetplusbellen, daar zitten wel deskundige personen, en zo nodig vraag je naar de 2de lijn als je er niet uitkomt, daar zitten de echte techneuten die verstand van zaken hebben.

ettie
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 dec 2006 13:10

Re: InternetPlusBellen KPN

Ongelezen bericht door ettie »

wij hebben sinds ander halve maand ook internetplusbellen van KPN
we hebben ten eerste een verkeerde orderbevestiging gekregen dan wat we besteld hadden
we hadden namelijk besteld: internet plus bellen incl gratis bellen na 19.00 uur en in het weekend
we hebben gekregen: internet plus bellen incl gratis bellen ( dus voor de gehele dag) dit abonnement is wel gelijk 7,50 per maand duurder
toen we hier over belden met KPN werd je eerst een half uur in de wacht gezet om vervolgens het bericht te krijgen dat je dit gelijk met het aansluiten van het internet dit kon veranderen op hun site
Nou na drie maanden gewacht te hebben op het pakket hebben we dat natuurlijk geprobeert maar je moet dan klikken op het knopje "kontakt"wat dus niet wil omdat deze niet op de site staat
Dus je kan het helemaal niet meer veranderen!!!?????
Dan moet je dus elke maand gewoon 7,50 meer betalen!!!???
Ook zouden wij als cadeau een MP4 speler krijgen, nou wat dit voor een ding is weet ik niet heb nog nooit van een MP4 speler gehoord (wel MP3) maar daar komt bij dat we dus ook nog steeds niets ontvangen hebben.
Nou vraag ik het je toch wat is in hemelsnaam een MP4 speler en wanneer krijg ik deze en hoe kan ik mijn abonnement veranderen en het abonnement waar ik om gevraagt had

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: InternetPlusBellen KPN

Ongelezen bericht door agro »

we hadden namelijk besteld: internet plus bellen incl gratis bellen na 19.00 uur en in het weekend
we hebben gekregen: internet plus bellen incl gratis bellen ( dus voor de gehele dag) dit abonnement is wel gelijk 7,50 per maand duurder
Dat kan je zelf instellen, ga naar www.kpn.com daarna inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord bij "mijn kpn" daarna selecteer je internetplusbellen, daarna "administratie" en daarna "Uw Abonnement" je kan hier veel wijzigingen doorvoeren, maar dat zie je wel.
Als je ingelogd bent bij "mijn kpn" kan je ongeveer alles wijzigen wat je wil.

kling068
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 dec 2006 14:07

Re: InternetPlusBellen KPN

Ongelezen bericht door kling068 »

Wij hebben sinds juni 2006 problemen met KPN/PLANET, brieven verstuurd verschillende malen gebeld, mailtjes verstuurd ze doen niets.
Wij hadden internetplus besteld via internet aan Planet,echter wij kregen een orderbevestiging met een te hoog bedrag, het moest zijn 36,95 euro maar het was 45,45 euro permaand. De telefoon gepakt en gezegd dat het bedrag op de orderbevestiging niet klopte maar helaas was het niet mogelijk om een nieuwe te sturen, waarop mijn man zei dat wij er dan maar van af zien, dus zij hadden geen handtekening van ons om het bedrag van de bankrekening af te halen, wat schetst onze verbazing het bedrag werd toch van onze rekening afgehaald.Wij bellen via tele2, maar ook krijgen wij een telefoonabonnement van de KPN en nog eens internetplus bellen. Wij krijgen het niet voor elkaar om alles eens netjes op orde te brengen wanneer wij bellen, worden we terug gebeld wat echter niet het geval is.Van Planet hebben wij 24 november een bericht gekregen dat ze de klacht gaan bekijken. Wat kunnen wij doen?
Wij hebben de laatste keer internetplus bellen terug laten storten via de bank waarop een aanmaning kregen van de KPN.
Bovengenoemd bedrag 36,95 is inclusief 2,50 voor goedkoop bellen .
Maar wij betalen bij tele 2 ook een bedrag per maand om goedkoop te bellen, tevens hebben wij geen modem voor internetplus bellen.
Vriendelijk groetend,
A.Klinge

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: InternetPlusBellen KPN

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Hier gelukkig geen problemen met internetplusbellen van Planet..

Daarbij hebben wij ook het 1ste halfjaar gratis onbeperkt bellen. Dit gaat ons straks Euro 10,- per maand extra kosten..
Wij weten dit en we vinden dat ook absoluut geen probleem.

Van te voren goed informeren naar de mogelijkheden helpt... Ik wil niet zeggen dat mensen dit niet doen...

Daarbij is die MP3/ MP4 speler van Philips tijdelijk "uitverkocht" als het goed is heeft men of krijgt men deze week een schrijven
met excuses voor het niet nu kunnen leveren... Tevens staat er in deze brief dat ze deze begin 2007 proberen uit te leveren aan iedereen die daar "recht" op heeft..

Ook geduld helpt af en toe om "problemen" op te lossen.. :wink:

molvansanten
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 dec 2006 15:36

Re: InternetPlusBellen KPN

Ongelezen bericht door molvansanten »

De installatie verliep niet vlot omdat op 21 augustus 2006 een grote storing bij de provider aanwezig was.
Nu heb ik af en toe storing met bellen.Tijden een gesprek valt de lijn weg en moet ik wederom bellen.
Afgelopen vrijdag 1 december gebeurde dit wel tot 3 xmaal in een gesprek.Soms kan ik ook niet het gekozen nummer bereiken en als ik dan vraag aan een ander dat nummer te bellen via KPN vast lukt dit wel.
Om het service nummer van HetNet te bellen moet men 0,45 ct per minuut betalen en men moet nogal lang wachten om te woord gestaan te worden.
Al met al dit systeem is nog niet in orde en ik ben benieuwd of op mijn rekening ook de zeer korte onderbrekingen door de provider HetNet veroorzaakt gewoon berekend wordt!!

Mollio

S.Hamerlinck
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 aug 2006 11:04

Re: InternetPlusBellen KPN

Ongelezen bericht door S.Hamerlinck »

Sinds april 2006 heb ik internetplus van KPN. In het begin had ik regelmatig problemen met de telefonie. Nadat ik een klacht hierover had ingediend werd ik door KPN gebeld. Er kwam een monteur bij mij thuis die de splitter heeft verwijderd maar het probleem was niet verholpen. Daarna had ik regelmatig contact met de storingsdienst van KPN en ben steeds vriendelijk en correct te woord gestaan door de medewerkers van KPN. Ik had de indruk dat men moeite deed voor mij.
Toen in augustus het probleem bleef terug keren (het probleem was dat mijn telefoonlijn regelmatig dood was) heb ik weer contact gezocht zowel telefonisch als schriftelijk. Hierop werd ik weer gebeld door KPN en kreeg de toezegging dat er weer een monteur zou komen, de datum werd mij ook doorgegeven. De monteur is geweest en heeft een nieuw modem geplaatst. Sindsdien heb ik eenmaal een telefoonstoring gehad die de andere dag was verholpen.
Tot op heden kan ik alleen maar zeggen dat ik erg tevreden ben over internetplus. Met de internetverbinding zowel draadloos als vast heb ik nog nooit problemen gehad.
Ik heb van KPN twee maanden abonnementsgeld terug gehad vanwege het ongemak.
Ik ben inmiddels een zeer tevreden klant van KPN over internetplus. Ik altijd erg vriendelijk en begripvol ben behandeld.

pvd
Berichten: 394
Lid geworden op: 18 mar 2006 18:35

Re: InternetPlusBellen KPN

Ongelezen bericht door pvd »

Nou vraag ik het je toch wat is in hemelsnaam een MP4 speler
Dit is een soort mp3 speler, waarmee je ook filmpjes (in mp4 formaat)kunt afspelen.

pvd

gerbenvandermeulen
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 dec 2006 21:46

Re: InternetPlusBellen KPN

Ongelezen bericht door gerbenvandermeulen »

Voor de genen die er maar niet uit komen nog een tip Ga naar primafoon en laat de medewerkers lekker voor je bellen , heeft 2 voordelen 1 je hebt een gezicht en 2 ze worden ervoor betaald

Cornel40
Berichten: 48
Lid geworden op: 04 dec 2006 23:50

Re: InternetPlusBellen KPN

Ongelezen bericht door Cornel40 »

Niet alleen medewerkers kunnen gratis voor je bellen, je kunt en mag als je klant bent zelf gratis bellen naar het betaalnummer, heb er zelf mogen bellen al kreeg ik na 80 minuten nog steeds niemend te spreken, totdat de medewerkers zelf via hun interne telefoonlijnen wel iemand te pakken hebben gekregen, zodat ik na ruim 1,5 uur alsnog geholpen ben geworden. :shock:

djdivine
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 dec 2006 21:17

Re: InternetPlusBellen KPN

Ongelezen bericht door djdivine »

IPB IS GEWELDIG !

henkgeluk
Berichten: 302
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:05

Re: InternetPlusBellen KPN

Ongelezen bericht door henkgeluk »

vlak voor de uitzending van tros radar afgelopen maandag ,had ik een email naar tros radar gestuurd. met name over het dure inbel nummer van hetnet.

vandaag wordt ik gebeld door mevr desmet van kpn of ik kosten heb gehad met naar hetnet bellen.

zij had de email doorgestuurd gekregen van tros radar.

ik compliteer kpn en tros radar voor deze snelle reactie.
met name mevr desmet van kpn was zeer coulant en vriendelijk.
zij vertelde mij,dat kpn het heel erg vindt dat alles zo loopt.
de medewerkers van kpn doen hun stinkende best om alles op de rail te krijgen. door de enorme toeloop van ipb klanten is alles overbezet.
zij vertelde gelijk mij(heeft ze gelijk in) dat kpn niet kan zeggen " ga maar naar een andere provider" zaken zijn zaken.

ik vindt toch dat kpn hierin een beetje schuld erkend,ik heb mevr desmet verteld dat ik geen kosten heb gemaaakt omdat ik niet naar een duur nummer bel.omdat ik technisch er altijd wel uitkom.

alleen de factuur van hetnet is niet te lezen door de layout.
daar wordt ook hard aan gewerkt en medio 2007 is dat opgelost.

ikbenik

Re: InternetPlusBellen KPN

Ongelezen bericht door ikbenik »

bij het afsluiten is ons niet vertelt dat als je draadloos wil internetten met vier pc in huis dat je voor iedere pc een andere ontvanger moet kopen,
Omdat dit toch zo logisch is!
Een persoon die een beetje kan denken, had dit ook gelijk kunnen bedenken.

Gesloten