LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IP ban op habbo hotel

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
-s-sgurlys-s-

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door -s-sgurlys-s- »

Habbo hotel kan er niks aan doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
want je kan niet gehackt worden of hacken. daar kan je geen 1 progammaatje over vinden je kan alleen scammen of gescamt worden
Daarom ben ik zo gelukkig op habbohotel en over 7 jaar wil ik zelf ook hobba worden!!(als dat lukt) Maar:Habbo heeft zelf ook Voordelen en Nadelen.Maarjah.. Daar kan niemand iets aan doen :twisted: :twisted: Weet je wel waarom habbohotel geld kost?
omdat al die mensen die daar werken ook geld moeten kunnen verdienen? of heb ik ongelijk? zo'n hotelletje krijg je niet zomaar in elkaar daar heb je werknemers voor nodig, maar je moet nog steeds niet te veel uitgeven :twisted: :roll:. Maar wees blij met je habbo en overtreed de regels niet!!

nederland1

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door nederland1 »

Omfg jij zegt dat je alleen kan scammen he ? hahahahaha er zijn talloze programma's waarmee je habbohotel zou kunnen hacken
alleen ik download ze niet (Ik wil ook helemaal geen hacker zijn, en ik weet ook niet hoe ze werken :P)

Gr. NL1

low

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door low »

Wahaha :twisted: :twisted:

Low

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Low »

:( Ik heb ook IP ban en ik had wel meer als 200 euro eraan besteed
het is GELDVERSPILLING zonde van je geld begin er niet aan :roll: :lol:

Fulgore-

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Fulgore- »

wat nou, "Habbo kan er niets aan doen" .. habbo kan er genoeg aan doen
ze pakken zo iemand op, wegens dat gedoe met IP achterlaten
Maar ze vertikken het, omdat ze in hun ogen wel wat betere dingen te doen hebben

Misschien de zoveelste maar :

Tip voor Habbo'ers : Geef habbo geen geld meer, hoe rijker je bent, hoe groter de kans is gehackt te worden
En geloof me, je word gehackt ..

Niet alleen als je rijk bent, maar ook als je grote bek hebt tegen verkeerde Habbo Staff ofzo .. dat is zo, ze pakken je

Lees dat maar op http://forum.trosradar.nl/forum/viewtop ... 32#300932

Maar goed ..

Koop wat je wil, maar ik raad het je echt af ..

Grtz Fulgore-

Gast

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Gast »

Beste Habbos,

We snappen natuurlijk dat jullie boos zijn.
Maar de hobba´s kunnen alles nalezen ( Logboek )
Ze bannen niet zonder reden.
En voor de mensen die opgelicht zijn.. er staat ALTIJD in de nieuwsbrief wel dat je moet oppassen..

Fulgore-

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Fulgore- »

Ja, ze kunnen alles nalezen, maar dat betekend niet dat ze dat doen.
opgelicht, ja dat is je eigen domme schuld
maar gehackt, wat wil je daar tegen doen dan?

Als een hacker je wil hacken, en hij heeft je IP, netzoals bij opperhoofd was .. dan ben je erbij ..

Dus dan kan habbo wel 100'derden anti-scam texten schrijven en dat je moet oppassen, maar daar heb je niets aan, als het om een hacker gaat ..

Gast

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Gast »

Waarom inhemelsnaam geld besteden aan een virtuele wereld waar je geen flikker aan hebt??? :roll:

Kijk eens om je heen. Er is nog een hele echte wereld waar nog genoeg te doen is. Wat een genaratie vol kneusjes zeg!

Klotus

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Klotus »

Heel m'n hotel zuigt. Allemaal vol met eerlijke kinderen en dan die paar hobbas die ik in dienst heb die verpesten het voor iedereen. Hobbas hebben teveel macht. Geen bans meer uitdelen eens kijken hoe het dan gaat. Als kinderen iets niet mogen doen ze het alleen nog maar graager. dus als je nou is niet zo snel bant dan vinden die kinderen et saai en dan laten ze het vanzelf wel liggen.

Groeten Klotus- Habbohotel.nl manager

Fulgore-

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Fulgore- »

Hahaha
Klopt Klotus

TQR

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door TQR »

Oké ik heb jullie verhalen gelezen maar sorry er klopt niks van ik weet niet of jullie mij kennen maar mijn habbo account heet TQR en ik ben ban record houder dus heb de meeste bans gehad tot nu toe ik zit nu op me 42e ban en kan nu niet op habbo omdat ik een ip ban heb gehad voor turks praten en dat noemen hun dan schelden.

Lotus de manager is zo als maar kan ze zitten allemaal zelf te vertellen ja we krijgen niet betaald omdat we hobba zijn enz. maar ondertussen krijgen ze allemaal gratis rares onder andere ex-hobba @buds@

nog erger is dat lotus liegt ze zegt in een intervieuw met habbohotel.co.uk dat ze gratis duik kaartsjes krijgen ?¿? en ze kregen niks voor hun diensten zo heb ik meer dingen gevonden.

ik heb dus ook een site die is gelogt door habbo dus als je op habbohotel.nl zit en het speelt en je zit tegelijkertijd op mijn site dan krijg je allemaal bugs en erros op habbo dit komt omdat ze niet willen dat mensen op mijn site zitten omdat ik de waarheid vertel en hun willen natuurlijk niet dat de waarheid uitlekt vind je het vreemd dan verdienen hun niks meer

tqr.nl

boykeee

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door boykeee »

ja ik ken je TQR , en ik kan wel geloven dat je zoveel bans hebt , je loopt altijd te schelden :roll:
Maarja , je was tog vorige week nog online op habbo :?

ik heb nu ook al 5 dagen perm+ip ban en die is blijkbaar gegeven door mod-wizard , Wizard zuigt !! Ik vraag me af hoeveel onterechte bans hij al heeft gegeven !

Thunderstroke
Berichten: 34
Lid geworden op: 08 mar 2005 11:03

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Thunderstroke »

TQR ik ken je ook.
Ken je me nog, ZeldaFan?
Da's me andere acc.

Toen zaten we in me Saloon te praten.
En op gegeven moment kwam er een Habbo binnen genaamd; Saddam.
Rofl >.< Was jij skr xP
Mah goed

Ik krijg er een ban voor -.-''
Maakte me nix uit x]
1 Habbit en hij was al weg.

Dus het moest IP zijn -.-
Maar nu heb ik dat zelfde weer.
Verbannen Wegens Onacceptabele Naam...

Dan vraag ik me af;
Waarom blokkeren jullie die naam dan niet?
Zodat eigenlijk niemand hem kon aanmaken...

Hollywood
Berichten: 18
Lid geworden op: 26 mar 2005 15:43

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Hollywood »

Hou nou is op met dat gezeur! Habbo® Hotel probeert het gewoon veilig te houden. Habbo® Hotel gaat niet om de meubels, maar om de vriendschap. De meubels zijn alleen maar een extra. Het is leuk als je (wat) meubels hebt, maar maak er dan geen misbruik van! Een paar meubels zijn genoeg! Je hoeft er geen kamers mee vol te hebben! Dan juist wil je er maar meer, en ga je scammen! Dan ben je niet bij je hoofd màn! Niks 'test it out'! Gewoon niét doen! Je krijgt er zelf alleen maar problemen mee. En dan maar klagen als je een ban krijgt. Ach, hypokriete kleuters! En niks Wizard súcks! Ik ken hem heel goed, en hij doet er echt àlles aan om anderen te helpen! Julliezelf zijn het probleem. Jullie kunnen niet kàppen met dat gescam. En dat gescheld met ziektes, lichaamsdelen whatever! Stelletje (...) kleuters!

boykeee

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door boykeee »

Thunderstroke , waarom werkt bij mij habbit niet ?! ik heb perm+ ip ban , en habbit werkt niet :?

En hollywood , ik denk dat er veel Newbies alleen habbo spelen om veel meubels te krijgen :P

Hob
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 mar 2005 03:26

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Hob »

Er is een undercover hobba op habbo aanwezig.
Hij is makkelijk te herkennen omdat hij (wat je ook tegen hem doet),
nóóit ruzie maakt met iemand, en iedereen vriendelijk te woord staat.
Maar o wee als die undercover ziet dat is wat mis dreigt te lopen,
ip-bans zijn er dan genoeg, en er wordt niet op bezuinigd.
Hij is vaak 's avonds en 's nachts online (als normale user)
onder de naam "Original-Gangsta".

Pas op voor deze undercover-hobba,
hij doet alsof hij een nieuwe normale gebruiker is,
maar het is een héle strenge hobba!
Hij zal je ook bijna nooit toelaten op zijn "vriendenlijst",
deze is (zo zegt hij) alleen voor zakelijk gebruik!

Let op, hij zal ook nooit toegeven dat hij eigenlijk hobba is,
hij laat namelijk andere hobba's voor hem bannen.
Persoonlijk verbant hij nooit iemand.

Ik heb gezien hoe hij gisternacht in zijn kamer LOTUS ontving.
Zijn kamer ging toen ook meteen op slot!
Toen ik hem later vroeg waarom hij met Lotus sprak, zei hij dat ze
nog wat zaken te regelen hadden. Hij wou niet zeggen wat voor zaken.

Deze "Original-Gangsta" is dus niet zomaar een simpele hobba.
Ik denk dat hij (zonder dat iemand dat weet), één van de meest
"grote" is. Op de dansvloer kregen eergisternacht in zijn opdracht
zo'n 15 (wit geklede) mensen een IP-ban!
Ik stond ernaast dus ik
heb het hem tegen 2 andere hobba's die aanwezig waren horen fluisteren!
Op één of andere manier volgen alle Hobbas zijn bevelen op!

Let op deze undercover-hobba mensen, dit is geen grapje meer.

Gast

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Gast »

Habbohotel is een spel waar jongeren hun zelf-expressie kunnen vertonen.
Tieners leren hier veel van, en kunnen zich daarom in het echte leven beter redden..
IP Ban's worden nooit onterecht gegeven.
Log's worden nagekeken..
Maar als zitten er 2 habbo's op 1 computer,,
Dan krijg de andere habbo ook een ip.
Hieraan valt daarom niks te doen.
Maar de dader kan ook zeggen: Ja, T Was Mun Zusje Ofzo..
De hobba's weten niet wat ze moeten geloven.
Dus waarschuw je broertje of zusje.. als ze iets doen wat tegen de hotel regels is..
Dan krijg je ook geen i.p. blokkering.

:) Veel plezier in het habbohotel nog.

Purple

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Purple »

Ik heb al best veel aan habbo uitgegeven, maar ik ben niet bang voor een ban. Ik houd mijn wachtwoord geheim voor iedereen en verander hem ook iedere week.

Iedereen scheld wel eens op habbo, en daar geven ze echt niet meteen een ban voor.. en bv. een 2-uursban kan best helpen, omdat je dan je kostbare habbotijd kwijt bent, daar leer je wel van hoor..

Een IP-ban zal ik ook niet krijgen, ik houd me aan de regels, en mijn broertje ook. Als je een IP-ban krijgt, heb je ook wel ff iets ergs gedaan, maar dat is dan gewoon je eigen schuld. Moet je je maar aan de regels houden..

Als je wordt gehackt ofzo, is het ook je eigen schuld, want overal word duidelijk gezegd dat je je wachtwoord alleen in het inlogscherm mag intypen.

Overal staan waarschuwingen, dus als er iets gebeurt is het gewoon je eigen schuld en hoef je de mensen op habbo er niet mee lastig te vallen, die hebben het al druk genoeg...

PrEt

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door PrEt »

:?: hee jonges iemand hier zei net dat perm ban en ip ban iets anders is... wat is t verschil?groetjes PrEt :?:

SytzePunk

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door SytzePunk »

Kinderen die hacken of dergelijke verpesten eht weer

Door hun riskeren ze om Habbo te laten sluiten omdat ze hun pass weggeefde :(

Das toch ook lullig..

Gesloten