LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IP ban op habbo hotel

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Gast

IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Gast »

Omdat ik de computer met mijn broer deel heb ik een IP ban gekregen, toen hij een site maakte op onze computer werd hij achterhaald door habbo en is ons IP verbannen nu kunnen we er beiden niet op en IK ben ontschuldig ik heb helemaal niets gedaan, daarom vind ik dat habbo niet zo snel moet bannen ik vind dat ze alles eerst goed moeten onderzoeken voordat ze iemand zo'n zware ban geven, want dit slaat helemaal nergens op om ontschuldige mensen Eeuwige ban te geven,..

Dit is niet alleen bij mij gebeurd dit is ook wel bij iemand anders gebeurt, bij mensen die er heel veel geld aan besteden en die er zomaar af worde getrapt met een IP ban !!

:..derkie..:

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door :..derkie..: »

Ik ben ook eens op een account verbannen... Maar plaats je eens in HUN! Er word voor honderden euro's gestolen op habbohotel. Zodra iemand iets heeft gedaan verbannen ze die... Snap je het nu? En als jij met zo'n verhaal komt van ''mn broer deed het'', dan denken zij, dat is een smoesje! Kijk maar eens op de fansite's... Mensen zeggen dat het niet hun schuld is, maar dat zijn smoesjes! Wie moeten ze niet geloven! En ze kunnen niet zien wie er achter heeft gezeten!

Derk

MowieLove

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door MowieLove »

Nou het slaat dus idd nergens op ik heb super veel geld uitgegeven aan mijn kamer! en doe habbohotel samen met een vriendin die dat thuis niet mag en zij heeft dus ook iets gedaan waardoor ik ben verbannen! Dat habbohotel is gewoon complete geldklopperij!!!!! Het slaat gewoon nergens op! Ik ben ontschuldig nou weet ik wel dat ik dat niet kan bewijzen maar je moet iemand niet zomaar een perm ban geven bel dan desnoods de ouders op ofzo!!!! Maar het slaat nergens op al mn meubis ben ik kwijt al mn geld :S:'(.......Leuk hoor ontschuldige mensen verbannen!

Liefs,

Dolores

Anti

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Anti »

Die site is er alleen om de tieners die er gebruik van maken het geld uit de zak te kloppen, ook mijn zoon was een slachtoffer, ik heb goede hoop dat hij er niet meer komt, m.a.w, ik hoop dat hij zijn lesje heeft geleerd nadat al zijn zakgeld daar aan op is gegaan 8)

samakala

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door samakala »

Ja bij mij is er niks gebeurd alleen vind ik ook wel dat ze niet snel mogen ip ban mogen doen. Want dat slaat nergens op. Ik speel ook habbohotel en ik vind het verder wel leuk maar ze kunnen wel eens beter luisteren naar hun verhaal en dat doen ze veel te weinig.

Oja ga ook nog eens een keer naar een fansite van habbohotel
http://www.habbopaper.nl

Hij is altijd uptodate.

Maar ik ga weer ik ga weer naar habbo doei
samakala

Michellangelo
Berichten: 563
Lid geworden op: 14 jan 2005 19:30

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Sorry allemaal, maar ik probeer een beetje inzicht te krijgen in habbo...
nou begrijp ik dat je HC's kan kopen en daar meubeltjes e.d. van kan kopen, maar ik vraag me af hoeveel jullie per maand ongeveer uitgeven aan habbo en of jullie dat bedrag het wel waard vinden?

T.i.m.o of Timo

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door T.i.m.o of Timo »

WAT OUDERS MOETEN WETEN (en Radar) OVER HABBO HOTEL!

BELANGRIJK!

Even de waarheid over habbo hotel...

Habbo Hotel is een plek waar je met een popetje kunt rondlopen.
Je loopt rond in kamers. Je kunt in die kamers chatten met andere
mensen in Nederland.
Je kunt ook zelf een kamer maken.
Je kunt er dan meubels in zetten.
Maar een meubel(s) kost credits.
En credits kun je kopen met Euro's.
Via de Telefoon, SMS-lijn, of met je wallie-card.
De telefoon lijn wordt het meest gebruikt met oplichterij.
Oplichterij?
Jah! Natuurlijk! Niemand mag bellen van zijn Ouders!
Want dat kost geld!
En daar worden door de kinderen slimme truukjes op bedacht.
Maar ik leg eerst uit hoe de telefoon lijn werkt...
Je belt ten eerste een nummer
Je toest de code van jou Habbo (Poppetje) in.
Nu krijg je 10 credits.
Je krijgt het op je eigen Habbo (Popetje).
Tenminste, als je jou Habbo code GOED hebt ingevoerd.
Hiermee kun je dus meubels kopen.
Maar nu de oplichterij:
Kinderen maken Site's waarop staat:
Wil je gratis credits?
bel dan: Het nummer om 10 credits te krijgen (Hierboven)
En toets dan de code in: De code van een andere Habbo!
Nu bel je dus voor een ander persoon!
En die ander steelt eigenlijk GELD van jou....
En die mensen, worden verbannen!
Meestal heel de computer,
anders kunnen ze gewoon op een andere Accountant verder gaan.
Jah, en dan doen ze het toch weer!
Dat heeft toch geen zin?
Daarom verbannen ze het IP adres van de computer.
Je kunt hierdoor alleen niet meer op Habbo.
Maar er wordt ook anders opgelicht!
Er staat dan op de site:
Wil je gratis credits?
Je hoeft alleen maar je Habbonaam plus je wachtwoord van je Habbo te geven.
Ik zet dan de Credits op jou Habbo.
OPLICHTERIJ DUS!
Die ene persoon waarvan de site is gaat dan op iemand anderse Accountent.
En zet de meubels van die Habbo (Poppetje),
Op de zijne.
MEER OPLICHTERIJ
Geef me een meubel,
dan krijg je van mij 10 meubels!
Dus ook Oplichterij,
daarom heeft Habbohotel (Of de maker van Habbo Hotel, Sulake)
Het ruilscherm erin gebracht om dit te vorkomen.
Dit is in alle Habbo Hotels gebeurd.
Habbo Hotel bestaat namelijk in verschillende landen.

KINDEREN VERTELLEN NIKS!
Jah, kinderen vertellen natuurlijk niet dat zij z'n site hebben.
Of aan oplichterij doen.
Ze komen meestal met z'n verhaal:
Ik ben zomaar van Habbo Verbannen en ben al mijn Meubels kwijt!
En de ouders denken dat hun kind niet liegt.
En ze stappen dus in dit geval,
naar Radar.
En wat doet Radar:
DIE GEEFT HABBO HOTEL DE SCHULDT!
Maar dat is niet zo gek.
Radar moet de waarheid weten.
EN DAT IS DIT!
Ik vind het jammer,
dat Habbo Hotel hiervoor de schuld krijgt.
DAT DAT DE SCHULD IS VAN DE KINDEREN!

Ik ben ook verbannen.
Dat was terecht.
Heel terecht.
En inderdaad, heel mijn computer was verbannen.
MAAR DAT WAS TERECHT!
Ik heb de regels van Habbo Hotel overtreden.
Regels?
Jah, Natuurlijk!
Habbo Hotel wil het veilig houden.
En daarom dus de regels.
En als je de regels overtreed,
wordt je verbannen.
Maar dit zijn erge dingen waarvoor je verbannen wordt.
Lees ze maar een via de link:
http://www.habbohotel.nl/habbo/nl/help/safety/
Habbo Hotel heeft ook een Uitgebreide Info Pagina.
Hier kun je alles lezen hoe je bestolen kunt worden.
En natuurlijk de Habbo Regels.
Lees ze ook eens:
http://www.habbohotel.nl/habbo/nl/help
Dit houden ze regelmatig bij.
Elke dag werken heel veel mensen aan Habbo Hotel.
En wat is het resultaat:
EEN GROTE BENDE MET OPLICHTERS!
En natuurlijk proberen ze daar wat aan te doen.
Maar de kinderen hebben niet goed door wat ze doen.
En blijven gewoon doorgaan.
Habbo Hotel is gewoon onschuldig.
En mijn vader weet ook dat ik een keer van Habbo ben verbannen.
En hij heeft een goed woordje bij Habbo voor mij gedaan.
En Habbo Hotel gaf keurig antwoordt.
Ik bleef nog een tijdje verbannen.
Kreeg straf van mijn ouders.
En nu heb ik mijn lesje geleerd.
:D
En ik mag weer op Habbo!
:D
Habbo Hotel is onschuldig,
is de veiligste site op het Internet,
alleen kinderen verpesten dat.

Habbo Hotel, is onschuldig.

Groeten

bloemie

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door bloemie »

nou niet iedereen die perm ip ban krijgt is schuldig hoor, en denk je dat staff en hobbas geen fouten maken? maar wie geeft hun die ban dan die hun aan ons geven? ik heb ook wel eens een gouden hobba teringzooi zien zeggen als jij of ik dat zeg krijg je ban hij kreeg geen ban. ik ben ook weleens beledigt door een hobba, wie bande hem? juist niemand ik vind dat veel hobba,s en staff misbruik maken van hun rechten en dan al die mensen die veel geld kwijt zijn door een ban laat ze een habbo dan naders straffen maar niet met perm ip ban want je bent wel al je geld kwijt hoor alles wat je er door de tijd heen in stak.
schijf niet alles op het habbootje want habbohotel zelf heeft ook genoeg fouten alleen hun krijgen geen ban.
kijk savonds laat maar eens wat er voor seksistische opmerkingen er worden gemaakt door zowel staff als hobba,s zilver en goud genoeg hoor maar daar heb je het weer wie bant hun? juist weer niemand

simonv

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door simonv »

:twisted: bloemie waarom geef je habbohotel de schuld van oplichterij? het zijn
juist de hackers en scammers die de schuld moeten verdienen. je moet
niet proberen zielig te doen dat het aan habbo ligt :evil: ik snap niet waarom je habbo zo omlaag wilt halen. :evil:

BjcK
Berichten: 62
Lid geworden op: 05 mei 2004 01:05

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door BjcK »

Bij ISP's waar je soms nog van ip wisselt (soms niet elke dag maar misschien na een paar maanden) krijgen andere dus een banned IP. Dan ben je helemaal onschuldig gezien het aan jou toegekende IP ontoegankelijk is voor die website waar jij niets aan kan doen.

Pearl

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Pearl »

Hoe zou het zijn als er geen toezichthouders zijn? Dan pas is het ieder voor zich, en wat zal dat voor ellende met zich meebrengen? :idea:

Scheermesje

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Scheermesje »

Nuow Door die MOD-Wizard !! heb ik IP ban Voor scripte !! naja man Die gast is gek !! en daarnaa ben ik ook gehackt Gvd! en het ergste is ik kom meself niet redden Tja Nu ben ik al me meubi's kwijt !! en ik kan ook niet OP habbo Ik voel me Zo genaaid !!

Scheermesje

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Scheermesje »

Nouw Bloemie je hebt wel gelijk ik heb ook IP vor egt niks !

Scheermesje

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Scheermesje »

Kijk Per maand steed ik denk 10 euro aan habbo uit Na iets minder licht eraan als Ik wat nodig hebt. Maar als ik het leuk vind dan doe ik het ervoor Maar nu heb ik een Ban :twisted: :evil: en Komt door MOD-Wizard Ze moetn gwoon kijken wie ze bannuih !! ps. Bloemie je hebt egt helemaal gelijk. stuur me maar mail als je wat wil zeggen

Scheermesje

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Scheermesje »

[email protected] eve vergeten bij die er boven :oops:

imagination (Sannieverel)

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door imagination (Sannieverel) »

Scheermesje, ik vind 't erg voor je dat je IP ban op Habbo hebt..
Maar er zyn wel meer mensen die dat hebben en dus kan je dat beter by andere topics zetten die ook over Habbo gaan, Anders komen er zoveel nutteloze topics, en dat heb je ook minder kans dat je bericht word verwijdert :wink:

Idd Hobba's Bannen onnodig,, En t mailen heeft byna g1 zin omdat je toch geen antwoord krygt.. Mja,
Kga nu
Doag
xxx

Proximus

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Proximus »

Hoi,
Ik heet op Habbo Proximus
ik was in de carnavalsvakantie bij een vriend op de computer. Hij hield zich bezig met scammen. Ik had al vaak gezegd dat hij ermee moest stoppen, dat deed hij alleen niet.
Nu heeft hij een IP-ban, terecht.. Maar IK ben nu ook verbannen :S Niet mijn Ipadres, Maar mijn account zelf.. terwijl ik hier NIETS mee te maken heb..
habbohotel heeft gewoon alle accounts die op die dag via het ipnummer van mijn vriend zijn geweest verbannen.. Zijn zusje is ook verbannen en IK dus ook.. Terwijl ik dus echt helemaal niets heb gedaan..
Habbohotel gaat nu dus nog verder.. Ze geven niet alleen ip-bannen Maar blokkeren ook nog eens alle accounts waarmee die dag op habbo is geweest.
Ook onschuldige mensen dus!
ZEKER ONTERECHT DUS!

.:.Jack.:.

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door .:.Jack.:. »

Waarom gaan jullie nog door over dat habbohotel? Ik speel(de) het zelf ook, maar dat doet er niet toe. Als jullie het nodig vinden erover door te gaan, maak dan zelf een site met een forum. Wat zullen anderen er wel niet van denken? Stelletje kinderen die zitte te zeike over habbohotel.
Als je tegen habbo bent, ga er dan niet (meer) op
Als je voor habbo bent, ok ga dan maar drukte maken op habbo zelf.
Habbohotel is wel oneerlijk vind ik, je betaalt veel te veel voor een paar creds. Meeste kinderen krijgen er problemen door met hun ouders. Dus koop alleen als het mag, anders niet. En als je habbo verbannen is, ze doen er niks aan. Hetzelfde als met mijn nichtje, iemand ging scammen etc. op haar account nadat ze gehackt was door diegene. Nu heeft zij ook IP ban, en ze heeft al 100x gemailt naar klantenservice (het is onderhand al meer dan een halfjaar geleden) en nog geen antwoord...
Maar laten we ophouden over dit onderwerp, het is totaal nutteloos.

Miesje91

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Miesje91 »

:( ik was ook verbannen en ik heb een hondje en ik ben ook onschuldig het slaat gewoon nergens op jullie hebben gelijk ze moeten is niet zo snel iemand verbanenn maar eerst de zaak is goed uitzoeken! ze trappen er heel snel in iemand hoeft maar te zeggen ja die en die heeft mij proberen te hacken dan ben je al voor altijd verbannen!!!! :x :( :evil:

Frannie
Berichten: 12
Lid geworden op: 27 feb 2005 12:36

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Frannie »

Hallo, ik deel samen met mijn broertje de computer en op vrijdagmiddag zat mijn broertje leuk te habbo-en. Hij werd van Habbo afgegooid (we dachten dat we weer eens last van internet hadden) en weer opnieuw inlogde kreeg hij de melding te horen dat hij permanent is verbannen wegens het stelen van wachtwoorden.

Nou mijn broertje is HC en heeft nog meer dan 50 dagen te gaan (hij heeft HC 2 voor 1 gedaan) en was natuurlijk helemaal overstuur. Want zelfs ik kan er niet op. Gezien ik en mijn broertje meerdere habbo's hadden gemaakt (niet zo slim) en het wachtwoord zijn vergeten (ook niet zo slim) denken we dus dat het op 1 van die andere habbo's te zijn gebeurd.

Ik wilde graag verhaal halen bij Habbo, maar bij de klantenservice moet je 2x op verzenden drukken (eerste keer verzenden krijg je een hele lange pagina en daar onderaan moet je nog een keer op verzenden drukken en die doet het niet) dus mijn mailtje komt niet aan...

Wel lastig. Want we zijn het hele weekend bezig om dus Habbo Hotel te bereiken. Want mijn broertje heeft 10tallen euro's uitgegeven om elke maand Habbo te zijn en nu is hij het dus kwijt..

Ik weet dat hij onschuldig is. hij is 1 keer verbannen omdat hij het woordje homo zei, toen wist hij het wel dat hij dat niet meer mocht doen. Dus ik zat zo met de vraag..

bij het registreren van een habbo, wordt je IP geregistreert, maar veranderd die ook als je op een andere computer aan het Habbo-en ben? En hoe controleren ze nou dat jij nou wachtwoorden steelt?

En ik wil weleens bewijs zien, want zij bannen je gewoon, maar je krijgt geen ban te zien. Maar ik mail ze nog wel. Wie weet het e-mailadres van de klantenservice van Habbo, want ik wil ze via het e-mailadres bereiken!

Gesloten