LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] iPhone 7 hotspot

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
liefdeisdeweg
Berichten: 183
Lid geworden op: 17 okt 2016 17:28

iPhone 7 hotspot

Ongelezen bericht door liefdeisdeweg »

Het WiFi netwerk (hotspot) is zichtbaar voor mijn google book computer. Hij logt daar op het WiFi van mijn iPhone 7 in. Maar nu komt het probleem: 3 mobiele telefoons zien de naam niet van het WiFi netwerk. Hij werkt op 2,4MHz waar ook andere netwerken zitten die deze toestellen wel zien. Heel af en toe ziet hij wel de naam staan maar verdwijnt dan weer.

We hebben de netwerk naam gewijzigd, mogelijk dat daar het probleem in zat. Maar dat hielp niets.

Hoe kan dit opgelost worden?

alfatrion
Berichten: 21907
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: iPhone 7 hotspot

Ongelezen bericht door alfatrion »

Is het een oud toestel?

Lady1234
Berichten: 27109
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: iPhone 7 hotspot

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Wilt u dan met nog drie andere mobieltjes de hotspot van die I-phone gebruiken?

Moneyman
Berichten: 30049
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: iPhone 7 hotspot

Ongelezen bericht door Moneyman »

't Is sowieso wel handig om even aan te geven wat je zelf al geprobeerd en uitgesloten hebt.

liefdeisdeweg
Berichten: 183
Lid geworden op: 17 okt 2016 17:28

Re: iPhone 7 hotspot

Ongelezen bericht door liefdeisdeweg »

iPhone 7 refurbished. Wat moet ik nog meer proberen? Het is toch vreemd dat andere apparaten het netwerk niet zien? Waarom het ene wel en de andere niet?

Met de andere toestellen internetten. Bij Android kun je maximaal aantal toestellen instellingen, dat zie ik niet bij de iPhone staan als mogelijkheid.

Moneyman
Berichten: 30049
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: iPhone 7 hotspot

Ongelezen bericht door Moneyman »

Telefoon(s) al uit- en aangeschakeld? Nieuwste software op de Iphone? Wachtwoord hotspot al eens gewijzigd? Al eens opnieuw verbinding gemaakt door middel van "vergeet netwerk"?

Zie ook hier:
https://support.apple.com/nl-nl/HT203302
https://www.iculture.nl/tips/persoonlij ... lossingen/

Gesloten