LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht KPN

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
helma44
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 sep 2008 19:21

Klacht KPN

Ongelezen bericht door helma44 »

Hallo ik heb een klacht over kpn ik heb digitennen en internet aangevraag bij de kpn.Digitenne werd geleverd maar met veel telefoontjes naar de klantenservice is het eindelijk gelukt dat digitenne werkt.Toch maar even navraag gedaan van mijn aanvraag van het internet.Er was nooit een aanvraag gedaan voor internet werd mij vertelt nou ja.Heb in augustus dus vertelt dat ik ook internet wilde oke geen probleem binnen 10 werkdagen zou mijn internetpakket geleverd zijn.Mooi niet dus weer gebeld nee mevrouw het een en ander moet eerst geregeld worden voor de aansluiting van het internet dit gebeurt volgens klantenservice pas na 17 sept.Na die datum werd het internet pakket geleverd.Inderdaad 20 sept.werd het pakket geleverd.Voortvarend aan de gang maar u raad het al geen inetrnet.Om niet weer lang te moeten wachten bij hun klantenservice heb ik gebeld om internet op te zeggen.Wat zeggen hun nu ik moet 1 jaar internet betalen omdat de aanvraagdatum gehanteerd word bij opzegging en niet de datum waarop ik mijn pakket kreeg.
Kan ik stappen ondernemen tegen kpn

kpnklacht
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 sep 2008 21:06

Re: Klacht KPN

Ongelezen bericht door kpnklacht »

Woon sinds 1 juli samen met mijn vriendin.
Leuk huisje gevonden. En dus internet nodig.
De vorige bewoonster had ons medegedeeld dat het hier alleen kpn internet konden afnemen.
Wij 28 juni alvast naar de primafoon winkel en internet van het net aangevraagd. Krijgen wij een brief binnen, bedankt voor uw aanvraag, u krijgt het pakket binnen 2 week thuis gestuurd. De dag erop krijgen wij een brief van hun met de volgende tekst.

"helaas is het niet mogelijk om uw aan te sluiten, de reden is: ."

Er was dus geen reden. vermeld.

Na bellen bleek dat de oude bewoonster nog niet had opgezegd.
Kan gebeuren, dus wij opnieuw aanvragen want ze was er inmiddels af.
Dan kunnen we de eerste 14 dagen niet aanvragen, want we hadden al een bestelling gedaan.
18 juli opnieuw aangevraagd maar dan het pakket van KPN samen met digitenne. Het digitenne hadden we al besteld bij het aanvragen van het net omdat we deze ook graag willen. Volgens de primafoon kan deze worden toegevoegd voor 25 euro per maand en zullen zij dit regelen als wij internet hadden. NEtjes een brief gekregen bedankt voor uw bestelling.
NA 2 week nog geen pakket dus weer na de kpn. Weer uren aan de telefoon gehangen en er soms wel 3x naar 20 minuten in de wacht gewoon uitgegooid worden. Na de primafoonwinkel gegaan deze hebben een klachtenbrief opgesteld en we zouden binnen 4 werkdagen iets van ze horen. Na 2 week niks gehoord en nog geen internet. NA regelmatig bellen en naar de primafoonwinkel gaan werd ik 3 week terug gebeld. Deze mevrouw zou het uitzoeken en mij dezelfde week nog terugbellen. Tot op de dag van vandaag niks gehoord.
Een week nadat telefoontje heb ik ze zelf gebeld toen kreeg ik te horen dat hij was geannulleerd en ik werd doorgeschakeld naar de annuleringsafdeling. Deze afdeling vertelde mij dat hij niet was geannulleerd en dat het pronleem op de techniche afdeling lag. Werd doorverbonden naar de technische afdeling en werd er na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan was de verbinding verbroken.
Weer gebeld technische afdeling aan de telefoon en die zei dat hij echt was geannulleerd en dat ik naar een commerciele afdeling moest, word weer doorverbonden en.... 20 minuten in de wacht.... verbinding verbroken. Weer gebeld en er werd mij vertelt dat als ik het opnieuw aanvraag dat het dan wel moest gaan lukken. Ben naar de primafoon gegaan en daar opnieuw aangevraagd, tevens opnieuw een klacht aangemaakt met de primafoon winkel Ik zal hier voor aankomende woensdag worden gebeld. Hopelijk hoor ik nu hier wat van. Het hele probleem is dat de primafoon winkel ook via de klantenservice moet bellen , zelfs zij werden een keer zonder reden eruit gegooid.
Ik hoop dat er nu dan een keer wat aan gaat gebeuren.
Helaas is kpn de enige die ons hier kan aansluiten, anders was ik allang ergens anders naar toe gegaan. Zal dan ook nooit meer iets van kpn afnemen. 10 ct per minuut is gewoon te belachelijk, zeker als je na 20 minuten er word uitgegooid. Heb de laatste 2 maanden minimaal 50 euro uitgegeven aan telefoonkosten. Zo'n groot bedrifj met zoveel klanten en dan zo'n slechte service. Ditverwacht je alleen noij de kleinere aanbieders.

e.weis
Berichten: 122
Lid geworden op: 28 jul 2008 14:51

Re: Klacht KPN

Ongelezen bericht door e.weis »

Helma,
Als je het abonnement wil gaan opzeggen, heb je alleen een week de tijd na aanvragen om het zonder problemen op te zeggen. Na die 7 dagen wordt het abonnement onderwater dus geactiveerd en is het niet meer tegen te houden, je zou kunnen zeggen dat vanaf dat moment het abonnement feitelijk al begint te lopen. Nu zit jij dus aan een bepaalde datum vast en het enige wat je hier eigenlijk aan kunt doen is een klacht indienen.
Mijn excuses voor het ongemak, en succes natuurlijk.

Aan "kpnklacht"

Service zoals jij het hier beschrijft mag je van niemand natuurlijk verwachten, en het is dan ook erg jammer dat het zo allemaal moet verlopen (ook natuurlijk met betrekking tot het probleem van helma).

Ik begrijp dat je nu iets hebt lopen en woensdag meer informatie hier over moet krijgen.
Hou mij/ons aub op de hoogte van dit probleem, en ik zal kijken of ik (als het nodig is) eventueel wat voor je kan doen.

mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team.

kpnklacht
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 sep 2008 21:06

Re: Klacht KPN

Ongelezen bericht door kpnklacht »

Mw Weiss,

Vind het erg raar dat u, ik neem aan dat u van kpn bent, op zo'n site
en er komt een klacht WEL binnen een paar uur kunt reageren en dat u collega's daar WEKEN voor nodig hebben.
Maar als ik morgen inderdaad geen reactie heb mogen ontvangen zal ik het u zeker laten weten

cees lips
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 sep 2008 09:31

Re: Klacht KPN

Ongelezen bericht door cees lips »

Oke verkeert gelezen....
Laatst gewijzigd door cees lips op 25 sep 2008 09:03, 1 keer totaal gewijzigd.

e.weis
Berichten: 122
Lid geworden op: 28 jul 2008 14:51

Re: Klacht KPN

Ongelezen bericht door e.weis »

Aan Cees,

Ten eerste is het handig als je hier een apart topic over gaat openen. Op die manier zien meer mensen het en krijgen we hier geen gekke situaties van antwoorden en vragen over verschillende onderwerpen.

Om in te gaan op de opmerking van jou. Als mensen Interactieve TV aanvragen en daarbij Digitenne bij (gaan) gebruiken, wordt er inderdaad huur van de tuner ingehouden. Daarin tegen komen wel de normale kosten van digitenne zelf te vervallen dus wordt voor digitenne alleen de huur betaald en niet de abonnementskosten.

mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Klacht KPN

Ongelezen bericht door gravedigger »

Ten eerste is het handig als je hier een apart topic over gaat openen. Op die manier zien meer mensen het en krijgen we hier geen gekke situaties van antwoorden en vragen over verschillende onderwerpen.
Ik denk niet dat het aan KPN of een van haar mederwerk(st)ers is, om te bepalen of voor een post/vraag een nieuw topic moet worden geopend. Dat doet de user of Radar redactie wel!!!

e.weis
Berichten: 122
Lid geworden op: 28 jul 2008 14:51

Re: Klacht KPN

Ongelezen bericht door e.weis »

BerichtGeplaatst op: 24 Sep 2008 14:14 Onderwerp:

Quote:

Ik denk niet dat het aan KPN of een van haar mederwerk(st)ers is, om te bepalen of voor een post/vraag een nieuw topic moet worden geopend. Dat doet de user of Radar redactie wel!!!
Ik bepaal ook niets, ik zeg daarbij ook niet dat deze persoon dit MOET doen maar ik geef alleen aan dat t HANDIG is om overzicht te houden.

mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Klacht KPN

Ongelezen bericht door gravedigger »

Als de KPN klantenservice nou eens gewoon haar werk goed zou doen, zijn al die topics overbodig. Zouden jullie DAAR niet eens aan kunnen/gaan werken, i,p,v, jullie tijd te verdoen op een forum??

kpnklacht
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 sep 2008 21:06

Re: Klacht KPN

Ongelezen bericht door kpnklacht »

Mw Weiss,

Heb niks gehoord van u collega's als u mij u emailadres geeft dan zal ik u mijn gegevens even mailen.

e.weis
Berichten: 122
Lid geworden op: 28 jul 2008 14:51

Re: Klacht KPN

Ongelezen bericht door e.weis »

kpnklacht,

Je kunt me je gegevens mailen via het envelopje bij mijn naam.

Zet daarbij ook in wat je wensen zijn qua abonnement snelheid, type wat dan ook.

Ik zal kijken of er misschien iets is wat ik voor jullie kan doen.

mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team

kpnklacht
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 sep 2008 21:06

Re: Klacht KPN

Ongelezen bericht door kpnklacht »

er staat geen enveloppe bij je naam

e.weis
Berichten: 122
Lid geworden op: 28 jul 2008 14:51

Re: Klacht KPN

Ongelezen bericht door e.weis »

Boven het bericht staat geplaatste door/op enz. en daar staat een envelopje.

mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team.

kpnklacht
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 sep 2008 21:06

Re: Klacht KPN

Ongelezen bericht door kpnklacht »

toch wel

kpnklacht
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 sep 2008 21:06

Re: Klacht KPN

Ongelezen bericht door kpnklacht »

toch wel

kpnklacht
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 sep 2008 21:06

Re: Klacht KPN

Ongelezen bericht door kpnklacht »

toch wel

kpnklacht
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 sep 2008 21:06

Re: Klacht KPN

Ongelezen bericht door kpnklacht »

Helaas zelfs naar de trosradar site is mijn klacht nog niet verholpen en heeft zelfs Mevrouw Weiss, die van kpn de hele dag forums mag controleren en daar nog gauw de problemen op te lossen, zelf ook niet meer gereageerd.
Het mooiste was dat ik een mailtje kreeg vorige week dat kpn het heel erg druk heeft gehad. EN als ik nog een klacht had, en dus nog niet was verholpen, maar even opnieuw een klachtenformulier op de site moest gaan invullen!! Nou als jullie dat service noemen bij zo'n groot bedrijf. Mogen ze zich echt doodschamen.
Zelfs de klachten via de primafoonwinkel heb ik nog steeds niks van gehoord, de medewerkers van de winkel hebben de zelfde ingang als u en ik als klant! Dat kan toch niet? het enige wat zij en wij kunnen is een klantenservice bellen, waar alleen maar bijverdienende studenten zitten.
Die er absoluut geen verstand van hebben en waar je vervolgens ook nog kosten voor moet gaan betalen!! Belachelijk!

Nou mevrouw Weiss, hoe gaat u dit nu weer goed praten?

e.weis
Berichten: 122
Lid geworden op: 28 jul 2008 14:51

Re: Klacht KPN

Ongelezen bericht door e.weis »

Ten eerste ben ik niet mevr. maar mr.

Ten 2de hoef ik niets goed te praten omdat ik er verder ook niets aan kan doen. Net zoals ieder ander moet ik ook roeien met de riemen die ik heb en helaas valt dat op sommige punten tegen.

Tot op het moment dat je klacht is opgelost zul je moeten wachten.

-Edit-
Ik lees het bericht nog eens door maar ik moet je melden dat ik ook tot op heden geen mail van je heb ontvangen.

mvg
E. Weis
KPN Webcare Team.

Gesloten