LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht over Paypal

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
magicpremier
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 sep 2010 12:59

Klacht over Paypal

Ongelezen bericht door magicpremier »

Hallo wij als internet bedrijf Werken al 5 jaar met paypal
en wij hebben ons altijd netjes gehouden aan de regels nu werdt ik vorige week geblokkerd of ik de 4 transaktie's kon overleggen
ik heb paypal gebeld omdat er dingen werden gevraagt dat ik zeker wilde zijn over de privacy wet vandaar dat ik zeker moest zijn

omdat ze ook mijn inkoop facturen wilde hebben zoals je weet zijn inkoop kanalen altijd moeilijk te krijgen als je bijna als enige op internet ermee ben dus je verwacht geen concurrentie

dus ik heb de 4 website orders gestuurt
ik heb facturen van me inkoop gestuurt
weer me kvk wat ik al eerder had gegeven
en info brief wat ons bedrijf doet

dit had ik zelfde dag aan ze gegeven

nu zijn we al 10 dagen verder en is nog steeds geen afhandeling geweest
ersta al bijna 1000 euro op en ik moet ook me leverancieren betalen dus ik begin ook nu schade te leiden door paypal omdat mensen uit gevangenissen en anderen landen niet met ideal kunnen betalen

hoe kan je zoiets versnellen
kan ik een advocaat sturen wat wettelijk hou ik me aan de regels en ik kan aantonen dat alles wat ik verkoop wettelijk is verkregen en dan in mijn ogen Niet mogen blokkeren terwel alles aantoonbaar is

hebben ook anderen deze problemen
Laatst gewijzigd door magicpremier op 03 feb 2011 07:57, 2 keer totaal gewijzigd.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Klacht over Paypal

Ongelezen bericht door tennis »

Wat een verwarrend bericht.
Als je zo een correspondentie met PayPal hebt gevoerd, dan begrijpen zij ook niets!

Ache
Berichten: 16
Lid geworden op: 16 mar 2009 20:54

Re: Klacht over Paypal

Ongelezen bericht door Ache »

Ik ben het volkomen met je eens Tennis.
Misschien dat het geen nederlander is, maar als het wel een nederlanders is....
Ik ken kinderen van 10 jaar die beter schrijven.

Gesloten