LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht over uitblijven modem Tele2

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Aafke Klopman

Klacht over uitblijven modem Tele2

Ongelezen bericht door Aafke Klopman » 26 nov 2006 23:34

Beste mensen,

Mijn moeder bestelde in juli van dit jaar Tele2 Compleet Lite. Op 17 juli heeft zij hierover een brief ontvangen. Nu leven we de 26e november. En nog nooit heeft zij de modem van Tele2!! Iedere keer als zij hierover ging bellen, werd het weer met 3 weken uitgesteld.

Een paar weken geleden, toen ik met Tele2 belde, hadden zij de smoes, dat er een technisch probleem was met de ordercomputer. Het zou weer 3 weken duren. Toen we een tijd later opnieuw contact opnamen, zei men opnieuw dat er een technische storing was en dat men niet kon zeggen, wanneer zij ooit eens die modem krijgt en het pakket van € 19,95!! Ik heb woedende mails hierover naar Tele2 gestuurd, dat dit toch belàchelijk is, dat ze dat toch ook niet aan al hun andere klanten verkopen, want dat ze dan helemaal geen klanten meer zouden krijgen. Ik denk dat ze het met opzet doen, om haar op kosten te jagen, door haar via de telefoon te laten Internetten, waardoor ze zich blauw betaalt aan telefoonkosten. Sinds een paar maanden volgt ze een computercursus, en ook heeft ze sindsdien met e-mail en Internet leren omgaan.

Ik heb Tele2 gemaild, het een schande te vinden, dat ze zo met haar omgaan, dat ze haar het geld uit de zakken kloppen. In mijn mail van vanavond heb ik geëist, dat de directie hierover contact opneemt, en niet de eerste de beste jongere medewerker van een callcenter. Mijn moeder heeft een brief naar het hoofdkantoor van Tele2 in Groningen gestuurd, met de eis om een schadevergoeding. Dit is gewoon contractbreuk!!

Onlangs, toen Tele2 mijn moeder opbelde, zeiden ze tegen haar: “Nou, dan gaat u toch naar een ander??” Dat zèg je toch niet tegen een klant?? :evil:

Met vriendelijke groet,

Aafke Klopman

Gesloten