LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kopen bij BonPrix

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
mikahond
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 jun 2005 12:20

Kopen bij BonPrix

Ongelezen bericht door mikahond »

Wie heeft er ook problemen met Bon prix. het bedrijf had een fout gemaakt met een retour zending van mij door maar een pantalon in plaats van twee af te boeken. In plaats van dat men de boel regelt want er werd wel aangeven dat de fout bij hen lag, werd ik bestookt met aanmaning. En geen enkel telefoontje hielp. Er werd wel door de medewerkers van alles beloofd maar niets gedaan. Uiteindelijk kreeg ik een schrijven dat het incassobureau zo worden ingeschakeld. Ondertussen kreeg ik ook een brief dat mijn bestelling die nog onderweg was niet wer uitgeleverd want ik was een wanbetaler. Dank je wel Bon Prix. Na eindelijk 10 tallen telefoontje vanaf oktober vorig jaar heb ik nu eindelijk bericht dat mijn dossier klopt maar om een excuses of verrekening van kosten moet je smeken.

elliopgelicht
Berichten: 17
Lid geworden op: 30 mar 2006 14:21

Re: Kopen bij BonPrix

Ongelezen bericht door elliopgelicht »

onder telefonie staan mijn ervaringen met dit bedrijf, sterkte

Gesloten