LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kpn niet nakomen van afspraak

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Sydney69

Kpn niet nakomen van afspraak

Ongelezen bericht door Sydney69 » 11 jun 2009 09:32

Ik had een afspraak dat ik alleen 90 euro voor de interactieve tv moest betalen .
En ineens is dat 138 euro .
Ik heb 2 maanden moeten wachten voor ik internet had .
Na lang wachten en veel brieven gekregen en onzettend veel telefoonkosten .
Heb ik gezegt dat dat zo niet werkt .ik zou de telefoon kosten vergoed krijgen en 48 euro krijgen voor de interactieve tv . Heb4 dagen gewacht en nog styeeds niets ,
Ik betaal 50 euro inde maand voor tv en experia box internet .
Langzaam verbinding . En nu ?? .

TdeHond

Re: Kpn niet nakomen van afspraak

Ongelezen bericht door TdeHond » 11 jun 2009 10:24

Is er al een monteur langs geweest?

Sydney69

Ongelezen bericht door Sydney69 » 11 jun 2009 11:11

Ja 2 keer :roll: maar ze hadden een vergoeding belooft een coledeancer of zoiets .
Hadden ze maar gebelt .
Ik heb echt 20 brieven gehad modem kaopt .
Afspraak met monteur maken meedere malen stroring 25 min wachten
Ik heb voor die onzin nu een rekening van 80 euro .

TdeHond

Ongelezen bericht door TdeHond » 11 jun 2009 12:40

Hopelijk heeft u een mobiel abonnement. Dan kunt u bewijzen dat u zoveel kosten gemaakt heeft.
Vraag het verbelde bedrag terug.
Sterkte

karinknol

Ongelezen bericht door karinknol » 12 jun 2009 02:55

De experia box is voor de tv en kost € 7.50 in de maand!
Daar naast kan je nog internet hebben van KPN van 54 mb, voor 34.50 in de maand!
De modem, behelst al je verbindingen, dus ik kan niet geloven dat die € 90.00 voor de interactieve tv was, of je moet wel heel films gehuurd hebben!

Het kan ook zin dat je zoveel bagger op je computer hebt staan, dat deze gewoon sloom is!

Ik ben onwijs tevreden over de KPN, als er iets is, bel ik ze!
Ik heb sinds ik overgestapt ben van @home, geen dag meer zonder tel gezeten, zonder tv, zonder internet en ik ben meer dan de helft goedkoper uit!

marjorin

Ongelezen bericht door marjorin » 28 jun 2009 10:14

De experia box is voor de tv en kost € 7.50 in de maand!
Daar naast kan je nog internet hebben van KPN van 54 mb, voor 34.50 in de maand!
De modem, behelst al je verbindingen, dus ik kan niet geloven dat die € 90.00 voor de interactieve tv was, of je moet wel heel films gehuurd hebben!
Voor 7.50 in de maand heb je alleen Digitenne, dat is geen interactieve tv.

ik ben zelf wel tevreden over KPN, ben sinds kort weg bij UPC en daar heel erg blij mee. Vorige week was er een storing in mijn postcodegebied wardoor mijn buren (UPC klanten) een volle dag geen inet en tv hadden maar ik geen last van :)

Maar het kan dat internet langzamer is dan het behoort te zijn. ik had aanvankelijk een abo afgesloten voor 8MB/s maar dat bleek niet te kunnen omdat ik te ver van de adsl centrale woon. Daarover heb ik geklaagd en toen netjes gedowngrade en geld terug gekregen. Het lijkt erop dat er bij TS ook iets dergelijks aan de hand is.

ik zie nu dat er staat "heb 4 dagen gewacht". Dat is wel een beetje kort he...?

Gesloten