LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN sluit je af

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
makaske
Berichten: 7
Lid geworden op: 15 feb 2010 15:42

KPN sluit je af

Ongelezen bericht door makaske »

Ik heb nu al weken geen internet en telefoon omdat mijn InternetBellenPlus door KPN is geblokkeerd met een zgn. ADSL vangpagina. Na bellen met de Helpdesk van KPN werd vastgesteld dat dit ten onrechte is gebeurd, maar toch zit ik zonder telefoon en internet. Ik heb nu al vele malen gebeld met de helpdesk voor 10 eurocent per minuut en je wordt er niet wijzer van....soms krijg je hoop maar een volgende medewerker vertelt je een volstrekt ander verhaal. Mijn probleem is door KPN niet direct op te lossen en volgens zeggen ligt het nu bij een derdelijnsgroep, die maatwerk kan leveren en de tijd gaat maar door...... Ik ben nu al een jaarabonnement aan telefoonkosten kwijt......en ik zal die gelden terug krijgen zegt men.......maar je weet het niet.
Het is buitengewoon frustrerend.... je voelt je machteloos.....waarom kun je niet teruggebeld worden als blijk dat de storing schuld is van de KPN. Je hoort niets en dan ga je maar weer eens bellen met je mobiel.......

Zijn er meerdere mensen die slachtoffer zijn van de ADSL-vangpagina? Laat je ervaringen horen....misschien kunnen we door samen op te trekken de zaak eens aanhangig maken.....
Het is schandalig ....maar samen sta je sterker.....

gijs55
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mei 2010 15:02

Re: KPN sluit je af

Ongelezen bericht door gijs55 »

Ook wij zijn inmiddels door de KPN afgesloten van telefoon internet en email. Sinds oktober 2009 zijn we aan het proberen interactieve tv te bemachtigen, dat is blijkbaar niet zo eenvoudig, omdat wij een zakelijke aansluiting hadden. Opvallend is dat de KPN-medewerkers aan de telefoon hier blijkbaar geen kaas van gegeten hebben.
Op een gegeven moment in april 2010 had men een oplossing, wij zouden interactieve tv krijgen, telefoon en internet met behoud van ons eigen nummer en emailadressen. Naast ons bestaande abonnement zouden we op mijn naam (dus niet op naam van mijn echtgenoot) een nieuw abonnement aanvragen. Maar i.p.v. een nieuw abonnement heeft de KPN ons afgesloten. Inmiddels hebben we uren gebeld (mobiel) met de KPN, maar het is blijkbaar niet mogelijk om ons direct weer aan te sluiten. We moeten nu tot half juni, als alles goed gaat, zegt men erbij, wachten op een nieuwe analoge verbinding. (we hadden ISDN, zonder de apparatuur voor ISDN?????)
De manier waarop de KPN met zijn eigen fouten en tekortkomingen omgaat, is voor ons een reden om om te zien naar een andere aanbieder van telefonie, tv en internet met het risico, dat we nu helemaal geen geld krijgen voor de gemaakte kosten.

Erwin uit Oosterhout
Berichten: 396
Lid geworden op: 21 feb 2007 19:54

Re: KPN sluit je af

Ongelezen bericht door Erwin uit Oosterhout »

Hoi,

ik heb meerdere problemen gehad met mijn KPN glasvezelverbinding en ook de vangpagina bij internet. Ik had het helemaal gehad. De helpdesk is waardeloos en kost alleen maar geld.

Ik heb een boze brief geschreven naar:
KPN Glasvezel
Postbus 85039
3508 AA Utrecht

Met daarin
1) alle voordelen, die op de KPN site staan
2) al mijn klachten
3) conclusie + verwachte aktie van KPN

De eerste twee zullen niet zo moelijk zijn. Mijn conclusie was.
Ik betaal 45 euro per maand voor een glasvezelpakket, dat niet naar behoren werkt. Ik heb het idee, dat de helpdesk mijn klachten niet serieus neemt , het niveau van de helpdesk ontoereikend is om er iets aan te doen of de helpdesk niet over demogelijkheden beschikt om het te verbeteren.
Ik wil jullie vriendelijk verzoeken deze klacht nu wel serieus te nemen en na een half jaar eindelijk deze “aanloopprobleempjes” op te lossen.
Graag ontvang ik van jullie binnen 14 dagen een schriftelijke reactie met daarin een oplossing of een plan van aanpak om mijn problemen op te lossen.
Mocht deze reactie uitblijven of de kwaliteit zo blijven als deze nu is, ga ik derden inschakelen om mijn geld voor niet-geleverde diensten terug te halen en overstappen naar een andere aanbieder, die zijn woorden wel waar kan maken

Kort daarna werd ik gebeld en zijn al mijn problemen binnen 4 dagen opgelost. Het bleek te liggen aan de aansluiting ergens tussen mijn huis en de KPN. Heeft vanaf het begin fout gezeten.

Groeten,
Erwin

Willemvanoranje
Berichten: 18
Lid geworden op: 10 mei 2010 10:33

Re: KPN sluit je af

Ongelezen bericht door Willemvanoranje »

Beste Gijs55,

Triest dat het zo loopt, maar zoals de laatste reactie reeds vermeld is de enige juiste beslissing in deze een brief met daarin
het verwijt - redelijke termijn wanneer oplossing er moet zijn - zo niet zal er maandelijks een deel van het maandbedrag worden ingehouden voor gebrekkige prestatie van KPN en zullen schade en gevolgschade verhalen bij KPN.

Altijd wel een deel betalen en een redelijke termijn bieden om het op te lossen.

Succes

Niets betalen geeft KPN het recht juridisch verhaal te halen met alle bijkomende kosten en afsluiting enz.

antoinette38
Berichten: 10
Lid geworden op: 27 jan 2010 21:01

Re: KPN sluit je af

Ongelezen bericht door antoinette38 »

Het allerbeste is, om naar het Maanplein in Den Haag te gaan
hier word je fatsoenlijk te woord gestaan en heel snel geholpen.

bobjans
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jun 2010 11:13

Re: KPN sluit je af

Ongelezen bericht door bobjans »

Ik zou naar KPN alles-in-één overstappen. KPN schreef dat de eigenlijke overstap ` 1 maand later zou gebeuren. Eén week later: geen internet meer, terwijl ik een b.v. heb. Driemaal dongel beloofd: nooit gekregen. Na 31 telefoontjes met steeds nieuwe mensen die van weinig of niets weten, 3 bezoeken aan hun lokale winkel, met een zeer onbeleefde kerel, beging KPN een tweede fout: de Experia box sturen, aansluiten en me terug weer afsluiten na uitdrukkelijke bevestiging dat dit niet zou gebeuren. Toen heb ik alles opgezegd, niets betaald uiteraard en een schadevergoeding gevraagd voor het aangedane onrecht; deze is verbaal toegezegd en staat blikbaar ook bij hun op het hele verslag, maar is nog niet betaald. Het laatste woord is dus nog niet gesproken. In het kort: KPN's service is waardeloos met hoofdzakelijk mensen die nauwelijks kennis hebben (buiten 2 van de 31); ik vraag me af hoe zulke bedrijven rechtop blijven: op een dag zal zich dit wreken; koop dus geen aandelen KPN. Zit nu bij Ziggo: so far, so good.

Gesloten