La Dot incasso (mbt het vroegere Freehosting)

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Doffie

La Dot incasso (mbt het vroegere Freehosting)

Ongelezen bericht door Doffie »

Na een lange slepende incasso brieven uitwisseling lijkt het erop dat La Dot zochzelf toch beseft dat onrechtmatige incasso's versturen niet altijd "nieuwe klanten" opleverd.

Had u freehosting ooit en zou u nu zogenaamd een La Dot abbonement voor webhosting hebben ? laat u niet voor de gek houden.. geen contract, geen overeenkomst en dus GEEN betaling en nieuwe klant.. ondanks de aanhoudendheid van La Dot !!

dagdag

onceinatime
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 jul 2003 21:44

Re: La Dot incasso (mbt het vroegere Freehosting)

Ongelezen bericht door onceinatime »

Via de website van Ladot werd er een pakket aangeboden (basic domein) dat 2,50 p/mnd koste en doorgelinkt kon worden naar je eigen website eenmaal aangeschaft bleek het niet te kunnen wel naar een ip adres maar niet naar een url. Opeens was de advertentie veranderd in "tegen betaling kan men doorlinken" inmiddels een tiental emails verstuurd een brief er achter aan maar men antwoord dus gewoon niet!
Pure misleiding dus en ik zit met de gebakken peren. gewoon een jaar abbonement naar de knoppen. weg gegooid geld.
Maar ik laat het ze wel merken want ik heb inmiddels al 15 klanten van ladot die over gaan stappen naar een klantvriendelijk bedrijf. Hopenlijk vertrekken er meerderen. :lol:

wglaser
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 feb 2004 10:41

Re: La Dot incasso (mbt het vroegere Freehosting)

Ongelezen bericht door wglaser »

mail je verhaal naar [email protected] en ik zal er werk van maken.

Gesloten