LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lexa inlogproblemen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
bartman25
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 mar 2007 16:12

lexa inlogproblemen

Ongelezen bericht door bartman25 »

Hallo

ik heb me een week terug lid gemaakt van lexa.nl. Tot m'n grootste ergernis kan ik gewoon niet inloggen en duurt het soms een uur voordat ik ingelogd ben. Daarna duurt het ook weer een uur om iets op te roepen. Ik ben zeer teleurgesteld dat dit allemaal kan. Ik heb proberen mailen naar [email protected] en [email protected] maar ik krijg de emails terug, omdat ze niet bestaan. Hoe kan ik die oplichters bereiken in godsnaam want ik wil er vanaf en snel ook, voordat ik echt woedend wordt.

Als iemand iets weet, alvast bedankt.

Mvg

Bman

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: lexa inlogproblemen

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Heeft u geen naam, geen adres of iets anders waardoor wij met u verder kunnen speuren?

Lexa.nl is in ieder geval niet geregistreerd bij een Kamer van Koophandel.

Grootvader.

bartman25
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 mar 2007 16:12

Re: lexa inlogproblemen

Ongelezen bericht door bartman25 »

Hoi Grootvader

Ze staan onder de naam meetic ook wel bekend. het is toch de grootste datingsite van nederland? Vandaar dat ik eens lid geworden was.
Maar goed, ik kan niks doen want het zit alsmaar vast... Kortom m'n geld gewoon weggegooid.
Meetic is dus de naam en schijnt internationaal te zijn

galsteen
Berichten: 36
Lid geworden op: 02 feb 2007 18:36

Re: lexa inlogproblemen

Ongelezen bericht door galsteen »

Inloggen is tot nu toe geen probleem geweest, al wordt me wel elke keer nog gevraagd een persoonlijke tekst in te vullen voordat ik verder kan. Die tekst staat er er lange tijd gewoon op, duurde wel een dikke week voordat hij door de keuring kwam en zichtbaar werd...
Foto idem dito, extra foto's worden steeds afgekeurd, zonder dat me duidelijk wordt wat er nu precies aan mankeert volgens hun lijstje kriteria...
De links naar de profielen van nieuwe leden en de lovematch die per mail komt werken niet. Als je dan een bepaald lid op schuilnaam (zoals in de lovematch aangegeven staat) wilt zoeken kan de site profielen keer op keer niet vinden.
Nergens is er te vinden hoe je met ze in contact komt, terwijl er wel ergens staat toch vooral contact per mail op te nemen als er iets is.
Uiteindelijk de meldknop gebruikt die je kunt gebruiken als je denkt dat een profiel niet in orde is (eigen profiel), om maar in contact proberen te komen... maar nee, geen enkele reactie.

Ik heb een jaar, of 2 jaar geleden ook eens ingeschreven gestaan op lexa. Toen liep het allemaal prima, keurig netjes. Maar het is nu echt een grote gigantische bende, als ik reacties van andere leden ook hoor. Die lopen ook allemaal tegen soortgelijke dingen aan.

roan1967
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 mar 2007 10:00

Re: lexa inlogproblemen

Ongelezen bericht door roan1967 »

Ook ik heb in het verleden problemen gehad met Lexa....Ze reageerden nergens op....dus op een gegeven moment heb ik ook maar niet meer gereageerd.
:lol:
En dat werkte dus wel, mijn profiel daar was op een gegeven moment verdwenen.

ik kan maar 1 tip geven.....wil je persé naar een datingsite, kijk eerst eens goed rond.
Er zijn er genoeg die gratis zijn en waar je meer plezier hebt dan bij Lexa :D

jevis
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 mar 2007 13:52

Re: lexa inlogproblemen

Ongelezen bericht door jevis »

Hier nog een zeer ontevreden gebruiker van Lexa/Meetic. Voor de overname door Meetic was dit inderdaad een prima site. Maar de franse programmeurs (hobbyisten) doen het letterlijk en figuurlijk met de franse slag.

Er staan heel veel fouten (programmatechnisch) op de site.
Instellingen komen niet goed over, worden verkeerd opgeslagen of zijn uberhaubt niet mogelijk om te wijzigen cq in te stellen.
Foto's worden te pas en te onpas geweigerd.
Op mailtjes, ook het online helpdesk contactfromulier, wordt niet gereageerd.
Je krijgt nietszeggende reacties van dames uit oostbloklanden. Fake!

Het is een bende. ALs je even de voorwaarden doorleest, en wie doet dat nu, los van of het slim is, dit soort dingen horen gewoon te werken, dan vind je dat de voertaal met lexa/meetic frans is!!
Het is te belachelijk voor woorden. Ik zit helaas nog drie maanden aan Lexa vast, maar daarna is het over en uit.

Ze kunnen een voorbeeld nemen aan iwannadate.nl!

Gesloten