LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lexa.nl/Meetic - Als het om oplichten gaat

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
junis
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 mei 2009 02:06

Lexa.nl/Meetic - Als het om oplichten gaat

Ongelezen bericht door junis »

Denk je met die mooie TV reclame eens een (dure) poging te wagen...


Niet betalende leden kunnen niet reageren op je berichten. Dat vind ik al wat raar, maar dat is nog tot daar aan toe.

Echt vervelend vind ik dat je niet kunt zien welke leden betalende members zijn en welke niet. Je schrijft hierdoor veel berichten eigenlijk voor niks, zonder ooit te weten welke dat zijn. Ze zullen simpelweg niet beantwoord worden. Daar baal ik dus van.




Het is een gedrocht van een bedrijf wat helemaal niet uit is om mensen samen te brengen, maar gewoon om zo veel mogelijk winst te maken met hun "successful dating business model". Met andere woorden: kapitaliseren op de wanhoop van mensen.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Lexa.nl/Meetic - Als het om oplichten gaat

Ongelezen bericht door bprosman »

Tussen (Internet) daten en "wanhoop" zit nog wel een wereld van verschil :D

lexa.nl
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 sep 2008 16:47

Re: Lexa.nl/Meetic - Als het om oplichten gaat

Ongelezen bericht door lexa.nl »

Beste Junis,

ik begrijp uit uw bericht dat u ontevreden bent over het feit dat u niet kunt zien wei betalend member is op de website en wie gratis member.

Ik betreur het dat u een slechte ervaring heeft met onze website. Ik wil u dan ook graag e.e.a. uitleggen.

Het is momenteel inderdaad niet mogelijk om na te gaan welke members wel of niet betaald hebben. Ik heb uw suggestie in ieder geval doorgestuurd naar ons development team, zodat deze optie misschien in de toekomst wel onderdeel kan gaan uitmaken van onze website.

Lexa biedt momenteel wel een extra optie Premium aan die ervoor zorgt dat ook gratis members uw berichten kunnen lezen en ontvangen. U kunt met deze extra optie dus uw contactbereik aanzienlijk vergroten.

De voordelen van de optie Premium voor 9,90 Euro extra p.m. :

- Aan alle gratis mannen/vrouwen op Lexa.nl de mogelijkheid bieden contact te kunnen leggen.
- Als eerste voorgesteld worden aan de nieuwe members.
- Naar voren geschoven worden bij "Lexa stelt voor" op de homepage.

Maar u verschijnt bovendien, als Premium Member voor alle personen die uw profiel bezoeken. Deze personen kunnen dan:

- Uw persoonlijke fotoalbum bekijken.
- De berichten die u hen stuurt lezen en beantwoorden.
- Uw berichten via LexaMessenger lezen en beantwoorden.

Premium members zijn wel herkenbaar weergegeven op onze website. U herkent deze members aan de banner links boven in de foto.

Wij waarderen alle commentaar en suggesties van onze members. U bent tenslotte essentieel bij het kunnen verbeteren van de service die wij bieden.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog andere suggesties, vragen en of opmerkingen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met ons Customer Care Team opnemen via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Christine van het Lexa Team

MAXIEM

Re: Lexa.nl/Meetic - Als het om oplichten gaat

Ongelezen bericht door MAXIEM »

lexa.nl

Zo, dat was weer een potje gratis reklame!

Maxiem.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Lexa.nl/Meetic - Als het om oplichten gaat

Ongelezen bericht door GJvdZ »

junis schreef: Niet betalende leden kunnen niet reageren op je berichten. Dat vind ik al wat raar, maar dat is nog tot daar aan toe.
Waarom zou het gratis moeten zijn? Voor gratis contact zijn zat andere opties, daar hoeft een bedrijf niet voor te zorgen.

junis
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 mei 2009 02:06

Re: Lexa.nl/Meetic - Als het om oplichten gaat

Ongelezen bericht door junis »

GJvdZ schreef:
junis schreef: Niet betalende leden kunnen niet reageren op je berichten. Dat vind ik al wat raar, maar dat is nog tot daar aan toe.
Waarom zou het gratis moeten zijn? Voor gratis contact zijn zat andere opties, daar hoeft een bedrijf niet voor te zorgen.

Het feit dat -minstens- 80% van het ledenbestand uit NIET betaalde members bestaat (En vele profielen uit het buitenland..!) Maakt het dat als je diep in je buidel hebt moeten tastten om te denken wat te kunnen bereiken op Lexa.nl een flinke domper.

Ik wil nog benadrukken dat je --NIET-- kunt zien wie betaald of gratis lid is!!

Hele grote kans dus NOOIT ook maar iets van een gestuurd bericht terug te ontvangen.

Het is valse hoop geven, niets meer niets minder.



Heel triest om te lezen dat Lexa.nl blijkbaar de tijd / kostten neemt om op deze website "puin"aan het ruimen is. Moet genoeg zeggen over dit bedrijf?!

junis
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 mei 2009 02:06

Re: Lexa.nl/Meetic - Als het om oplichten gaat

Ongelezen bericht door junis »

lexa.nl schreef: Het is momenteel inderdaad niet mogelijk om na te gaan welke members wel of niet betaald hebben. Ik heb uw suggestie in ieder geval doorgestuurd naar ons development team, zodat deze optie misschien in de toekomst wel onderdeel kan gaan uitmaken van onze website.

Ik betwijfel het.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Lexa.nl/Meetic - Als het om oplichten gaat

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 30 jan 2012 18:19, 1 keer totaal gewijzigd.

junis
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 mei 2009 02:06

Re: Lexa.nl/Meetic - Als het om oplichten gaat

Ongelezen bericht door junis »

seconds-out schreef:
junis schreef:
lexa.nl schreef: Het is momenteel inderdaad niet mogelijk om na te gaan welke members wel of niet betaald hebben. Ik heb uw suggestie in ieder geval doorgestuurd naar ons development team, zodat deze optie misschien in de toekomst wel onderdeel kan gaan uitmaken van onze website.

Ik betwijfel het.
Dit is typisch zo n standaardzinnetje wat ze naar iedereen sturen.
Eigenlijk betekent het>> bericht gaat de prullenbak in. :twisted:

Inderdaad.

Het zou verboden moeten worden voor een Lexa.nl om uberhaupt reklame te mogen maken op TV voor hun wandiensten. Hierdoor zullen er nog heel wat slachtoffers vallen die er keihard in stinken. :(

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Lexa.nl/Meetic - Als het om oplichten gaat

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 30 jan 2012 18:19, 1 keer totaal gewijzigd.

junis
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 mei 2009 02:06

Re: Lexa.nl/Meetic - Als het om oplichten gaat

Ongelezen bericht door junis »

seconds-out schreef:
junis schreef:
Het zou verboden moeten worden voor een Lexa.nl om uberhaupt reklame te mogen maken op TV voor hun wandiensten. Hierdoor zullen er nog heel wat slachtoffers vallen die er keihard in stinken. :(
ja inderdaad.
Je mag ze alleen GEEN oplichters noemen, ze zijn legaal en overtreden NIET de wet... :roll:
Daarom noem ik het gelegaliseerde oplichting.

En weet je, er komt weer een nieuwe generatie die (nog) niet weet wat voor schurken Lexa wel niet is, die ellende blijft maar doorgaan tot het oneindige.
Daarom ook de reclamespotjes... de zaken gaan slecht, maar de aller belangrijkste reden is dat ze een sfeer van vertrouwen proberen op te wekken.
Want veel mensen denken nu nog dat alleen bonafide bedrijven adverteren op tv.. :twisted:

Fout!
Ik hoop ooit dit bedrijf en zijn eigenaar verschrikkelijk naar de verdoemenis te zien gaan.

Wie weet pikt Radar dit ooit eens op..

ik ga deze threads maar wat vaker omhoog halen.

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: Lexa.nl/Meetic - Als het om oplichten gaat

Ongelezen bericht door seconds-out »

:shock:
Laatst gewijzigd door seconds-out op 30 jan 2012 18:20, 1 keer totaal gewijzigd.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Lexa.nl/Meetic - Als het om oplichten gaat

Ongelezen bericht door bprosman »

Ik wil nog benadrukken dat je --NIET-- kunt zien wie betaald of gratis lid is!!
Als je dan toch gebruik wil maken van een relatiesite neem je een andere. Bij Lexa's grootste "collega" kun je dit wel. Daar kun je ook nog zien of het berichtje wat je gestuurd hebt door de ander geopend is.
Misschien een ideetje voor het Lexa development team om daar eens lid te worden :wink:

Gesloten