LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lichamelijke klachten na plaatsing 5 G mast

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Denuijl
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mar 2021 17:55

Lichamelijke klachten na plaatsing 5 G mast

Ongelezen bericht door Denuijl »

Sinds een paar maanden heeft mijn vader veel last van druk aan zijn achterhoofd en ook aan voorhoofd. Hij wordt hier erg beroerd van. Na consult bij huisarts en daarna z'huis voor hersenscan is hier niets uitgekomen. Wel kreeg hij div keren de vraag of er iets in zijn omgeving of leven veranderd was. Nu blijkt dat er een 5G mast op een 100/150 meter van zijn huis geplaatst is. De arts gaf aan dat deze klachten vaker voorkomen. Verhuizen was het advies van de arts. Bij navraag blijken er meerdere mensen hier last van te hebben. Inmiddels bij de gemeente aangeklopt. Ook de woningbouw benaderd of hij eventueel voorrang kan krijgen ivm deze klachten, helaas. Kunnen wij hier iets aan doen? Vriendelijke groet Sylvia den uijl

peter17111962
Berichten: 578
Lid geworden op: 16 dec 2019 10:34

Re: Lichamelijke klachten na plaatsing 5 G mast

Ongelezen bericht door peter17111962 »

Of er bij dat huis werkelijk een 5G, of andere (zend) antenne staat kunt U zelf eenvoudig controleren. Ga naar deze site;

https://antenneregister.nl/Html5Viewer/ ... r%5Fextern

Even Inzoomen en U ziet alle antennes en waar ze voor dienen.

Lowieze
Berichten: 6590
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Lichamelijke klachten na plaatsing 5 G mast

Ongelezen bericht door Lowieze »

Eens met fonsflons.
Het lijkt me belangrijk dat de huisarts eerst eens uitgebreider onderzoek doet. Zeker op hogere leeftijd kunnen bepaalde tekorten aan vitaminen/mineralen voor komen en diverse klachten geven. Ook eventueel medicijngebruik zou eens onder de loep genomen kunnen worden.

D34M0N
Berichten: 587
Lid geworden op: 04 mei 2019 23:54

Re: Lichamelijke klachten na plaatsing 5 G mast

Ongelezen bericht door D34M0N »

Ik raad aan om vader een aluminium hoedje te laten dragen. Dat beschermt niet alleen tegen 5G straling, maar ook tegen chemtrails.

de auditu
Berichten: 774
Lid geworden op: 24 okt 2008 12:27

Re: Lichamelijke klachten na plaatsing 5 G mast

Ongelezen bericht door de auditu »

fonsflons schreef:
29 mar 2021 11:22
Het lijkt mij vooral ook raadzaam om niet volledig te focussen op de 5G mast als oorzaak. Dergelijke klachten kunnen (vooral op leeftijd) geheel andere oorzaken hebben.
Vochttekort door te weinig drinken bijvoorbeeld.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Lichamelijke klachten na plaatsing 5 G mast

Ongelezen bericht door sjohie »

Het kunnen heel goed psychosomatische klachten zijn. Hij (en andere omwonenden) zien een 5G mast, hij heeft om reden X of Y een keer hoofdpijn, en onderbewust wordt 1 + 1= 2, en vanaf dat moment zijn die klachten als ze weer optreden, te wijten aan die 5G mast. Eea niet geholpen op alles wat er op het internetz over te vinden is.. Dat de hoofdpijnklachten er zijn, zal ongetwijfeld zo zijn, echter betekent dit niet automatisch, dat er een causaal verband met die 5G mast bestaat. wat u en vml andere omwonenden hier wél uit opmaken.

Zoals al gezegd, door alleen te focussen op die mast, die mogelijk nog niet eens aan stond, toen de 1e keer klachten optraden, worden er veel andere mogelijke oorzaken, uitgesloten. Er is bijvoorbeeld ook nog een pandemie gaande, met allerlei bij-effecten als teneergeslagen gevoelens, algemeen gevoel van onbehagen, en de kans op een besmetting zonder symptomen, behalve hoofdpijnen etc.

Nijogeth
Berichten: 9971
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Lichamelijke klachten na plaatsing 5 G mast

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Mensen denken dat het effect heeft. Bewezen is het niet en lijkt me heel moeilijk. Echter als het echt zo is, dan zouden mijn collega's dat toch zeker moeten merken. Het bedrijf waar ik werk is helemaal gebaseerd op straling. We kunnen straling genereren die in de buitenlucht niet voorkomt om zo producten te testen op nog extremere situaties dan reëel is.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Lichamelijke klachten na plaatsing 5 G mast

Ongelezen bericht door mahadma »

U zult moeten bewijzen, 100% overtuigd, dat de 5 G mast voor het "letsel" van toepassing is. Ik vrees dat u dat niet gaat halen.

Seinhuis
Berichten: 2375
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Lichamelijke klachten na plaatsing 5 G mast

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Wetenschappers zeggen dat 5G geen lichamelijke klachten kunnen veroorzaken. Er zijn zelfs wetenschappers die zeggen dat 5G gezonder is dan 3 en 4G.

Ik hoor ook de tegengeluiden.

Mijn advies is om niet naar 5G te kijken, maar naar andere oorzaken. Neem contact op met de huisarts, om te kijken of er niks anders aan de hand is.

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Lichamelijke klachten na plaatsing 5 G mast

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Toen 2G, 3G en 4G kwam hoorden we dezelfde klachten die na een tijdje vanzelf verdwenen. Waarschijnlijk als TS 5G gaat gebruiken en de voordelen er van ziet is het ineens geen probleem meer. Zo ging het met 4G ook. Mensen die eerst tegen waren raken nu bijna in paniek als ze even geen verbinding hebben en geen foto van hun hond kunnen versturen.

Smartje
Berichten: 282
Lid geworden op: 23 dec 2020 15:17

Re: Lichamelijke klachten na plaatsing 5 G mast

Ongelezen bericht door Smartje »

Jarenlang een telefoon op de heup gedragen.
Was 1 van de eerste zaktelefoons dus straling “onder de norm” is goed zou je denken.
Jaren later: versleten heup.
Nooit “ruggenwerk” gedaan tillen altijd met rechte rug uit je benen en altijd geprobeerd veilig te werken.
Mijn vraag is:
Iedereen gaat uit van slijtage, ik denk zelf dat het toch iets met straling is geweest.
Niemand wil zich aan een antwoord wagen.

Andere heup is niets mee
Zelfs de chirurg was terughouden in zijn antwoord: nooit over nagedacht, zou kunnen.

sake1987

Re: Lichamelijke klachten na plaatsing 5 G mast

Ongelezen bericht door sake1987 »

Smartje schreef:
29 mar 2021 19:48
Jarenlang een telefoon op de heup gedragen.
Was 1 van de eerste zaktelefoons dus straling “onder de norm” is goed zou je denken.
Jaren later: versleten heup.
Nooit “ruggenwerk” gedaan tillen altijd met rechte rug uit je benen en altijd geprobeerd veilig te werken.
Mijn vraag is:
Iedereen gaat uit van slijtage, ik denk zelf dat het toch iets met straling is geweest.
Niemand wil zich aan een antwoord wagen.

Andere heup is niets mee
Zelfs de chirurg was terughouden in zijn antwoord: nooit over nagedacht, zou kunnen.
Komt waarschijnlijk dat je steeds die telefoon wilde showen en steeds die heup naar voren zette.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Lichamelijke klachten na plaatsing 5 G mast

Ongelezen bericht door moederslink »

Maar het gekke is ook dat je nu ook wel eens van -oorkanker - hoort .
Van telefoon ah oor?
Ook teelbalkanker.....vd laptop op schoot?
Dat hoorde ik eerder nooit.

Smartje
Berichten: 282
Lid geworden op: 23 dec 2020 15:17

Re: Lichamelijke klachten na plaatsing 5 G mast

Ongelezen bericht door Smartje »

@moederslink
Maar het gekke is ook dat je nu ook wel eens van -oorkanker - hoort .

Stijgt langzaam omhoog en dan zit het tussen je oren.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Lichamelijke klachten na plaatsing 5 G mast

Ongelezen bericht door moederslink »

Smartje schreef: Stijgt langzaam omhoog en dan zit het tussen je oren.
Ja hoor :D
Oorkanker bestaat.

Arizonakid
Berichten: 1128
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Lichamelijke klachten na plaatsing 5 G mast

Ongelezen bericht door Arizonakid »

5G mast op 100/150 meter levert minimale straling op, dat is in de praktijk zo’n beetje het maximale bereik. Op die afstand is de hoeveelheid straling zo gering, dat de wifi in je huis sterker is. Daar krijg je geen klachten van.
Ik zou als een speer naar een huisarts gaan die niet gek is, en klachten serieus neemt.

Smartje
Berichten: 282
Lid geworden op: 23 dec 2020 15:17

Re: Lichamelijke klachten na plaatsing 5 G mast

Ongelezen bericht door Smartje »

Minimale Straling: is Maximale inkomsten voor de vastgoedeigenaren met met zo’n “antenne” op het dak.
Gewoon een BORDJE bij de dakuitgang plaatsen “PAS OP STRALINGSGEVAAR NIET BETREDEN “
Die straling waait natuurlijk “gewoon” weg. Alle onderliggende woningen zijn dan “gewoon” stralingvrij of onder de NORM, dat klink ook wel aannemelijk.

peter17111962
Berichten: 578
Lid geworden op: 16 dec 2019 10:34

Re: Lichamelijke klachten na plaatsing 5 G mast

Ongelezen bericht door peter17111962 »

Is uw vader een tijdje terig bij een tandarts geweest?? Mogelijk is dit de oorzaak:

https://web.archive.org/web/20120309021 ... lefoon.nl/ :shock:

Smartje
Berichten: 282
Lid geworden op: 23 dec 2020 15:17

Re: Lichamelijke klachten na plaatsing 5 G mast

Ongelezen bericht door Smartje »

Leuk, In die tijd waren er toch nog draaischijftelefoons, dan moet je wel een lange kabel hebben en een grote B... mond.

sake1987

Re: Lichamelijke klachten na plaatsing 5 G mast

Ongelezen bericht door sake1987 »

Smartje schreef:
30 mar 2021 14:10
Leuk, In die tijd waren er toch nog draaischijftelefoons, dan moet je wel een lange kabel hebben en een grote B... mond.
Maar dn krijg je weer lichamelijke klachten omdat je over de kabels struikelt.

Naast het eerder genoemde hoedje, is goedkoper dan verhuizen.

https://stopstraling.nl/shop/verf/stop- ... gJHVvD_BwE

Gesloten