LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mailverkeer HetNet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Jacobje
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 dec 2005 21:01

Mailverkeer HetNet

Ongelezen bericht door Jacobje »

Afgelopen twee weken overkomt het mij steeds vaker dat ik (meestal in de middag) mijn mail niet kan ophalen. Er worden geen storingen vermeld. Soms is het na een uur of 2 weer wel mogelijk, maar soms duurt het een hele dag. Soms is Netmail wel benaderbaar, maar soms ook niet.
Antwoord van HetNet op mijn vragen waarom dit is, duren nog langer en dan schrijven ze ook dat het probleem weer over is......
Hebben meer mensen last van dit euvel?

BLS
Berichten: 84
Lid geworden op: 06 jul 2005 16:58

Re: Mailverkeer HetNet

Ongelezen bericht door BLS »

Het is al bijna 4 weken een rotzooi bij het net:


--------------------------------------------------------------------------------

Onderwerp: ADSL storing Valkenburg
Tijdstip Melding: 07-12-2005 07:52
Korte uitleg: Als gevolg van een storing kunt u in enkele gebieden in de regio Valkenburg niet bij ons inloggen via het ADSL-netwerk. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen.

--------------------------------------------------------------------------------

Onderwerp: ADSL storing Almelo - Schelfhorst
Tijdstip Melding: 07-12-2005 07:52
Korte uitleg: Als gevolg van een storing kunt u in enkele gebieden in de regio Almelo - Schelfhorst niet bij ons inloggen via het ADSL-netwerk. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen.

--------------------------------------------------------------------------------

Onderwerp: ADSL storing Baarlo (opgelost)
Tijdstip Melding: 07-12-2005 07:52
Korte uitleg: Als gevolg van een storing kon u op 06-12-2005 tussen 08:00 en 13:00 in enkele gebieden in de regio Baarlo niet bij ons inloggen via het ADSL-netwerk. Onze excuses voor dit ongemak. De storing hebben wij inmiddels verholpen.


--------------------------------------------------------------------------------

Onderwerp: ADSL storing Warga (opgelost)
Tijdstip Melding: 07-12-2005 07:46
Korte uitleg: Als gevolg van een storing kon u op 06-12-2005 tussen 08:20 en 10:50 in enkele gebieden in de regio Warga niet bij ons inloggen via het ADSL-netwerk. Onze excuses voor dit ongemak. De storing hebben wij inmiddels verholpen.


--------------------------------------------------------------------------------

Onderwerp: Storing e-mail ontvangen voor een deel gebruikers
Tijdstip Melding: 06-12-2005 22:00
Korte uitleg: Als gevolg van een storing is het in sommige gevallen helaas niet mogelijk om e-mail te ontvangen. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de verstoring op te lossen.

--------------------------------------------------------------------------------

Onderwerp: Gepland onderhoud ADSL registratieserver (afgerond)
Tijdstip Melding: 06-12-2005 08:46
Korte uitleg: Op 6-12-2005 kon u zicht tussen 0:00 en 4:00 vanwege onderhoud helaas niet aanmelden als nieuwe ADSL-abonnee. Onze excuses voor dit ongemak. Het onderhoud is inmiddels met succes afgerond.

--------------------------------------------------------------------------------

Onderwerp: Gepland onderhoud Postcodecheck (afgerond)
Tijdstip Melding: 06-12-2005 08:46
Korte uitleg: Tussen 6-12-2005 0:00 en 6-12-2005 4:00 was de dienst postcode check, op www.hetnet.nl, buiten werking wegens onderhoud. Het was daardoor niet mogelijk te controleren of ADSL op uw locatie mogelijk is. Onze excuses voor dit ongemak. Het onderhoud is inmiddels met succes afgerond.


--------------------------------------------------------------------------------

Onderwerp: Storing e-mail ontvangen via pop3 Freeler
Tijdstip Melding: 05-12-2005 12:03
Korte uitleg: Als gevolg van drukte kunnen freeler abonnees problemen ondervinden bij het ophalen van e-mail. Er zal gevraagd worden om de gebruikersnaam en wachtwoord. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de verstoring zo spoedig mogelijk op te lossen.

--------------------------------------------------------------------------------

Onderwerp: ADSL storing Delft (opgelost)
Tijdstip Melding: 05-12-2005 08:52
Korte uitleg: Als gevolg van een storing kon u op 04-12-2005 tussen 20:00 en 23:05 in enkele gebieden in de regio Delft niet bij ons inloggen via het ADSL-netwerk. Onze excuses voor dit ongemak. De storing hebben wij inmiddels verholpen.

Jacobje
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 dec 2005 21:01

Re: Mailverkeer HetNet

Ongelezen bericht door Jacobje »

Wel handig dat ze om 22.00 uur een melding op de site zetten als ik al van 's ochtends 11 uur de mail al niet meer kan benaderen! Om 9 uur 's avonds had ik de hoop al opgegeven en vanmorgen deed ie het weer :roll:

BLS
Berichten: 84
Lid geworden op: 06 jul 2005 16:58

Re: Mailverkeer HetNet

Ongelezen bericht door BLS »

HTTP/1.1 503 Service Unavailable

Netmail is ook onbereikbaar ik stap over naar Planet :lol: succes verder met Het Net :shock:

http://forum.trosradar.nl/forum/viewtopic.php?t=34527

Alco
Berichten: 70
Lid geworden op: 15 sep 2005 13:29

Re: Mailverkeer HetNet

Ongelezen bericht door Alco »

Nog een paar tevreden klanten van Het Net kijk eens hierna....wat een oplichters het zijn:



Geachte heer/ mevrouw ,

Onze excuses voor de gang van zaken. De 26 euro is inderdaad ten onrechte geincasseerd. Uit uw mail begrijpen we dat u dit bedrag laat storneren. Dit is prima.


Met vriendelijke groet,

Het Net

Jansenior
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 dec 2005 17:44

Re: Mailverkeer HetNet

Ongelezen bericht door Jansenior »

de ellende is begonnen toen hetnet freeler overnam. iedere keer, o.k. bijna iedere keer krijg je bij het binnen halen van je mail een melding dat de server 60 seconden niet heeft gereageerd, wilt u wachten? ja, natuurlijk wil ik wachten want ik wil mijn mail ophalen. Ik ben lid van een mailgroep van Seniorweb. Omdat het zo'n zooi is bij het net hebben ze daar al besloten om ieder bericht dat naar hun mailserver komt via het net, te weigeren.

Gesloten