LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn ervaring met Flexwebhosting

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
LionInternet.nl
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mei 2020 23:48

Mijn ervaring met Flexwebhosting

Ongelezen bericht door LionInternet.nl »

Mijn ervaring: Ik vind het een ZEER onbetrouwbare hosting bedrijf. Ik zou niemand willen adviseren om hier zaken mee te doen. Op geen enkele wijze.

Hieronder een korte versie van mijn ervaring. Een lang versie is te vinden op; https://www.bedrijvennoord-brabant.nl/p ... -ervaring/.

Begin april 2020 heb ik met alle openheid en eerlijkheid aan dit hostingbedrijf de volgende vraag gesteld. Op toeval kwam ik een hele gave domeinnaam tegen. Via sidn.nl kwam ik erachter dat deze domeinnaam binnenkort uit quarantaine zou komen. Ik heb eerst na onderzoek de huidige eigenaar gebeld en gemaild. Zij, TNO, gaf mij via de mail aan dat zij het niet meer beheerden, en/of het bij hen niet bekend was. Met dit bericht als bewijs bel ik dit ‘bedrijf’ Flexwebhosting op. Een, in eerste instantie, vriendelijke meneer [Tekst verwijderd] stond mij telefonisch te woord. Na uitleg van mij, en het vriendelijke verzoek om deze domeinnaam over te nemen, want zij zijn immers de technische partij waar het gehost wordt, gaf hij mij aan mee te werken en te willen denken om naar een oplossing te kijken. Ik moest hem te mailen wat ik van TNO had ontvangen. Enkel dagen later krijgen een onbeschofte mail van hem om even 900,- over te maken voor alvorens hij/Flexwebhosting de domeinnaam aan mij wilden overdragen. Ik vond dit zeer brutaal en vies misbruik makend van hun positie als hostingbedrijf. Ik heb mijn beklag ingediend bij de ‘brancheorganisatie’ voor hostingbedrijven.
Zij beaamde mijn beklag en vonden dit ook een gemeen streek. Dit kwam vaker voor bij onprofessionele hostingbedrijven helaas.

Een uiterst zeer onprofessioneel en ZEER gemene smerige organisatie. BAH, BAH, BAH!
Laatst gewijzigd door Radar op 28 mei 2020 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsnaam verwijderd

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Mijn ervaring met Flexwebhosting

Ongelezen bericht door Jablan »

Waarom hier nog een keer, als je elders je ervaring in een nog langere versie hebt gedeeld met de wereld?

Erthanax
Berichten: 9680
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Mijn ervaring met Flexwebhosting

Ongelezen bericht door Erthanax »

Om er meer bekendheid aan te geven, misschien?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Mijn ervaring met Flexwebhosting

Ongelezen bericht door berndv »

LionInternet.nl schreef:
06 mei 2020 00:18
Een lang versie is te vinden op; https://www.bedrijvennoord-brabant.nl/p ... -ervaring/
sorry, maar hier kom ik wel een pagina tegen, maar de review daar bestaat uit 1 zin.
LionInternet.nl schreef:
06 mei 2020 00:18
Ik heb eerst na onderzoek de huidige eigenaar gebeld en gemaild. Zij, TNO, gaf mij via de mail aan dat zij het niet meer beheerden, en/of het bij hen niet bekend was. Met dit bericht als bewijs bel ik dit ‘bedrijf’ Flexwebhosting op. Een, in eerste instantie, vriendelijke meneer [Tekst verwijderd] stond mij telefonisch te woord. Na uitleg van mij, en het vriendelijke verzoek om deze domeinnaam over te nemen, want zij zijn immers de technische partij waar het gehost wordt, gaf hij mij aan mee te werken en te willen denken om naar een oplossing te kijken. Ik moest hem te mailen wat ik van TNO had ontvangen. Enkel dagen later krijgen een onbeschofte mail van hem om even 900,- over te maken voor alvorens hij/Flexwebhosting de domeinnaam aan mij wilden overdragen
Dat is zeker geen nette manier van zaken doen, ben ik helemaal met je eens. Maar het is een werkwijze die ik wel vaker tegen ben gekomen. Ga bijvoorbeeld een aantal keer domeinnamen controleren bij dezelfde aanbieder, dan zul je ook zien dat soms zomaar opeens een dergelijke domeinnaam door hun zelf is geregistreerd en je deze tegen veel geld over kunt kopen. Is het netjes? Nee, zeker niet. Mag het? Ja.
Laatst gewijzigd door Radar op 28 mei 2020 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsnaam verwijderd

Gesloten