LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijn website bij Kniest Multimedia is 'niet veilig'

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
RobinRodi
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 nov 2018 22:04

Mijn website bij Kniest Multimedia is 'niet veilig'

Ongelezen bericht door RobinRodi »

Hallo goedendag,

Verblijf bij Kniest Multimedia waar ik een webstie bij in elkaar knutsel.
Wanneer online mijn site opzoek dan geeft de zoekbalk aan dat deze niet veilig is.
Zit al zoiets een jaar te vragen hoe dat zit. ook bij andere vragen over de maandelijkse betalingen.
Bel ik ook op zeggen ze altijd het zelfde men neemt contact op. Geen enkele keer.
Kreeg hem zelf (eigenaar) eindelijk toevallig te woord, na de zoveelste telefoontje naar hen, jaar geleden dat ging over mijn wachtrwoord bij de site builder. Dat werd opgelost. Ik wil weten of mijn site veilig kan zijn graag. Ligt dat dan aan mij, bijv. de inhoud van de site, of aan de het hostingbedrijf?
Toch?

Robin

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Mijn website bij Kniest Multimedia is 'niet veilig'

Ongelezen bericht door renewouters »

Het hangt er van af wat voor afspraken je hebt gemaakt met het hostingbedrijf. Als zij "slechts" een server ter beschikking stellen waar jij de complete website op maakt, is het veilig maken jouw verantwoordelijkheid. Als zij een compleet content management systeem bieden waarbij jij slechts de inhoud beheert zou de verantwoordelijkheid bij het hostingbedrijf kunnen liggen, maar dat hangt toch ook af van de afspraken die zijn gemaakt. Als zij bijvoorbeeld voor https en certifcaten een apart pakket leveren, wat jij niet bij ze afneemt, dan is het weer jouw verantwoordelijkheid. Als zij dit zouden moeten doen volgens de overeenkomst, maar ze doen het niet, dan is het hun verantwoordelijkheid.

A.niem
Berichten: 131
Lid geworden op: 25 mei 2011 14:45

Re: Mijn website bij Kniest Multimedia is 'niet veilig'

Ongelezen bericht door A.niem »

Het staat gewoon op hun site vermeld:
https://www.kniestmultimedia.nl/ssl-certificaten. Vraag hier een van aan, en zorg dat je alle stappen volgt die zij je opdragen. Dan krijg je ook een veilige website.

alfatrion
Berichten: 21876
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Mijn website bij Kniest Multimedia is 'niet veilig'

Ongelezen bericht door alfatrion »

Je kan nog nadenken over wat de meerwaarde van een certificaat voor jou zou zijn. Ik zou er zelf geen aanvragen.

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Mijn website bij Kniest Multimedia is 'niet veilig'

Ongelezen bericht door Revoked »

alfatrion schreef:
11 nov 2018 13:45
Je kan nog nadenken over wat de meerwaarde van een certificaat voor jou zou zijn. Ik zou er zelf geen aanvragen.
Zonder certificaat krijg je alleen bezoek van nerds. De gewone surfer krijgt de site niet eens te zien. En je bent zonder certificering ook nog eens doelwit voor Menschen-met-minder-goede-bedoelingen.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Mijn website bij Kniest Multimedia is 'niet veilig'

Ongelezen bericht door berndv »

Revoked schreef:
11 nov 2018 14:11
alfatrion schreef:
11 nov 2018 13:45
Je kan nog nadenken over wat de meerwaarde van een certificaat voor jou zou zijn. Ik zou er zelf geen aanvragen.
Zonder certificaat krijg je alleen bezoek van nerds. De gewone surfer krijgt de site niet eens te zien. En je bent zonder certificering ook nog eens doelwit voor Menschen-met-minder-goede-bedoelingen.
Dat dus, en als je je website als https zichtbaar hebt en er geen certificaat aan gekoppeld hebt, dan krijg je inderdaad een niet veilig melding, aangezien het certificaat niet klopt.

JuniorJenny
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 nov 2018 08:24

Re: Mijn website bij Kniest Multimedia is 'niet veilig'

Ongelezen bericht door JuniorJenny »

HTTPS SEO VOLGENDE STAPPEN
Oké, het technische gedeelte is bijna voorbij.

Om ervoor te zorgen dat de website volledig werkt en SEO-vriendelijk blijft op Google, zorgt u ervoor dat dit proces, nadat uw website naar HTTPS overschakelt, deel uitmaakt van de volgende stappen:

Controleer of alle afbeeldingen en items HTTPS gebruiken.
Controleer en update alle interne en externe links naar de HTTPS-versie inclusief sociale pictogrammen.
Controleer zowel de HTTP- als de HTTPS-website in Google Search Console en stel uw voorkeursdomein in op HTTPS.
Voer 301-omleidingen uit om HTTP-URL's naar nieuwe HTTPS-URL's te verwijzen.
Werk uw XML-sitemaps bij en dien deze opnieuw in op Google Search Console.
Controleer uw website op 404 fouten of indexeringsfouten.

rocky700
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 feb 2019 07:11

Re: Mijn website bij Kniest Multimedia is 'niet veilig'

Ongelezen bericht door rocky700 »

Have you enabled the SSL certification on your site as it is very important to have for any of the sites? To make the site safe and secure. the SSL certificate is required to have and if the site is not SSLmcertified then it will not be safe. many browsers do not open the site if the SSL is not enabled. I once did not have the SSL then I have to face the ERROR CODE 0XC0000428 because of that.

jorick1392
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 aug 2019 13:23

Re: Mijn website bij Kniest Multimedia is 'niet veilig'

Ongelezen bericht door jorick1392 »

volgens google is de SSL-certificering voor ons erg belangrijk voor het beveiligen van onze website voor gebruikers.

[Link verwijderd]
Laatst gewijzigd door Radar op 20 aug 2019 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link

Gesloten