LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijndomein ineens stop

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
RobLammerts
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jul 2013 14:52

Mijndomein ineens stop

Ongelezen bericht door RobLammerts »

Hallo mijndomein support,

29 juli 2012 heb ik bij mijndomein mijn email pakket geregistreerd.
Echter vandaag kreeg ik een mail van SIDN van alles niet meer actief is en dat het 40 dagen in quarantaine staat.
Ik moet nu contact opnemen met mijndomein, heb nog steeds geen antwoord terug..
Ik heb echter ook nooit een factuur via de mail of post ontvangen en bij mijn account staat dat er geen open facturen zijn.
Dit vind ik wel heel erg raar, want ik heb nergens aangegeven dat ik mijn pakket wil laten beëindigen. Ik kan mijn token ook niet eens meer vinden omdat mijn domein zo nodig ineens opgezegd is. Graag een oplossing, word er niet vrolijk van..

Ik hoor heel erg graag van jullie, want ik wil graag mijn email weer kunnen gebruiken.

Met vriendelijke groet,
Rob Lammerts

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: Mijndomein ineens stop

Ongelezen bericht door devious »

Lieve Rob,

Wij zijn forumleden. Mijndomein-support-mensen zijn niet hier. Misschien wel in de privesfeer, maar er is vooralsnog geen webcare...
Mijndomein.nl
Postbus 2448
8203 AK Lelystad
Fax: 010-790 7300
briljant..geen telefoon. Ik zou niets daar onderbrengen..lekker wazig.

venetie
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 aug 2013 20:07

Re: Mijndomein ineens stop

Ongelezen bericht door venetie »

Ik heb ook dramatische ervaring met mijndomein.nl.
Als je een vraag hebt, ben je aan de goden overgeleverd.
Wat je ook probeert, het blijft akelig stil.

Ik zou zeggen, begin er niet aan!

paul-voerman
Berichten: 27
Lid geworden op: 02 okt 2010 13:59

Re: Mijndomein ineens stop

Ongelezen bericht door paul-voerman »

Een domein naam moet per jaar actief verlengt worden bij SIDN en de kosten hiervoor bij deze club afgedragen. Dit regelt je hostingprovider..normaalgesproken.

Je kunt direct contact opnemen met SIDN. Als je kunt aantonen dat je de eigenaar bent van het domein moet het mogelijk zijn het opnieuw via een andere provider te registreren.

Gesloten