LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Misleidende contactadvertenties op marktplaats

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
snarfvz
Berichten: 43
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:55
Locatie: Apeldoorn

Re: Misleidende contactadvertenties op marktplaats

Ongelezen bericht door snarfvz »

Een gratis datingsite van oorsprong Amerkaans? Badoo?

Ik ben iets ouder dan 30 ( 36), maar qua geest nog 18 :)
Fleurtjuh666 schreef:Heb vroeger ook wel van die advertenties op marktplaats moeten zetten toen ik dat als bijbaantje had, zijn allemaal nepperds inderdaad. En omdat het zoveel gedaan wordt, ook met veranderde ip-adressen, is het moeilijk te achterhalen wie er achter zit. De dames op de foto's en de profielen zelf hebben niets met elkaar te maken.

Zit nu zelf op een gratis datingsite, wel een van oorsprong Amerikaanse, maar nog steeds genoeg leuke mensen ontmoet daar :) Helaas nu alweer even single, dus als iemand nog een leuke kerel in de aanbieding heeft, tussen de 25-30, liefst wat alternatief en omgeving Nijmegen, roept u maar! :lol: :lol:

Kristi
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 aug 2013 16:21

Re: Misleidende contactadvertenties op marktplaats

Ongelezen bericht door Kristi »

Aanbodpagina en Marktplaza zijn ook zulke sites waar je allemaal nep contact advertenties vindt. Alleen krijg je daar geen reactie terug. Bedoeling is even te googlen op de naam en vervolgens zit je in een betaalde datingsite waar de dames toevallig ook zitten en vliegens vlug reageren.

Kristi
Berichten: 28
Lid geworden op: 27 aug 2013 16:21

Re: Misleidende contactadvertenties op marktplaats

Ongelezen bericht door Kristi »

Annikaatje schreef:
snarfvz schreef:Maar als je bij de contactadvertenties op marktplaats gaat kijken, en je pakt een willekeurige advertentie en gaat daarop reageren, krijg je veelal een interessante mail terug, met als afsluiter een doorverwijzing naar zo'n sms/credit dienst.

Marktplaats zou die hele contactadvertenties moeten schrappen, want het komt allemaal op het zelfde neer.

Het is allemaal fictieve inhoud, dat hoort dan toch niet bij zoiets als marktplaats thuis
Nou, ga daar dan ook geen partner zoeken..?

(ik ken trouwens wel een gelukkig getrouwd stel dat elkaar via marktplaats kent...)
Dus het kan wel :wink:

Fleurtjuh666
Berichten: 632
Lid geworden op: 26 mar 2010 19:57
Locatie: Nijmegen

Re: Misleidende contactadvertenties op marktplaats

Ongelezen bericht door Fleurtjuh666 »

snarfvz schreef:Een gratis datingsite van oorsprong Amerkaans? Badoo?

Ik ben iets ouder dan 30 ( 36), maar qua geest nog 18 :)
Fleurtjuh666 schreef:Heb vroeger ook wel van die advertenties op marktplaats moeten zetten toen ik dat als bijbaantje had, zijn allemaal nepperds inderdaad. En omdat het zoveel gedaan wordt, ook met veranderde ip-adressen, is het moeilijk te achterhalen wie er achter zit. De dames op de foto's en de profielen zelf hebben niets met elkaar te maken.

Zit nu zelf op een gratis datingsite, wel een van oorsprong Amerikaanse, maar nog steeds genoeg leuke mensen ontmoet daar :) Helaas nu alweer even single, dus als iemand nog een leuke kerel in de aanbieding heeft, tussen de 25-30, liefst wat alternatief en omgeving Nijmegen, roept u maar! :lol: :lol:
Nee, okcupid, badoo kreeg ik alleen maar rotzooi en vieze mannetjes op binnen, zat ik niet zo op te wachten :roll:
En bedankt voor het aanbod, maar je valt een klein beetje buiten m'n doelgroep, sorry :oops:

Gesloten