LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] misleiding door dating site www.be2.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Miranda.be2
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 mar 2012 17:02

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door Miranda.be2 »

Mijn naam is Miranda van der Veen en ik werk bij be2 als Teamleader. Ik heb reeds een persoonlijk bericht gestuurd aan richards en hoop dat hij binnenkort reageerd, zodat ik hem persoonlijk verder kan helpen.

Miranda van de Veen

Teamleader be2

miravdd
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jan 2013 15:59

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door miravdd »

Bij mij is er na schriftelijke opzegging ruim voor de verstreken datum een bedrag van 238,80 afgeschreven. ik heb dit gelijk laten terug boeken bij me bank, maar krijg de melding van me bank dat dit bedrag niet terug geboekt kan worden omdat het een incasso is zonder terugboekings recht.
Als ik hier de reacties lees, moet ik aangifte gaan doen van diefstal? en toch proberen me bedrag terug geboekt te krijgen.
Nadat ik zag dat het geld van me rekening was gehaald, zag ik dat me premiumlidmaatschap niet beindigt was, waarom opzeggen als ze er niets mee doen?

DEN2
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 apr 2013 00:51

Re: misleiding door dating site www.be2.nl

Ongelezen bericht door DEN2 »