LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] moneymiljonair

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
brasseur
Berichten: 16
Lid geworden op: 16 mei 2006 20:19

moneymiljonair

Ongelezen bericht door brasseur »

laatst ben ik iets (voor mij dan) nieuws op internet tegengekomen.
het heet, en ik wil geen reclame maken: moneymiljonair (.nl)
ze zeggen dat je zomaar met emailtjes en sites geld kan verdienen. dat je "parels" verdient en die kan inruilen tegen geld.
ik zit echter te wachten op het addertje onder het gras, want het lijkt te mooi om waar te zijn.
heeft iemand dit al eens gedaan ofzo?
ik weet dat je op moet passen op internet, er gebeuren gekke dingen, maar dit ziet er toch wel aardig uit.
wie heeft hulp?

elwintje
Berichten: 146
Lid geworden op: 26 jan 2006 16:51

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door elwintje »

ik ben er ook lid van en ik ben nog niks tegen gekomen
ik heb nu 8 euro vanaf januarie dat ik lid ben
\mvg elwin

FritzTheCat
Berichten: 236
Lid geworden op: 12 jun 2005 10:33
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door FritzTheCat »

is betrouwbaar, net als euroclix.

T. Jansen
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 mei 2006 22:14

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door T. Jansen »

Bij mij kwam idd hetzelfde gevoel naar boven. Mijn zus maakte er gebruik van maar ik vertrouw het toch voor geen meter. Laat mij maar werken voor me geld, gaat een stuk sneller!

cyber
Berichten: 28
Lid geworden op: 04 mar 2006 19:53

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door cyber »

ik ben al 2x uitbetaald door ze.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Zolang je niet verwacht er rijk van te worden en geen bezwaar hebt tegen een mailbox vol spam, dan is er geen enkel bezwaar tegen deelname.

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door Martin1976 »

correct, je krijgt wat meer spam dan normaal en moet af en toe ff naar een site toeklikken maar als het zoiets is als euroclix, is het onschuldig en kun je (met veel geduld) wat leuks aan overhouden!

gjvisser
Berichten: 310
Lid geworden op: 22 jun 2005 14:06

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door gjvisser »

Mooie van moneymiljonair is dat je sneller geld verdient dan met euroclix (vindt ik). Van de week 25 euro ontvangen op mijn rekening. (van een half jaar lang af en toe op een link in de mail die je van hun krijgt klikken). Stelt niks voor, je moet het leuk vinden :)

brasseur
Berichten: 16
Lid geworden op: 16 mei 2006 20:19

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door brasseur »

okee, bedankt voor alle reacties, ik denk er uit op te kunnen maken:
het is betrouwbaar en ze betalen ook echt uit, alleen moet je er geen torenhoge bedragen verwachten, en je krijgt wel meer spam etc.
bedankt, ik zal het overwegen.

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door AnnePanne »

ga gewoon werken voor je geld!!!!

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door Bailey »

Nou ja...waar slaat dat nou op!! Iedereen moet toch zelf weten of hij op deze manier een extraatje wil verdienen? Dan kunnen ze de loterijen ook wel opheffen, want iedereen doet mee om een leuk prijsje te winnen.

Veel mensen, zoals ik, werken voor hun geld, maar ieder extraatje is tegenwoordig mooi meegenomen. Een paar keer per week ga ik er eventjes voor zitten en dan heb ik weer wat centjes extra.

Ik heb laatst weer 12,50 uit laten betalen bij Money Miljonair, stond er binnen een week op. Euroclix doe ik ook, maar dat gaat minder snel dan Money Miljonair.

Tim2005
Berichten: 26
Lid geworden op: 07 sep 2005 17:23

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door Tim2005 »

Tis makkelijk verdient, maar ik hou er persoonlijk niet van dat er bij diverse bedrijven in een computerdatabase mijn naam én adres én andere gegevens staan vermeldt. Dit betreft niet één bedrijf, maar meerdere, want er wordt onderling flink gehandelt.

Gilbert1968
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jul 2006 17:00

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door Gilbert1968 »

Heb geprobeerd mij te registreren bij moneymiljonair.
Bleef 2 x steken postcode niet goed ingevuld.
Moet 2 x zelfde postcode invullen.
Heb ik ook gedaan.
Maar willens en wetens blijven ze zeuren over de postcode 2 x niet goed ingevuld
Krijg hier echt mijn twijfels over de betrouwbaarheid van deze website.

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door Bailey »

Heb je het met een spatie tussen de cijfers en de letters ingevuld? Probeer het dan eens zonder spaties.

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

Pfff... ik ga toch liever werken :) met al dat geklik sinds januari al 8euro verdient? kun je mooi een nieuwe muis voor kopen!... die zal inmiddels al wel versleten zijn met al dat geklik?

Bailey
Berichten: 1646
Lid geworden op: 07 jun 2005 14:42

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door Bailey »

Je moet ook niet denken dat je er rijk van wordt! Dat wordt je never nooit. Maar een extraatje is nooit weg, zeker in deze tijd.

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door Martin1976 »

klopt, ik heb me er paar maanden geleden ook bij aangemeld en werkt goed. Je krijgt inderdaad meer mails/spam in je inbox maar daar gebruik ik m'n hotmail voor. Je hebt overigens ook euroclix, schijnt iets minder hard te gaan, maar dat werkt ook goed. Doe ik jaartje aan mee nu en heb er pas een mooie (gratis) spellenset van besteld.

Je moet er inderdaad niet teveel van verwachten maar 't is een leuke extra!

Dutch_com_freak
Berichten: 414
Lid geworden op: 27 jun 2006 00:35

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door Dutch_com_freak »

nah jah een extratje :P ik kreeg vroeger nog meer zakgeld iedere week 5 gulden das toch nog 20 gulden omgerekend is dat toch nog (ongeveer) 11 euro :) beetje tijd verspillen (sommige mensen doen het echt de hele dag door, en OWEE als ze hun computer een dagje bij mij achter moeten laten omdat windows er bv opnieuw op moet.. dan missen ze weer 30 cent....) door op mailtjes te klikken en de kans te lopen op spyware en allerlij ander gespuis...

maarjah de sponsors blijven blij met die extra reclame ;) en dan savonds voor de tv nog meer reclame bekijken... en dan op de bank zitte klagen van O.o.O.o wat is er toch veel reclame tegenwoordig...

nee dankje ;)

mmm1
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 jul 2007 13:18

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door mmm1 »

Je moet money miljonair ook niet zien als een volledige bron van inkomsten, het is meer iets voor ernaast.... ik ben al met al best tevreden met http://www.money-miljonair.nl , ze hebben ook vaak leuke puzzels waarmee je geld verdient :lol: .

Pruim
Berichten: 542
Lid geworden op: 23 sep 2007 18:05

Re: moneymiljonair

Ongelezen bericht door Pruim »

Nou nou Laurent. lekker aan het spammen met je persoonlijke linkje om een paar centjes te kunnen verdienen?

Ik dacht van, laat ik eens de algemene voorwaarden bekijken. En wat vind ik daar?
Artikel 5: Andere personen lid maken (Referrals)



5.1 Ieder lid heeft een eigen unieke link waarmee ze anderen lid kunnen maken bij MoneyMiljonair. Gebruik deze link, anders worden de parels niet bijgeschreven. Leden ontvangen een vergoeding van 100.000 parels per goedgekeurd lid.
Oftewel, zout effe lekker op met je gespam.

Gesloten