LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nachtmerrie de Tele2 heet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Driesjh
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 jan 2009 15:13

Re: Nachtmerrie de Tele2 heet

Ongelezen bericht door Driesjh »

Geachte heer Driesjh,

Naar aanleiding van ons telefoongesprek stuur ik u deze e-mail.

U heeft in het verleden last gehad van het probleem geen e-mail te kunnen versturen
via onze smtp server, dit met de reden dat u was geblacklist door NULL routed.
Hiervoor heeft u ook e-mails ontvangen.
Het blijkt achteraf dat iemand anders zich ongeoorloofd toegang heeft verschaft tot
uw mac adres en op deze wijze mail verstuurde via uw ip dres en e-mail adres.

U heeft aan alle verzoeken voldaan die ik aan u gedaan heb zoals onder andere
zijn pc te formateren en besturingssysteem erop nieuw opgezet en gelijk dermate beveiligd.
om er zorg voor te dragen dat dit niet weer gebeurd.

Desondanks gebeurde het een 2e keer dat u werd geblacklist en dat weer door NULL routed.
Daarop heb ik navraag gedaan waar dit aan zou kunnen liggen waar dit aan zou kunnen liggen.
Tot op heden heb ik hier echter nog geen terugkoppeling over gehad.

Vandaag heb ik nogmaals de vraag gesteld aan de desbetreffende mensen en ik wacht dit antwoord af. Zodra ik hierover terugkoppeling heb ontvangen stel ik u hiervan op de hoogte.

Ik vertrouw erop u voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet

Alex Weijer
Tele2 Webservice


Ik zal komende week mijn officiele klacht indienen en zal een schade vergoeding eisen.
Ik hou u allen op de hoogte hoe het een en ander afloopt
vr gr driesjh

marjon1961
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 mar 2009 09:30

Re: Nachtmerrie de Tele2 heet

Ongelezen bericht door marjon1961 »

ennnnn
is uw probleem inmiddels opgelost.

Exact hetzelfde speelt bij mij vanaf okt.2008 dec.2008 mrt.2009.. voor de 3de keer onterecht op de blacklist

Heb nieuwe antivirusscanner gekocht en geinstalleerd Norton 2009
Alles werkt, behalve de webmail.

Tot op heden nog steeds geen oplossing van Tele2. En helaas ook geen reactie meer op mijn mails.

Je staat op de zwarte lijst en daar houden ze het bij. Ben blij te vernemen dat ik niet de enige ben met problemen met webmail.

pingu
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 apr 2009 10:48

Re: Nachtmerrie de Tele2 heet

Ongelezen bericht door pingu »

Echt een ware nachtmerrie zeg!!

Zou Tros Radar hier geen uitzending aan willen en kunnen wijden?

Ben zoooo blij dat ik eerst ben gaan googlen of Tele 2 wel wat is. NIET DUS!!

Ik leef gewoon met jullie mee, ook omdat ik 3 mensen ken die soortgelijke problemen hebben met Tele 2.. echt onvoorstelbaar hoe een bedrijf die een (goede of slechte?) naamsbekendheid heeft zo met klanten om gaat.

Inmiddels zit ik bij een andere provider en ben zeer tevreden. Problemen lossen ze binnen no time op! Zo hoort het ook.

Ik hoop ook voor jou, en alle anderen hier op dit forum, en dat zijn er toch wel wat dat het opgelost wordt! Eigenlijk mogen jullie wel schadeclaims indienen... al eens aan een advokaat gedacht? Rechtsbijstand?

Driesjh
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 jan 2009 15:13

Re: Nachtmerrie de Tele2 heet

Ongelezen bericht door Driesjh »

Ben bezig met alle info te verzamelen en deze aangetekend naar Tele2 te sturen.
Heb eerst nog gewacht op een reactie van Webservice omdat er weer rare emails bij mij binnen kwamen...
Webservice had beloofd me wat te laten weten maar helaas 3/4 weken verder nog steeds niet vernomen.

Ach.. Wordt LID van TELE2 en je bent gelijk het zwarte schaap !!!

of bedoelde ze dit toch anders...

Driesjh
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 jan 2009 15:13

Re: Nachtmerrie de Tele2 heet

Ongelezen bericht door Driesjh »

Ik heb vorige week alles aangetekend verstuurd naar tele2..
Ben benieuwd hoe men - of men reageerd...

Driesjh
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 jan 2009 15:13

Re: Nachtmerrie de Tele2 heet

Ongelezen bericht door Driesjh »

Ik ben vandaag gebeld door Tele2 naar aanleiding van mijn aangetekende schrijven die ik vorige week heb verstuurd.

Men heeft begrijpt dat ik in een niet fijne situatie heb gezeten door toedoen van Tele2..en men heeft belooft mij op 9-7-2009 terug te zullen bellen in verband met een eventuele tegemoet coming voor de geleden schade.

Ik wacht dus nog even af maar laat wel even weten hoe dit afloopt

kwadrant
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 jul 2009 15:12

Re: Nachtmerrie de Tele2 heet

Ongelezen bericht door kwadrant »

Zo komen mijn partner en ik hier ook dus maar even ons verhaal doen!!

Wij zijn begin dit jaar overgestapt van UPC naar Tele2 naar aanleiding van een interesante aanbieding de eerste 6 maanden voor euro 24,95 en daarna 39,95per maand 20Mb internet en voordelig bellen.
Dit pakket hebben wij telefonisch afgesloten op 15 feb. 2009 en nu komt
hier ons verhaal.

Aan het eind van de dag de telefoon gepakt op 15 feb. 2009 en Tele2 gebeld en ons verhaal gedaan namelijk dat wij graag wilden overstappen naar Tele2, maar dat wij met een probleem kampen namelijk een telefoondraad (ISRA punt) die hebben wij niet en moet nog van buiten naar binnen getrokken worden.
Dit omdat Tele2 over de telefoonlijn gaat (UPC over de kabel) na dit duidelijk zeer haar fijn uitgelegd te hebben aan Tele2 werd ons dus verteld dat dit dus geen enkel probleem was voor Tele2 want zij komen dit kostenloos voor ons oplossen door een telefoonlijn van buiten uit de straat naar binnen toe door te trekken, dit werd nog een bevestigd door te zeggen dat Tele2 blij is ons als klant te hebben en dit bij de service hoort,
Wij waren dus overtuigd en verkocht door de praatjes van de klantenservice en besloten direct over te stappen en ons werd dus een aantal vragen gesteld en dit gesprek werd ook opgenomen.
Nadat alle vragen waren beantwoord hing ik opgelucht de telefoon op,want wij hadden nu een voordeliger abonnement en Tele2 zou ons met de telefoonlijn gaan verbinden.

Toen de modem na een week netjes binnen kwam begon onze ellende,
want we hadden nu wel een modem maar nog steeds geen telefoon lijn,dus besloten wij direct Tele2 te bellen met de vraag wanneer komt u een lijn trekken,deze medewerker melde ons toen dat dit geen probleem was en wij contact moesten opzoeken met www.aansluitingen.nl.
Dit betreft een 3de firma die niks met Tele2 te maken heeft en de kosten voor het aanleggen van een nieuwe ISRA punt zou tussen de Euro 180,- en Euro 500,-kosten vertelde de man van www.aansluitingen.nl nadat deze bij ons lansg was geweest. Er moest een kabel getrokken worden en een nieuw ISRA punt aangelegd worden.
Wij weer contact opgenomen met Tele2 en deze melde ons dat deze kosten altijd voor rekening van de klant is en dat Tele2 niks te maken heeft met de kabel of het ISRA punt deze vallen onder KPN en deze stuurt dan ook een nota indien wij het zouden laten maken.

Na meerdere malen telefonisch onderhoud met Tele2 kwam het dus neer op het feit dat wij dit moesten laten maken op eigen kosten anders konden wij geen gebruik maken van hun service.
Dit is allemaal in een tijdbestek van 2 a 3 weken. Wij besloten om van Tele2 af te zien ivm de hoge kosten van het installeren van de kabel en ISRA punt. Na weer telefonisch contact bleek dat ons opzegtermijn was verstrekken van 7 dagen en wij gewoon aan een jaarcontract vastzitten waar wij niet meer onderuit konden komen.
Wij hebben meteen onze rechtsbijstand verzekering ingeschakeld en deze kon tot onze grote ergenis weinig doen aan de situatie en adviseerde ons om de kabel te laten maken of dit jaarcontract af te kopen.
Wij hebben meteen onze oude provider gebeld en ons verhaal gedaan en tot onze grote verbazing konden wij gewoon terug komen en het oude contract oppakken, daarvoor onze dank.

Nu hebben wij begin Maart de moden aangetekend retour gezonden naar het post adres waarop de correspondentie werd gevoerd.
Tele2, Postbus 70041, 9704 AA in Groningen.

Wij hebben deze maand besloten het contract af te kopen en tot onze grote verbazing ontvingen wij een brief en een retourbox voor de modem.
Deze brief melde ons dat als wij de moden niet binnen 4 weken retour zouden zenden naar dagtekening van de brief zij ons Euro 150,- in rekening zouden brengen.
Na weer een hoop frustratie Tele2 gebeld en deze zij ons dat ze geen contact op konden zoeken met Groningen en wij maar een brief met uitleg moeten sturen naar Waalwijk, waar in eerste instantie de modem naar toe gestuurd had moeten worden volgens hun.
Nu hebben wij meteen brieven gestuurd maar op de dag van vandaag nog niks van vernomen. Aan gezien onze zeer slechte ervaring met Tele2 zullen ze ons ook wel weer die Euro 150,- door de neus boren.
Ook klopt het eindbedrag niet met het afgesloten contract.
Zij vermelden een eindbedrag van Euro 319, 60 terwijl wij al 4 maandtermijnen hebben betaald van Euro 24,95 en eenmalig administratie kosten van Euro 14,95. Nu moet de eindnota bedragen Euro 24.95 x 2 + 39,95 x 6 = Totaal Euro 289,60. Wij voelen ons zo belazerd door Tele2 met mooie leugens en achterbaks handelen.
wij mogen dus nu betalen voor iets wat wij nooit gehad hebben.

Dus zo steekt tele2 in elkaar beste mensen!!!!!!!!!!

WebServiceTele2
Berichten: 249
Lid geworden op: 22 feb 2008 09:59

Re: Nachtmerrie de Tele2 heet

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Geachte  Kwadrant,

Stuurt u mij  alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens, zowel als de gebruikersnaam

die u op dit forum gebruikt. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand

is. Mijn email adres is:  [email protected]

Met  vriendelijke groeten,

Alex Weijer
Tele2 webservice

Toolboy

Re: Nachtmerrie de Tele2 heet

Ongelezen bericht door Toolboy »

Het grootse probleem bij tele2 is dat er geen case manager wordt togewezen.Elke keer dat je op eigen kosten kontakt zoekt moet je het hele verhaal weer opnieuw afsteken.Doe je dat niet dan krijg je een hele grote ... van 1 van de medewerkers en wordt de telefoon verbinding verbroken. Mijn tip neem zelf alle gesprekken op die u heeft met tele2. Sc6 T

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Nachtmerrie de Tele2 heet

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

En meteen een geschil aanspannen, www.sgc.nl

Kwadrant hoeft alleen maar zijn/haar verhaal te kopiëren en te plakken in het online geschillenformulier. Nog wat aanvullende gegevens verstrekken en het geschil verzenden. Die honderden euro's zou ik absoluut terugvorderen van naaibedrijf Tele2. Plus een fikse schadevergoeding eisen.

kwadrant
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 jul 2009 15:12

Re: Nachtmerrie de Tele2 heet

Ongelezen bericht door kwadrant »

Bedankt hoor bob schurkjens,hier gaan wij zeker mee aan
de slag zeer nuttige informatie,1000 maal dank!!. zelfs op tros radar blijft tele2 maar f*cken,
reageren ze door te vragen stuurd u a.u.b u gegevens naar ons toe ben een medewerker van tele2,prima gelijk gedaan natuurlijk maar iets terug horen HO
MAAR!! ze zetten gewoon bij elke klacht op tros radar een schijnreactie,
Van deze mensen word ik zooo kriebbelig..

Word vervolgd.

Gesloten