LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Online! draadloos internet: Waarschuwing, extra kosten!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
ViRa79
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 mar 2011 14:31

Online! draadloos internet: Waarschuwing, extra kosten!

Ongelezen bericht door ViRa79 »

Omdat wij het internet van UPC te duur vonden worden en draadloos internet wilden zijn wij sinds begin februari overgestapt op internet van Online.

Dit hebben wij middels een belletje geregeld. De telefoonmedewerkster van Online vertelde ons dat er een aansluitingspunt in ons huis aanwezig was (je moet een telefoonaansluiting hebben), dat het pakketje zo snel mogelijk werd toegestuurd en dat we het zelf makkelijk met de beschrijving konden aansluiten. Ook zou vanaf 7 februari de internetverbinding geactiveerd zijn, dus zouden wij direct kunnen internetten.

Wij kregen het pakketje met het modem thuisgestuurd met een beschrijving over hoe we het ding moesten installeren. Nu was het aansluitpunt erg moeilijk te vinden. Uiteindelijk bleek het het punt (waar de Israverbinding op hoorde te staan) onder het vloerluik in de hal te zitten. We hebben een bovenwoning en geen stopcontact beneden, dus dat was allemaal erg lastig maar met een aantal verlengsnoeren hebben we het uiteindelijk opgelost. Wel jammer dat nu overal allemaal kabels liggen en we op 'Online' in de eerste plaats overstapten vanwege het 'draadloze' internet, maar goed...

We wisten niet zeker of we het ding nu wel aan het goede punt hadden aangesloten omdat het modem steeds aan gaf dat er geen verbinding met internet was.
Dus wij bellen naar 'Online'. Volgens de medewerker van 'Online' zou het internet het gewoon moeten doen. Waarschijnlijk hadden wij het modem niet aan het juiste contactpunt verbonden en lag daar de fout. Hij raadde ons aan een monteur te laten komen.
Omdat wij echt niet wisten waar we het dan moesten verbinden, hebben we die monteur maar laten komen.

De monteur zag dat wij het modem aan het juiste punt hadden verbonden, namelijk het Israpunt (zoals hij dat noemde). Maar wat bleek, nadat hij met een apparaatje meette of er verbinding op stond: Er stond geen signaal op! Er was dus geen verbinding!

De monteur legde uit dat de kabels tussen ons Isra punt en het internet van Online van KPN waren, en dat deze niet aangesloten waren! Dat daar geen verbinding op zat.
Dat Online hierin dus afhankelijk is van KPN.

Dit is dus een fout van Online. Want Online biedt ons een dienst aan en beloofd dit ons te kunnen leveren. Wij betalen hier immers voor. En zij horen, als zij 'afhankelijk' zijn van KPN, zodra zij een contract met ons aangaan er voor te zorgen dat er over de kabels van KPN een verbinding is met ons huis. Dat horen zij zelf te regelen met KPN.

Ik vind het een hele rare zaak, dat wij hier middels een monteur achter moeten komen.
De monteur belde naar KPN, en inderdaad er stond geen verbinding op. Dit zou zo snel mogelijk door KPN geregeld worden. En is uiteindelijk ook snel geregeld. Nu hebben we (eindelijk) wel internet.

Wel heeel vreemd dat een telefoonmedewerker van Online ons eerder vertelde dat er wel gewoon verbinding moest zijn, dat hij dat zelfs kon zien terwijl dat er dus niet was. Voorliegen noem je dat.
Want hierdoor hebben wij een monteur laten komen voor niets en hebben wij een maand zonder internet gezeten (een maand=de tijd dat het duurde voordat we uiteindelijk internet kregen.)

De monteur van Online vond het ook een vreemde zaak en drukte mij op het hart dat ik de 90 euro aan kosten voor zijn komst niet hoefde te betalen. Hij heeft immers niks kunnen doen en de fout lag bij Online omdat zij zeiden dat er wel verbinding was terwijl deze er niet was ivm KPN kabels die KPN vanaf een hoofdkantoor hadden moeten aansluiten. Hij heeft zelfs nog gebeld naar Online om dit aan te geven en in ons dossier te zetten. Ik was hier bij. Ook zei de monteur dat we voor de zekerheid die avond nog een keer naar Online moesten bellen om te checken of het inderdaad in ons dossier verwerkt was. Dit hebben wij gedaan en inderdaad het klopte, het zou in behandeling worden genomen, en ook deze telefoonmedewerker zei dat we waarschijnlijk die 90 euro niet hoefden te betalen!

Het is ons dus 2 maal door Online medewerkers toegezegd dat wij die 90 euro niet hoefden te betalen!

Maar je raadt het al....: Deze maand is de 90 euro door Online gewoon van onze rekening afgeschreven!

Wij dus weer bellen. Volgens de telefoon medewerker stond hierover niks in het dossier! Terwijl een aantal weken daarvoor dit er nog wel in stond.
Er werd ons gezegd dat zij navraag zouden doen om te kijken of die 90 euro er terecht af was gehaald of niet.
Hierover zouden ze ons terugbellen. Dit is nog steeds niet gebeurd (2 weken geleden.) Als het terecht zou worden bevonden zou het geld terug worden gestort.

Inmiddels hebben wij de 90 euro gestorneerd.

Deze week kregen wij een mail en sms van Online dat wij een betalingsachterstand hadden hierdoor.

Wij dus weer bellen vandaag, volgens de Online medewerker moeten wij de 90 euro alsnog betalen, als we dat doen zal er opnieuw een aanvraag worden gedaan om die 90 euro kwijt te schelden. Want de eerste aanvraag was om onbekende reden geweigerd, later was dit volgens de medewerker een fout (?), waar wij overigens nooit van op de hoogte zijn gesteld.
En als wij niet betalen krijgen wij een boete!

Samengevat:
-Wij hebben door een fout van online een maand geen internet gehad, maar hiervoor wel betaald.
-Door onjuiste informatieverstrekking hebben wij een monteur laten komen, die voor niks kwam, omdat de fout bij Online zelf lag, omdat zij er niet voor hebben gezorgd dat er internetverbinding was middels KPN kabels.
-De monteur verzekerde ons, niet voor hem te hoeven betalen en heeft dit in ons dossier laten zetten.
-Ook de telefoonmedewerker van Online verzekerde ons dit.
- Zonder onze toestemming is er 90 euro door Online van onze rekening gehaald.
- Na weer te bellen naar Online, blijkt er ineens hierover niks in ons dossier meer te staan (?!)
- Er is een aanvraag geweest om de 90 euro "kwijt te schelden", wij zouden hierover worden geïnformeerd, deze is afgewezen, en dit is ons weer niet gemeld.
-Wij hebben uiteindelijk de 90 euro gestorneerd.
-Wij moeten van Online de 90 euro zo snel mogelijk betalen anders volgt er een boete.
-Wij zijn al heel wat geld kwijt door steeds weer te moeten bellen naar Online.

Dit kan twee dingen betekenen. Óf het is een grote chaos bij Online, óf zij proberen op slinkse wijze geld afhandig te maken van hun klanten.
Want afspraken en beloftes komen zij niet na. En cruciale informatie die van belang is voor de rechten van de klant, verdwijnt steeds weer, 'heeel toevallig' door "foutjes in het systeem bij Online waar zij niks aan kunnen doen..." Ook verschuilen zij zich achter het feit dat zij afhankelijk zijn van KPN. Dat is hun probleem, en niet die van de klant, lijkt mij.

Één ding weet ik wel, zodra ons contract afloopt (een jaar), gaan wij naar een andere provider!

Kortom: Twijfelt u of u internet van Online wilt? Ik zou nog even nadenken als ik u was! Wij komen hier vast niet meer onder uit, we zullen wel betalen :x maar ik hoop dat ik toch zo anderen kan behoeden.

Vriendelijke groet, Raymond

Klantnummer: W2117730

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Online! draadloos internet: Waarschuwing, extra kosten!

Ongelezen bericht door tennis »

Dit hebben wij middels een belletje geregeld. De telefoonmedewerkster van Online vertelde ons dat er een aansluitingspunt in ons huis aanwezig was (je moet een telefoonaansluiting hebben), dat het pakketje zo snel mogelijk werd toegestuurd
Dus jullie hebben geen telefoonaansluiting gehad?
Telefonie ook via kabel, of waar?

Rebellian
Berichten: 169
Lid geworden op: 25 nov 2010 09:49

Re: Online! draadloos internet: Waarschuwing, extra kosten!

Ongelezen bericht door Rebellian »

U heeft blijkbaar geen verstand van ADSL (draadloos was de bedoeling maar de modem heeft stroom nodig...... vreemd????!!!!). Als u echt draadloos internet wilt hebben moet u een dongel aanschaffen voor mobiel internet via een laptop. Als de laptop is opgeladen heeft u 100% draadloos internet. ADSL komt op een modem binnen via de telefoonkabel. U moet dus een draadje tussen de telefoonkabel en de modem aansluiten + een stroomkabel.

Noem mensen niet meteen leugenaars, als u weet hoe het verhaal technisch in elkaar zit begrijpt u wellicht waarom ze bij Online wel een werkende lijn zien en u geen internet heeft. Daar kan de medewerker niets aan doen.

Erg slordig is het wel om toch de 90 EUR te factureren voor iets dat op een admin fout lijkt van de KPN (geen actieve lijn). Heeft u voorheen wel telefonie gehad of misschien nu nog actief?

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Online! draadloos internet: Waarschuwing, extra kosten!

Ongelezen bericht door CB »

Heeft u voorheen wel telefonie gehad of misschien nu nog actief?
Ik ben benieuwd of TS na uw kritiek en de manier waarop u die kritiek brengt, nog behoefte heeft om uw vraag te beantwoorden. Ik zou het wel weten. :roll:

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Online! draadloos internet: Waarschuwing, extra kosten!

Ongelezen bericht door tennis »

Rebellian schreef:U heeft blijkbaar geen verstand van ADSL (draadloos was de bedoeling maar de modem heeft stroom nodig...... vreemd????!!!!). Als u echt draadloos internet wilt hebben moet u een dongel aanschaffen voor mobiel internet via een laptop. Als de laptop is opgeladen heeft u 100% draadloos internet. ADSL komt op een modem binnen via de telefoonkabel. U moet dus een draadje tussen de telefoonkabel en de modem aansluiten + een stroomkabel.

Noem mensen niet meteen leugenaars, als u weet hoe het verhaal technisch in elkaar zit begrijpt u wellicht waarom ze bij Online wel een werkende lijn zien en u geen internet heeft. Daar kan de medewerker niets aan doen.

Erg slordig is het wel om toch de 90 EUR te factureren voor iets dat op een admin fout lijkt van de KPN (geen actieve lijn). Heeft u voorheen wel telefonie gehad of misschien nu nog actief?

Het zou ook kunnen zijn, dat TS het verkeerd geïnterpreteerd heeft.
Ik denk, hij/zij wilde een Modem aan het ISRA punt aansluiten, om dan zonder kabels naar de pc, dus draadloos internet te hebben.

Wat met de telefoonaansluiting is, heb ik ook al gevraagd.

ViRa79
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 mar 2011 14:31

Re: Online! draadloos internet: Waarschuwing, extra kosten!

Ongelezen bericht door ViRa79 »

Telefonie hadden wij inderdaad voorheen ook via de kabel. En dit hebben wij tijdens het gesprek waarbij wij het contract met Online aangingen, ook benadrukt.

ViRa79
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 mar 2011 14:31

Re: Online! draadloos internet: Waarschuwing, extra kosten!

Ongelezen bericht door ViRa79 »

Noem mensen niet meteen leugenaars, als u weet hoe het verhaal technisch in elkaar zit begrijpt u wellicht waarom ze bij Online wel een werkende lijn zien en u geen internet heeft. Daar kan de medewerker niets aan doen.
Mijn excuses als ik mensen/medewerkers van Online hiermee persoonlijk beledigd heb. Ik hoop wel dat u (waarschijnlijk) als medewerker begrijpt dat u het aanspreekpunt van het bedrijf en dus de organisatie bent. Vat het niet persoonlijk op.
Ik heb kritiek op de organisatie van Online en niet op de medewerkers op zich.

Misschien zit er een communicatiefout tussen KPN en Online. Het zijn immers concurrenten. En Online is hierin afhankelijk van KPN, i.v.m. met die kabels, dus dat is lastig, dat snap ik allemaal wel.
Of het ook zo is, weet ik niet hoor, het maakt niet uit.

Maar dat ik door dit gedoe zo lang zonder internet heb gezeten en ik ook nog eens 90 euro moet betalen voor een fout waar ik zelf niks aan kon doen, dat begrijp ik alleen niet.

Ook is het heel raar dat eerst alles in het dossier stond, en daarna alles kwijt was. En dat daar ons probleem van wordt gemaakt. Online zegt "daar kunnen we niks aan doen, foutje in het systeem"...

Ook is het raar dat wij niet worden gebeld als het verzoek is afgewezen, terwijl dat wel is beloofd.
Maar zodra zij zien dat wij het geld gestorneerd hebben, zij er wel weer als de kippen bij zijn. Dat deel van de organisatie werkt schijnbaar wel soepel...

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: Online! draadloos internet: Waarschuwing, extra kosten!

Ongelezen bericht door renegade66 »

ik zou zeker die €90 niet betalen, dit is een fout van online en kpn. daar bent u niet verantwoordelijk voor.

schrijf een aangetekende brief of een email naar online en teken daarin bezwaar aan tegen de kosten.
de rest van de kosten elke maand netjes betalen.

indien ze toch willen overgaan tot afsluiten laat dit dan gewoon toe en betaal die €90 niet.
stap dan gelijk over naar een andere provider en laat ze een aansluiting realiseren op het andere aderpaar.
dit is heel eenvoudig aan te sluiten door de andere 2 draadjes aan te sluiten. oranje/wit.

indien ze het willen doorzetten naar een incassobureau stuur je nog een brief waarin je ze verzoekt gelijk tot dagvaarden over te gaan omdat je toch niet betaald.

dan zijn eventuele incassokosten die ze willen geven voor hun eigen rekening.
dit zijn dan namelijk onterecht in rekening gebrachte kosten.

laat je niet intimideren en wacht de rechtszaak af en ik weet bijna zeker dat je of wint of het contract wordt beëindigt zonder verdere kosten.
dan ben je dus gelijk van online af.

het klinkt allemaal een beetje cru, maar zo werkt het tegenwoordig bij dit soort bedrijven.

ViRa79
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 mar 2011 14:31

Re: Online! draadloos internet: Waarschuwing, extra kosten!

Ongelezen bericht door ViRa79 »

Bedankt voor uw reactie. Ik denk dat u gelijk heeft.
Helaas hebben wij net vanavond het geld zelf weer overgemaakt naar Online omdat we bang waren voor boetes en nog meer kosten. Dit is dus niet meer te storneren omdat wij nu zelf de machtiging hebben gegeven. Stomstomstom!! :roll:

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: Online! draadloos internet: Waarschuwing, extra kosten!

Ongelezen bericht door renegade66 »

nou stom vind ik een groot woord, maar er is wel een mouw aan te passen.

mailtje en brief sturen naar online met de mededeling dat u per abuis €90 euro heeft overgemaakt en dit terug wilt hebben gestort binnen, laten we zeggen 30 dagen.

indien ze dit niet doen zullen de gemaakte kosten op hun verhaalt worden en er een incassobureau ingeschakeld worden. alle daarmee gepaarde kosten zullen voor hun rekening komen.

kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Re: Online! draadloos internet: Waarschuwing, extra kosten!

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Zit even mee te denken, niet elke computer heeft Wiffie, de meeste laptops wel.
Een vaste computer kan je draadloos maken door middel van een usb stick, kan via een dongel, hoge kosten, of via een usb stick en die op de router inloggen.
Ik ben KPN klant en bij werkt het als een zon.
Vraag eens na, of dat ook voor jou op gaat?

Rebellian
Berichten: 169
Lid geworden op: 25 nov 2010 09:49

Re: Online! draadloos internet: Waarschuwing, extra kosten!

Ongelezen bericht door Rebellian »

CB schreef:
Heeft u voorheen wel telefonie gehad of misschien nu nog actief?
Ik ben benieuwd of TS na uw kritiek en de manier waarop u die kritiek brengt, nog behoefte heeft om uw vraag te beantwoorden. Ik zou het wel weten. :roll:
Ik lees mijn reactie nogmaals en het is wel direct, maar niet 'te' volgens mij. Het is gewoon een eerlijk verhaal. Ik reageerde slechts op wat de TS opgeeft waarbij een medewerker als leugenaar en wellicht zelfs bijna dom nergezet wordt waar ik niet tegenkan omdat het probleem nieteens zo groot is (KPN moet meten, misschien zit een aderpaar verkeerd) maar waar het uiteindelijk mis gaat is met de monteur waarvan ik ook aangeef dat het een slechte situatie is.

Ik werk overigens niet voor Online, heb een aantal jaren geleden wel in een ADSL project gewerkt maar toen bestond Online nog niet.

berend12
Berichten: 548
Lid geworden op: 16 aug 2010 20:52

Re: Online! draadloos internet: Waarschuwing, extra kosten!

Ongelezen bericht door berend12 »

Met zulke reacties is TS niet geholpen, de fout ligt niet bij Raymond en mede dankzij jullie reacties heeft hij toch betaald.
Heb iets dergelijks gehad met KPN, heb veel moeite moeten doen om het recht te zetten.
U kunt goed uitleggen waar het om gaat, probeer het anders schriftelijk of bel het kantoor: 020-535 55 55 want het is de kunst om iemand te spreken die meer verstand van zaken heeft (en mogelijkheden) dan de 1stelijn medewerkers die bij bedrijven vaak alleen maar mogen voorlezen wat op het scherm staat.

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Online! draadloos internet: Waarschuwing, extra kosten!

Ongelezen bericht door tennis »

Ik werk overigens niet voor Online, heb een aantal jaren geleden wel in een ADSL project gewerkt maar toen bestond Online nog niet.
Online is alleen een naamsverandering.
Als je in het ADSL project gewerkt hebt, dan moet je weten, dat eerst Wanadoo, dan Orange en nu Online,maar in feite al weer T-Online is.
Het bedrijf is hetzelfde gebleven.


Met zulke reacties is TS niet geholpen, de fout ligt niet bij Raymond en mede dankzij jullie reacties heeft hij toch betaald.
Ik moet mij bij deze aansluiten, want de schuld is niet bij TS, want hij/zij heeft aangegeven, dat er geen signaal is.
Om het betaalde bedrag terug te krijgen denk ik, dat dit zeer moeilijk is.

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Online! draadloos internet: Waarschuwing, extra kosten!

Ongelezen bericht door CB »

Ik lees mijn reactie nogmaals en het is wel direct, maar niet 'te' volgens mij
Uw opmerking
U heeft blijkbaar geen verstand van ADSL (draadloos was de bedoeling maar de modem heeft stroom nodig...... vreemd????!!!!).
Met het aantal vraagtekens en uitroeptekens geeft u in mijn optiek aan, dat u geen hoge dunk heeft van de TS.
Noem mensen niet meteen leugenaars
Ook een beetje bot. TS geeft aan dat de medewerkers tegenstrijdige informatie geven (1 zegt wel en ander zegt niet), dus moet er iemand niet de waarheid hebben gesproken toch? Hoe herkenbaar bij veel callcenters. De communicatie bij veel bedrijven is vaak helemaal zoek, zodat je als consument van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Ja en als het dan ook nog ten onrechte geld gaat kosten, wat wil je dan.

Met uw reactie gaat u volledig voorbij aan deze feiten. Vandaar mijn opmerking. Ik heb van de TS ook nog geen rechtstreekse reactie gezien op uw posting. Of heb ik die gemist?

Rebellian
Berichten: 169
Lid geworden op: 25 nov 2010 09:49

Re: Online! draadloos internet: Waarschuwing, extra kosten!

Ongelezen bericht door Rebellian »

Wat een mooi betoog mensen, en ik bedoelde inderdaad de TS te misleiden dat ik wel bij Wanadoo werk wat stiekem gewoon Online is geworden na vele jaren.

Goed gevonden! Nu weer terug naar het topic :) Om de beroemde woorden van Dhr. van Gaal maar niet uit te spreken.

Moose
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 mei 2004 21:02

Re: Online! draadloos internet: Waarschuwing, extra kosten!

Ongelezen bericht door Moose »

ViRa79, wat een ellende zeg! Ben blij dat ik net heb voorkomen bij Online Breedband BV was aangesloten, anders had ik hoogstwaarschijnelijk ook deze problemen.

Zelfs als je geen klant bent bij Online is het een probleem, in mijn geval beloftes die NIET worden nagekomen door een webcare medewerker van Online.

Hoe is het trouwens afgelopen? Die 90 euro mogen ze u helemaal niet in rekening brengen. Een tip: schrijf altijd namen, datums en tijdstippen op, heb je die van de KPN monteur en Online klantenservice medewerker nog?

ViRa79
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 mar 2011 14:31

Re: Online! draadloos internet: Waarschuwing, extra kosten!

Ongelezen bericht door ViRa79 »

Dat is inderdaad een goede tip.

Hoe het is afgelopen: Wij hebben dus 1 april die 90 euro betaald omdat ze dreigden met een boete. Geheel onterecht, vinden wij nog steeds maar geld voor een rechtzaak o.i.d. hebben we niet. We zijn er nog steeds erg kwaad over. Maar zo gaat dat schijnbaar tegenwoordig in Nederland. Deze organisaties weten dat ze hier mee weg komen.

We dachten dat we er vanaf waren, maar dat is niet het geval...

Tot onze grote verbazing hebben ze 8 april, zonder ons hiervan kennis te geven,(nadat wij 1 april die 90 euro en alle openstaande rekeningen gewoon betaald hadden) zomaar 135,80 euro van onze rekening afgeschreven!
(=90 euro+ kosten abonnement 20 euro+ boete)

Volgens de telefoonmedewerker van Online...
"Het was nog niet in het systeem verwerkt dat we 1 april die betaling al hadden gedaan" + er was nog een boete op gegooid ook! (het moet niet gekker worden..dachten wij)

Maar goed, dat geld storten ze wel terug, nu ze zien dat dit kwam door(weeer!!) een foutje is in hun systeem...

dachten wij, is wel zo logisch toch?

Niet dus.
Online weigert het geld terug te storten, en wil het gebruiken voor de abonnementskosten van de komende 6 maanden...

(?)

Wij hebben het geld nu dus maar weer gestorneert. En betalen alleen de abonnementskosten.
Ben benieuwd wat het volgende zal zijn...
Echt om doodmoe van te worden...

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: Online! draadloos internet: Waarschuwing, extra kosten!

Ongelezen bericht door renegade66 »

Maar zo gaat dat schijnbaar tegenwoordig in Nederland. Deze organisaties weten dat ze hier mee weg komen.
hier komen ze dus absoluut niet mee weg.
Online weigert het geld terug te storten, en wil het gebruiken voor de abonnementskosten van de komende 6 maanden...
dit is wettelijk dus niet toegestaan, zij zijn verplicht dit geld terug te storten.

schrijf ze nogmaals een brief of stuur een email en eis het volledige bedrag per direct terug te storten.
indien ze dit niet doen of weigeren, schakel je een incassobureau in en verhaal je alle kosten op online.

zet tevens in je brief/email dat de automatische incasso per direct is ingetrokken.

bewaar deze brief/email goed en zet er een datum op.
indien ze wel automatisch afschrijven ga je naar je bank en duwt de brief onder hun neus en laat het rekeningnummer van online voor een jaar blokkeren en betaal elke maand je normale factuur zelf.

maar onthou heel goed,
ze mogen het nu betaalde niet verrekenen met toekomstige facturen.
dit moet gewoon teruggestort worden.

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Online! draadloos internet: Waarschuwing, extra kosten!

Ongelezen bericht door CB »

Ben benieuwd wat het volgende zal zijn...
Ik persoonlijk zou daar niet benieuwd naar zijn. Ik weet niet wat de opzegtermijn is die je hebt, maar na zoveel onkunde en klantonvriendelijkheid zou ik meteen opzeggen. Tjonge jonge, wat een amateurs daar bij Online.

Gesloten