LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Online.NL houd zich niet aan de afspraken omtrent internet snelheid

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Draxter
Berichten: 28
Lid geworden op: 15 feb 2012 12:10

Online.NL houd zich niet aan de afspraken omtrent internet snelheid

Ongelezen bericht door Draxter »

Per 1 juli 2020 zou mijn contract worden verlengd bij Online.NL wat betreft een internet abonnement. Nu heb ik dus een mooie prijs afspraak kunnen maken per maand om te blijven. Echter zou ik volgens het contract 100mbit moeten krijgen terwijl dit door een technische storing helaas 50mbit blijft. Heb sinds 5 juli zowel contact gehad per mail als telefonisch, maar volgens de medewerkers zetten ze het ieder keer door naar de technische dienst, maar nog steeds niets geleverd!

Ook heb ik bij de eerste factuur deze maand alsnog teveel moeten betalen en spreekt men van corrigeren terwijl er niets gedaan word. Online.NL communiceert zeer slecht en ik vraag mijn af of ze wel echt een technische dienst hebben? Wat kan kan ik aan deze praktijken doen? want overstappen ga ik volgende maand zeer zeker, indien geen gehoor!

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Online.NL houd zich niet aan de afspraken omtrent internet snelheid

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Heb je glasvezel of dsl?

Online.nl gebruikt KPN.

Hier kun je zien wat leverbaar is op jouw adres https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Online.NL houd zich niet aan de afspraken omtrent internet snelheid

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

VDSL kan ook 100 aan maar als ze boven de 50 leveren is dat meer dan U had.

Voor je van 50 naar 100 ging altijd informeren of dat op die locatie mogelijk is.
Aanbieden van 100 is leuk maar als je voorheen op 50 ook minder kreeg is ook met dubbele draden er niet meer mogelijk.

Ze gebruiken voor de hogere snelheid de niet meer gebruikte van de buren vaak dus geen 2 maar 4 draden via oude PTT draden soms...

Draxter
Berichten: 28
Lid geworden op: 15 feb 2012 12:10

Re: Online.NL houd zich niet aan de afspraken omtrent internet snelheid

Ongelezen bericht door Draxter »

111 mbit is hier haalbaar, dat zeggen zowel KPN als Online.nl. Het feit is dat het niet geleverd word, vanwege een technische storing, waarvan ze zelf niet weten waar ze het zoeken moeten.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Online.NL houd zich niet aan de afspraken omtrent internet snelheid

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Omzetten tijdens lopende contract naar zwaardere is vrijwel altijd mogelijk dus ga van 50 naar 100 vragen voor het toen beloofde tarief.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Online.NL houd zich niet aan de afspraken omtrent internet snelheid

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Je kan niet zomaar overstappen wanneer het contract nog loopt. Je krijgt dan te maken met een afkoopsom.

Gesloten