LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onmogelijk om je telefooninstellingen te veranderen bij KPN

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Bram Bonnewel
Berichten: 142
Lid geworden op: 11 jan 2006 19:28
Locatie: Sluis

Onmogelijk om je telefooninstellingen te veranderen bij KPN

Ongelezen bericht door Bram Bonnewel »

Betreft InternetPlusBellen van KPN

Sinds de samenvoeging van KPN / Planet is het voor ons onmogelijk om onze voicemail en doorschakelingen van telefoonnummers te wijzigen.
Wij moeten als een gek naar de telefoon lopen als deze overgaat, dit omdat we voor het samenvoegen van alle KPN dochters de telefoon hadden doorgeschakeld na drie keer overgaan.
Door een niet of soms gedeeltelijk werken van de website van KPN met mijn gegevens kunnen we niets meer veranderen.
Als je klikt op telefoon instelling, krijgen we al 3 maanden de foutmelding FOUT 131-1 probeer het later opnieuw.
Ook facturen opvragen gaat niet meer, leuk voor je boekhouding als je specificaties van de gesprekken wilt hebben.

Bellen naar de helpdesk levert ook niets op, je hangt een hele tijd aan de lijn te wachten en heb je dan eenmaal “hopelijk” de juiste keuze gemaakt dan krijg je de boodschap “het is erg druk, probeer het later opnieuw, de verbinding wordt nu verbroken”.

Hier wordt je totaal gestoord van !!!

Voor de samenvoeging van alle KPN dochters werkte alles probleemloos.

Ik denk dat er nog meer mensen hier last van hebben.

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Onmogelijk om je telefooninstellingen te veranderen bij KPN

Ongelezen bericht door agro »

Bellen naar de helpdesk levert ook niets op
Klopt, maar je moet ook de storingsdienst bellen voor dit probleem, daar zitten de techneuten die je wel kunnen helpen, is ook nog eens gratis. 0800-0407

jelle.
Berichten: 230
Lid geworden op: 16 jul 2008 23:44

Re: Onmogelijk om je telefooninstellingen te veranderen bij KPN

Ongelezen bericht door jelle. »

Klopt, maar je moet ook de storingsdienst bellen voor dit probleem, daar zitten de techneuten die je wel kunnen helpen, is ook nog eens gratis. 0800-0407
Dat nummer is al een tijdje niet meer in gebruik. De Storingsdienst is tegenwoordig ondergebracht bij 0900-0244, optie "storingen en hulp bij installatie".

Bram Bonnewel
Berichten: 142
Lid geworden op: 11 jan 2006 19:28
Locatie: Sluis

Re: Onmogelijk om je telefooninstellingen te veranderen bij KPN

Ongelezen bericht door Bram Bonnewel »

Dat probeer ik al maanden.....

agro
Berichten: 1989
Lid geworden op: 05 mar 2004 15:52

Re: Onmogelijk om je telefooninstellingen te veranderen bij KPN

Ongelezen bericht door agro »

Dat nummer is al een tijdje niet meer in gebruik

Dat was mij nog niet bekend, sorry hiervoor.
Voor gratis nummers van kpn zie www.antwoordnummer.nl en zoek op kpn bij 0800 nummers, mogelijk zit er daar wel een bij waar je baat bij hebt.
Er staat in ieder geval ook een gratis klantenservice nummer bij, hopelijk (nog) wel in gebruik.

e.weis
Berichten: 122
Lid geworden op: 28 jul 2008 14:51

Re: Onmogelijk om je telefooninstellingen te veranderen bij KPN

Ongelezen bericht door e.weis »

beste bram,

Kunt u aub uw klantnummer naar me toe sturen?
ik zal dan kijken of ik iets kan doen met betrekking tot de telefonie gegevens.

Het is me alleen niet helemaal duidelijk wat nu de bedoeling is.
Moet kpn het aantal keer over gaan aanpassen of moet er een verandering gemaakt worden in de voicemail of doorschakeling?

mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team.

itsagame
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 nov 2008 23:12

Re: Onmogelijk om je telefooninstellingen te veranderen bij KPN

Ongelezen bericht door itsagame »

Voor het veranderen van je instellingen moet je inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord van je Hoofd e-mail adres

dus bijv. : [email protected] en hier bij het behorende wachtwoord
dan ga je naar

http://csc.maranello.planet.nl/CSC/Login.aspx

Je vult in wat gevraagd word
dus gebruikersnaam : copy.voorbeeld ( Zonder@kpnplanet .. of @planet.nl )
wachtwoord : ipb2008 van het hoofd email adres

.. en walla .. Hier kun je alle Gegevens aanpassen .. Kun je niet inloggen bel dan met 0900-0244
En vraag naar je gebruikersnaam en hoofd-emailadres die bij jou Abonnement hoort
En weet je het wachtwoord niet meer .. Laat een medewerker het wachtwoord resetten je krijgt deze meestal binnen 2 dagen binnen
als je eenmaal kunt inloggen kun je alles na wens aanpassen als je maar goed leest wat alles inhoud ! Zelfs doorschakelingen kun je hier aanpassen en nieuwe mail adressen aanmaken .. aliassen toevoegen ..

Ik zou zeggen ... ga je gang


:shock:

jelle.
Berichten: 230
Lid geworden op: 16 jul 2008 23:44

Re: Onmogelijk om je telefooninstellingen te veranderen bij KPN

Ongelezen bericht door jelle. »

@ itsagame;

Misschien even lezen voordat je voor niks zo'n verhaal typt? Bram geeft aan dat ie een foutmelding krijgt bij Mijn gegevens....

Bram Bonnewel
Berichten: 142
Lid geworden op: 11 jan 2006 19:28
Locatie: Sluis

Re: Onmogelijk om je telefooninstellingen te veranderen bij KPN

Ongelezen bericht door Bram Bonnewel »

Beste E. Weis,

Ik heb u een e-mail gezonden.

e.weis
Berichten: 122
Lid geworden op: 28 jul 2008 14:51

Re: Onmogelijk om je telefooninstellingen te veranderen bij KPN

Ongelezen bericht door e.weis »

aan Bram,

Ik heb vorige week u een mail gestuurd met nogmaals de vraag wat nu precies aangepast moet worden.

Het feit dat u die foutcodes krijgt bij bepaalde onderdelen kan ik helaas ook niet verhelpen maar enkele onderdelen kan ik vanuit hier nog beheren.

Dus nogmaals het verzoek even aan te geven wat nu concreet moet gaan gebeuren en dan kan ik dat gaan proberen.

mvg.
E. Weis
KPN Webcare Team.

Gesloten