LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OOK AL BIJ KPN

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Uranus1963
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 nov 2006 11:32

Re: OOK AL BIJ KPN

Ongelezen bericht door Uranus1963 »

Well, ik heb maar een simpel klein providertje die heel snel en goed werkt en die klein wilt blijven nu. Het heet FreeOnline. Deze provider werkt goed; de klantenservice is perfect. 1 mailtje sturen e het probleem is binnen 15 minuten tot hooguit een half uur verholpen. Verder geen enkel probleem. De nota's kloppen en ze bestaan nu al 10 jaar. Het is een beetje de `dump' afdeling van TweakDSL en beiden behoren bij Cambrium. 13,95 voor telefoon e internet en 10,= voor KPN en ik ben 23,95 per maand kwijt. Goed we lossen het probleem op dat je van vast naar vast niet gratis kan bellen op door VOIPZoom te nemen en dan heb je voor 2,50 meerprijs toch gratis telefoon. Ik ben dus voor 28,= klaar. Kan ik ook naar 40 landen bellen ook nog. Wanneer FreeOnline weer opengaat voor ADSL Klanten is dan ook niet duidelijk, maar het zal toch wel een keer gebeuren. Tevens hebben ze geen fair use policy en datalimiet, want hun filosofie is:"Daar waar zij niet van houden, dat geven ze ook niet aan de mensen". Per maand opzegbaar en geen sores. Ik had dit veel eerder moeten weten. Ik ben heel tevreden met de provider die ik nu heb. En ik ga 22 Mbit.

Ik vraag me wel af waarop sommige providers hun geld mee verdienen.

Ga eens even kijken bij SpeedXS. Deze mensen hebben ook internet en bellen. Ik hoor over hun ook geen klachten.

Uranus.

Gesloten