LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opgelicht of niet ?

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
xkimmiex
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mar 2008 22:47

opgelicht of niet ?

Ongelezen bericht door xkimmiex »

hallo, ik heb via marktplaats uggs gekocht, heb bijna 100 euro overgemaakt maar de uggs nog steeds niet ontvangen, terwijl ze vrijdag al verzonden zijn.
heb de track trace code ontvangen maar er staat geen zending gevonden :( heb de verkoper gemaild of de code wel klopte en mn postcode maar die zegt het briefje al weggegooid te hebben...

hoe lang moet ik nog af wachten ???[/b]

queenfan
Berichten: 1415
Lid geworden op: 14 jun 2004 12:50

Re: opgelicht of niet ?

Ongelezen bericht door queenfan »

opgelicht, bijna wel zeker.

ga naar de politie en mmak hier melding van, meldt dit ook even bij marktplaats

succes er mee en sterkte

Gizmo©
Berichten: 473
Lid geworden op: 28 apr 2004 23:20

Re: opgelicht of niet ?

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Let op!!!
Vaak wordt er op maandag geen post bezorgt. Het kan altijd dinsdag (vandaag) nog binnenkomen.

MaffeDarkie
Berichten: 142
Lid geworden op: 06 mei 2007 04:02

Re: opgelicht of niet ?

Ongelezen bericht door MaffeDarkie »

Track en Trace (T&T) heeft vaak problemen. Zelf kom ik bijna dagelijks het probleem tegen dat pakketjes die ik verstuur, de verzending niet aangetroffen wordt of pakketjes blijven in distributie terwijl ze allang op de plaats van bestemming zijn.

Enigste wat je even zou kunnen doen (zekerheid voor alles) is om TNTpost hiervoor te bellen, deze hebben meer inzage in het systeem en kunnen je vertellen of de aan jou verstrekte code uberhaupt is uitgegeven.

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: opgelicht of niet ?

Ongelezen bericht door Ron58 »

Het ligt er ook aan waar het pakje op de post gegaan is.
Ik heb zelf laatst een pakje verstuurd via zo'n agentschap in een supermarkt, dit was ook twee (werk)dagen later niet op de bestemming.
Bleek dat het nog in de supermarkt lag, toen ik het bracht was de auto van TNT net geweest, de dag erna was hij wel geweest maar hadden ze een aantal pakjes over het hoofd gezien. Track&trace werkt dan natuurlijk ook nog niet.

Inmiddels is het woensdag, hoe is het er nu mee?

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: opgelicht of niet ?

Ongelezen bericht door Ron58 »

Kennelijk is het pakje binnen en zwijgen we er verder over :wink:

Gesloten