LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OPINIONBAR - oplichterij? wees gewaarschuwd

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
gebruiker12345
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 nov 2010 14:53

OPINIONBAR - oplichterij? wees gewaarschuwd

Ongelezen bericht door gebruiker12345 »

wees gewaarschuwd ! OPINIONBAR kost je tijd,inzet,energie,maar bovendien belooft het geld voor het invullen van de vragenlijsten ,alleen... je krijgt GEEN GELD. Helpdesk reageert niet op je verzoeken , niemand reageert op je emails . Pure oplichterij ! Hoe kan dat dan de grote merken meedoen aan deze oplichterij???
Wees maar gewaarschuwd,want als je je wilt afmelden,want ze je geen geld hebben uitbetaald,dan ben je alle je verdienste kwijt ! Zo wie zo krijg je dus NIKS !!!

ik heb wel mijn tijd in hun vragenlijsten ingestoken , vragen van merken als :
Philips, MSN, Sara Lee, Canon, Heineken, Microsoft, PepsiCo, Nike, eBay, UNICEF, WWF en Yahoo , dus door hun ben ik belazerd ? Nee , door rare praktijken van Opinionbar onder MetrixLab.

Francis35
Berichten: 21
Lid geworden op: 14 jan 2009 21:03

Re: OPINIONBAR - oplichterij? wees gewaarschuwd

Ongelezen bericht door Francis35 »

gebruiker12345 schreef:wees gewaarschuwd ! OPINIONBAR kost je tijd,inzet,energie,maar bovendien belooft het geld voor het invullen van de vragenlijsten ,alleen... je krijgt GEEN GELD. Helpdesk reageert niet op je verzoeken , niemand reageert op je emails . Pure oplichterij ! Hoe kan dat dan de grote merken meedoen aan deze oplichterij???
Wees maar gewaarschuwd,want als je je wilt afmelden,want ze je geen geld hebben uitbetaald,dan ben je alle je verdienste kwijt ! Zo wie zo krijg je dus NIKS !!!

ik heb wel mijn tijd in hun vragenlijsten ingestoken , vragen van merken als :
Philips, MSN, Sara Lee, Canon, Heineken, Microsoft, PepsiCo, Nike, eBay, UNICEF, WWF en Yahoo , dus door hun ben ik belazerd ? Nee , door rare praktijken van Opinionbar onder MetrixLab.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik al jaren meedoe met opinionbar en zij mij gewoon uitbetaald hebben voor de onderzoeken die ik heb gedaan. Het geld stond netjes op mijn rekening na een week of 2 a 3 nadat ik een aanvraag had gedaan.

Francis

BartSBB
Berichten: 78
Lid geworden op: 06 okt 2010 13:28

Re: OPINIONBAR - oplichterij? wees gewaarschuwd

Ongelezen bericht door BartSBB »

Ik doe het ook al jaren en heb er nog nooit problemen mee gehad. En dat je je geld kwijt bent als je je afmeldt lijkt me logisch, toch?

Marijke77
Berichten: 72
Lid geworden op: 06 aug 2005 16:39

Re: OPINIONBAR - oplichterij? wees gewaarschuwd

Ongelezen bericht door Marijke77 »

Nooit problemen mee gehad, doe het al jaren.

Weardye Mineur
Berichten: 22
Lid geworden op: 29 nov 2007 13:30

Re: OPINIONBAR - oplichterij? wees gewaarschuwd

Ongelezen bericht door Weardye Mineur »

Ik doe ook al jaren mee en uitbetalen was geen probleem maar!!!
Sinds 11 november 2010 een uitbetaling aangevraagd en die hebben ze tot nu toe nog steeds niet uitbetaald!

Ik heb nu al 3x een email naar de helpdesk van Opinionbar gestuurd maar krijg geen enkele reactie terug!
Op de site staat dat ze binnen 3 weken uitbetalen maar ik wacht nu al meer dan 1,5 maand!

Ik heb zo'n vermoeden dat het met Opinionbar financieel niet helemaal goed gaat (door recessie?!?!) terwijl ze wel gewoon door gaan om leden onderzoeken te laten invullen voor gerenommeerde merken (Philips, Mona, Douwe Egberts, Grolsch, Heineken, etc)!

Dus wees gewaarschuwd, als u niets anders te doen heeft en het ook niet erg vind om het beloofde geld niet te krijgen kunt uw kostbare tijd verdoen aan het invullen van ellelange vragen lijsten van Opinionbar!

OPINIONBAR daar zit een luchtje aan, STINKT!

J0hannes
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 sep 2012 12:17

Re: OPINIONBAR - oplichterij? wees gewaarschuwd

Ongelezen bericht door J0hannes »

Had € 100.-- verdiend bij OPINIONBAR. Maart 2010 uit laten betalen, augustus 2012 op de rekening. Voor mij echt geen OPINIONBAR enquette meer. Ik vraag mij af wat ze in de tussentijd met MIJN geld doen? Maar ik heb meer slechte ervaringen met (Nederlandse) internetenquette bureau's.

J0hannes
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 sep 2012 12:17

Re: OPINIONBAR - oplichterij? wees gewaarschuwd

Ongelezen bericht door J0hannes »

Heb contact gehad met METRIXLAB (moedermaatschappij van opinionbar) Ze hebben in Amerika nog ''miljoenen'' tegoed van een bedrijf (naam is niet genoemd) wat in 2010 failliet is gegaan. Heb gelijk gevraagd wat dat met OPINIONBAR te maken heeft? Antwoord: OPINIONBAR doet zelf de betalingen niet, die doen wij (METRIXLAB) en wordt er voor meer dan € 50.-- in een keer uitbetaald, of kom je met de aanvraag uitbetaling over de € 50.--uitbetaling heen (dus in meerdere keren een betalingg aangevraagd) dan kan het vrij lang duren voor het geld op de rekening staat. Telefonisch contact is ZEER MOEILIJK te krijgen, en op mail reageert METRIXLAB helemaal niet. Heb zelf het vermoeden dat het geld van de uitbetaling via een ''KAAIMAN- of ARUBA'' constructie loopt. Niemand kan mij vertellen waar het geld zich bevind tussen aanvraag uitbetaling en ontvangst op de rekening. Opgepast. Een gewaarschuwd mens ........... Gr. J0hannes.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: OPINIONBAR - oplichterij? wees gewaarschuwd

Ongelezen bericht door bprosman »

Dus wees gewaarschuwd, als u niets anders te doen heeft
Als je niets te doen hebt kun je net zo goed een echte baan zoeken :wink:

Gesloten