LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opzegging abonnement ADSL bij Planet Internet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
riabar
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 sep 2008 00:49

Re: opzegging abonnement ADSL bij Planet Internet

Ongelezen bericht door riabar »

Hartelijk bedankt, het adres dat ik had was niet juist volgens TNT

Ria :P :P

Robuust
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 aug 2007 02:14

Re: opzegging abonnement ADSL bij Planet Internet

Ongelezen bericht door Robuust »

KPN:
Postbus 58800
1040JA Amsterdam

Planet:
Planet Internet
Postbus 2529
3800GB Amersfoort

Olivier1980
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 sep 2008 17:31

Re: opzegging abonnement ADSL bij Planet Internet

Ongelezen bericht door Olivier1980 »

Ook ik zit al maanden achter KPN aan, met als enige resultaat totnutoe een reactie op een email.
Ik heb ruim van te voren mijn abonnement telefonisch opgezegd, destijds zei men dat alles in orde was. Nooit bevestiging van gehad verder. Na een maand weer factuur, weer bellen, weer wachten, weer van afdeling naar afdeling doorverbonden worden.
Uiteindelijk iemand aan de lijn gehad die zei dat mijn account niet uit gezet kon worden vanwege 'database fout'..zou doorgestuurd worden naar de technische dienst maar ook weer niks van gehoord.

Kortom, hoop gezeik en nog niks gehoord van de email die ik er later achteraan heb gestuurd. Is de enige oplossing dan echt aangetekende brieven met juridische dreigementen versturen? Mijn geduld is inmiddels op. En moet deze brief naar hun klachtenafdeling of het hoofdkantooradres?

TdeHond
Berichten: 2845
Lid geworden op: 19 jan 2008 14:42

Re: opzegging abonnement ADSL bij Planet Internet

Ongelezen bericht door TdeHond »

ja.
Ik zou kiezen: Naar hoofdkantoor t.a.v. directeur klantencontact, de heer Middeldorp.
Maak er een ingebrekestelling van uw opzegging per ...... te verwerken en schriftelijke bevestiging van opzegging te sturen van.
Aangeven op welke datum u en per wanneer u heeft opgezegd.
Het feit dat telefonisch opzeggen niet schriftelijk bevestigd is geeft aan dat uw opzegging niet verwerkt is.
Tevens toestemming automatische incasso intrekken.
Verzoek tot restitutie onterechte incasso's die na datum beëindiging contract gedaan zijn.
Tevens verzoek tot toezending schriftelijke bevestiging einde contract per .... binnen 14 dagen toe te sturen. aangeven dat mocht dit niet gebeuren u dit als geschil voorlegt aan geschillencommissie
Schriftelijk, aangetekend met ontvangstbevestiging versturen.

Als u bewijs heeft van * dat * u gebeld heeft op die datum, dan zou ik hier een afdruk of kopie van meesturen. Niet een origineel uiteraard.

Kopie van brief maken en verzend- en ontvangstbewijs goed bewaren.
De fouten gemaakt na uw opzegging geven weer aan dat telefonische opzeggingen gevolgd moeten worden door een schriftelijke aangetekende brief van klant om rechtsgeldig bewijs van opzegging te hebben mochten er fouten gemaakt worden.

Zodra u bevestiging met juiste datum einde contract binnen heeft, kunt u de onterechte incasso's tot een jaar na incassodatum zelf terugvorderen mocht KPN in gebreke blijven deze te restitueren.

heuvel4
Berichten: 76
Lid geworden op: 22 aug 2006 16:46

Re: opzegging abonnement ADSL bij Planet Internet

Ongelezen bericht door heuvel4 »

gezien de vele berichten blijft het beeindigen van telefoon en adsl-internet aansluiting bij KPN (en voorheen bij Planet) EEN GROOT DRAMA.
Het heeft bij mij bijna 2 jaar geduurd voordat ik er eindelijk van af was.

Als je tijd heb: lees het drama van velen
en lees wat ik (heuvel4) er allemaal aan gedaan heb om er van af te komen.

lammertc
Berichten: 133
Lid geworden op: 08 jun 2005 06:02

Re: opzegging abonnement ADSL bij Planet Internet

Ongelezen bericht door lammertc »

Ik word nu, na een paar jaar nog regelmatig lastig gevallen door (ex?) medewerkers van KPN vanwege vermelden van hun naam in mijn lijdenswegverhaal over IPB op internet, met dreigingen van advocaten toe. Ik heb er bijna twee jaar over moeten doen om van deze bagger af te komen. Iedere keer kreeg je als antwoord op een klacht weer een nietszeggend mailtje terug van de werkstudentjes op de helpdesk, vaak met exact dezelfde tekst. Nu ze waarschijnlijk echt werk hebben vinden ze dat natuurlijk niet zo leuk als er wordt gegoogled op hun naam. Het straalt niet direct intelligentie uit. Het heeft tenslotte tot de geschillencommissie moeten komen vóór ik van ze af was.
Kijk maar eens op
http://www.dse.nl/~lammert/

Gesloten