LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] opzegging Het Net

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
fredgebhard
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 dec 2005 14:04

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door fredgebhard »

Klacht contra administratieve janboel bij HETNET.

Klantnr 21567007 Diemen 2 juli 2007
Gebhard


1e 23 mei 2002 lid Hetnet. Nieuw Basis surfen (via telefoonlijn tikken per minuut)
2e Vraag in september 2006 n.a.v reclame van die paarse lijpe vogel, bij Hetnet Surfen en Bellen aan voor 1e half jaar 19.95 ? p mnd en daarna 29.95 ? per maand.
Daarbij word verteld door Helpdesk dat het wel 3 á 4 weken duurt voordat Surfen en Bellen bij ons thuis aangesloten is.
3e Binnen 7 dagen staat een man voor de deur van de KPN die mijn Internet verbinding gaat realiseren. Ik zeg nog, dat dit erg snel is, omdat Hetnet zei, dat Surfen en Bellen wel 4 weken zou kunnen duren. Tja zegt die KPN man, ik ben er nu al. U betaald aan de KPN en Hetnet legt er wat bij, c.q vergoeden u iets van 2.50 ? p mnd.
4e Na een aantal weken blijkt, dat ik geen Surfen en Bellen van Hetnet heb, doch van de KPN ADSL snel surfen, waarvoor Hetnet iets van 2,50 ? bijlegt.
5e Begin November 2006 beklaag ik mij via de help desk en via e-mail bij de KPN en bij Hetnet, dat men mij de verkeerde Dienst aangeboden heeft.
6e 21 november 2006 een brief van Hetnet, dat men bevestigd dat ik mijn bestelling geanuleerd heb van Surfen en Bellen van Hetnet (???) Als ik dat had gekregen, was ik nu nog een tevreden klant en had ik niets opgezegd.
7e 21 november 2006 een 2e brief , dat ik ADSL aansluiting heb aangevraagd en dit niet bij / op mijn adres niet uitvoerbaar is. Wanneer de reden van onuitvoerbaarheid is weggenomen kan ik het weer proberen (???????) Maar mogelijk is het, dat ik nimmer ADSL op mijn adres kan krijgen. (((DIT ONGEVRAAGDE ITEM HEB IK DAN INTUSSEN AL EEN PAAR MAANDEN !!!!))
8e We vertrekken 25 nov. 2006 voor overwintering van 6 maanden naar Spanje en komen begin juni 2007 weer thuis.
9e Dat geleuter met ADSL (zonder bellen, betaal nog steeds 18 ? p mnd aan de KPN voor de telefoon) ben ik zat en omstreeks 25 juni 2007 zeg het ADSL KPN Abonnement op ((eind loopdatum 8 sept.2007)) Dit kon niet via KPN zei de HelpDesk aldaar, dus via Help Desk en via e-mail aan Hetnet gericht. Helpdesk zei: "Over 10 dagen hebt u een bevestiging van uw opzegging ADSL ingaande 8/9/2007.
10e TWEE DAGEN LATER, krijgen we een brief van uw broeder/zuster firma KPN met de mededeling : " HIERBIJ BEVESTIGEN WIJ UW VERZOEK TOT HET OPHEFFEN VAN UW TELEFOONAANSLUITING (????) MET INGANG VAN 3 SEPT.2007 (???)
WIE IS ER HIER NOU GEK ????
11e Ik bel KPN om die idiote move van telefoonaansluiting opheffing recht te trekken en omdat ik wil weten of mijn aanvraag van opheffing ADSL snel surfen nog wel van kracht is, verbindt de Desk dame mij door met Hetnet. Dame HelpDesk Hetnet zegt na enige tikken op de computer: "Ja hoor uw aanvraag tot opheffing ADSL ligt in de wachtrij".
12e 1 dag later, dond. 28 juni 2007 een brief van Hetnet: Wij danken U voor de aanvraag van ADSL snel surfen. Bij deze brief allerlei technische aanwijzingen voor inloggen enz.. enz.. (????????)
Helpdesk Hetnet gebeld, die begreep het ook niet, MAAR deze gekkigheid werd nu meteen gestopt. Ja ja !!
13e 1 dag later vrijd 29 juni 2007, weer post van Hetnet NU D R I E brieven.
1e brief gedateerd 29 juni 2007 vermeldt, dat NU HET- DOE -HET-ZELF PAKKET ONDERWEG IS EN DE MONTEUR GRAAG KOMT ALS HET MIJ NIET LUKT. Verder inloggegeven, mail box enz. enz.. geneuzel.
2e brief gedateerd 30 juni 2007 vermeldt met juichende/jubelende zin:"Het is zover uw ADSL aansluiting van Hetnet is gereed. Jubel de jubel en de kosten worden vanaf heden door Hetnet van mijn rekening gehaald. ((Ik heb al 10 maanden adsl !!!!))
3e brief gedateerd 30 juni 2007 vermeldt: "Hier alle gegevens voor de door U aangevraagde ADSL". Met nu nog uitgebreidere technische info om mijn ADSL op gang te brengen ((Welk ik al 10 maanden heb ))
U begrijpt, dat ik NU NIET MEER met de Helpdesk bel om deze idioterie te beëindigen Is dit mogelijk een modus van "traineren" zodat uiteindelijk Hetnet kan zeggen, dat mijn opheffingsaanvraag te laat is ingediend ?.
14e MIJN ABONNEMENT ADSL LOOPT BIJ HETNET TOT 8 SEPTEMBER 2007.
OMSTREEK 25 JUNI 2007 HEBT IK VIA DE HELPDESK EN VIA E-MAIL OPGEZEGD. IK WIL STOPPEN MET ADSL VAN HETNET. IK WIL EEN SCHRIFTELIJKE BEVESTIGING VAN MIJN VERZOEK TOT OPHEFFING ADSL.

15e Is er iemand die gewoon even mijn aanvraag tot opheffing wil of kan behandelen. Ik wil zelf ook wel lang komen om zelf achter de computer van uw bedrijf mijn aanvraag tot opheffing te realiseren. Schijnt moeilijk te zijn, dus misschien kan ik de helpende hand bieden ?
16e De Helpdesk van de KPN lijkt een beetje op die van Hetnet. Die vruchten daar doen het volgende:
Ik ga 6 maanden naar Spanje, vraag aan de Helpdesk, Ik ben niet thuis, zet mijn Basisbellen abonnement om naar Budgetbellen ((scheelt 6 maanden de helft abonnement kosten))
WAT DENKT U ?
Terwijl wij in Spanje op de camping zitten heeft KPN ons geabonneerd op
** Digitene TV. **Op Belvrij weekend abonnement en **op Belvrij Altijd abonnement.
BUDGET BELLEN NIET INGEVOERD.

Conclusie Mevrouw of mijnheer ik heb het gehad met HETNET en met KPN.


F.V. Gebhard

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door Ron58 »

Klacht contra administratieve janboel bij HETNET
Fred, ik heb drie jaar geleden een klacht gestuurd aan KPN, toen ik geen antwoord kreeg heb ik hem herhaald, deze werd ook niet beantwoord waarop ik een klacht over de klachtenafdeling stuurde.
Na een half jaar (!!!) kreeg ik op 1 dag drie bevestigingen dat mijn klachten aangekomen waren en men mij zo snel mogelijk (???) contact met mij op zou nemen.

Nooit meer iets gehoord.

Oplossen van problemen of behandelen van klachten is geen optie bij KPN/hetNet/PlanetInternet.

bluebelle47
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 jun 2007 18:03

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door bluebelle47 »

Toen ik, in mijn laatste telefoongesprek met HetNet, vroeg om een schriftelijke opzegging, werd mij verteld dat ze dat niet deden.
Tot mijn stomme verbazing ontving ik op 27 juni een ...jawel bevestiging en voor de zekerheid sturen ze me op 29 juni nog maar een. Zou het nu echt over zijn :roll: :D

TRAY
Berichten: 30
Lid geworden op: 09 aug 2006 15:00

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door TRAY »

Beste allemaal.

Ik heb mijn Het Net verbinding binden de daarvoor bestemde 10 werkdagen per aangetekende brief, email en zelfs telefoon opgezegd in augustus vorig jaar. Je raadt het al tevergeefs.

Ik weigerde het installatiepakket en heb alle betalingen stopgezet. Omdat ik niet meer duur wilde bellen en geen geld aan brieven wilde uitgeven nog enkele malen gemaild. Helaas NIKS! Nu werd ik niet bang om hun brieven en acceptgiros...ik ben namelijk verhuisd.

Maar nu vond ik onlangs een brief van Transfair incassobureau. Het Net heeft de zaak aan hun overgedragen...en daar werd ik een beetje bang van.

Wat is het beste om nu te doen. Ik ben gelukkig verhuisd dat wel!

TRAY
Berichten: 30
Lid geworden op: 09 aug 2006 15:00

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door TRAY »

Is het verstandig om dat incassobureau te mailen of dien ik me stil te houden.

Uiteraard is het volledige bedrag wat het Net vordert onterrecht. Ik wordt er zelfs ziek van als ik die reclames op TV van hun zie.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door D1RK »

Sinds april 2006 al 11 pagina's vol, en er zijn er meerdere met HET NET...
dus waarom nemen mensen dit dan nog?

Klik eens onder Zoeken HET NET in, en wegwezen!

TRAY
Berichten: 30
Lid geworden op: 09 aug 2006 15:00

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door TRAY »

Beste allemaal.

Ik heb mijn Het Net verbinding binden de daarvoor bestemde 10 werkdagen per aangetekende brief, email en zelfs telefoon opgezegd in augustus vorig jaar. Je raadt het al tevergeefs.

Ik weigerde het installatiepakket en heb alle betalingen stopgezet. Omdat ik niet meer duur wilde bellen en geen geld aan brieven wilde uitgeven nog enkele malen gemaild. Helaas NIKS! Nu werd ik niet bang om hun brieven en acceptgiros...ik ben namelijk verhuisd.

Maar nu vond ik onlangs een brief van Transfair incassobureau. Het Net heeft de zaak aan hun overgedragen...en daar werd ik een beetje bang van.

Wat is het beste om nu te doen. Ik ben gelukkig verhuisd en het nieuwe adres is onbekend bij Net.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door D1RK »

@ tray,

Als je hebt opgezegd, want dan zit je er een jaar aan vast!

Ontbinden wegens wanprestatie mag wel!

Dus ooit zullen ze je vinden, en afhankelijk van taalgebruik word je veroordeeld of vrijgesproken!

Helaas, het is niet anders, maar hou je stil..
Als ze niets vinden stoppen ze vaak.

TRAY
Berichten: 30
Lid geworden op: 09 aug 2006 15:00

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door TRAY »

Bink...bedankt maar eigenlijk bedoel ik dit:

In de voorwaarden was te lezen dat een aanvraag voor Internet Plus Bellen van Het Net binnen 10 dagen geannuleerd kon worden.

In die 10 dagen heb ik:
- Eerst gebeld
- Aangetekende brief met ontvangstbevestiging
- Emailbericht

In principe sta ik volledig in mijn recht.
Van ontbinden wegens wanprestatie is hier geen sprake van.

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door tinne »

D1RK


Geplaatst op 07 Jul 2007 16:00 door D1RK

--------------------------------------------------------------------------------

@ tray,

Als je hebt opgezegd, want dan zit je er een jaar aan vast!

Tja. D1rk. als je geen idee hebt kun je misschien beter niet reageren, Goz1k. Anastasia, Maxima,

soms is het beter om je mond te houden misschien.

mvrgr. tinne

zoals ik het lees van Tray, heeft ie alles gedaan om erop tijd af te komen. misschien eerst even goed lezen voor ongenuanceerde reacties te plaatsen?

Maaike1980
Berichten: 27
Lid geworden op: 08 mei 2007 16:46

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door Maaike1980 »

@ Tinne

Tray geeft niet aan dat het om Surfen en Bellen ging in eerste instantie !

TRAY
Berichten: 30
Lid geworden op: 09 aug 2006 15:00

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door TRAY »

Een week geleden heb ik toch maar naar dat incassobureau een email gestuurd.
Tot vandaag de dag totaal geen reactie, zelfs van hun kant geen ontvangstbevestiging.
Ik stuur woensdag nog een maal dezelfde email. Hoor ik niks dan is de zaak bij mijn weten afgehandeld.

Skurvy
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jul 2007 00:04

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door Skurvy »

Op 9 juli 2007 heb ik mijn ADSL-tijdsurfen abonnement opgezegd per telefoon (einde contractatum 14 augustus 2007). De onbekwaam klinkende medewerkster verzekerde mij dat ik een bevestiging zou ontvangen. Ik heb daarom voor de zekerheid ook een intrekking machtiging gestuurd. Op 14 juli ontving ik een brief... van KPN! 'Uw vaste telefoonabonnement wordt stopgezet per 14 augustus!

Ik heb toen onmiddelijk KPN gebeld om deze fout, gemaakt door Het Net, recht te zetten. Inmiddels maakte ik me natuurlijk ook zorgen over de opzegging. Dus ook direct Het Net gebeld. 'Nee, wij kunnen nog niks zien, u moet even afwachten...'

En toen kwam op 20 juli een brief van Het Net... Helaas was het niet de bevestiging van opzegging... Nee, ik werd gefeliciteerd met mijn nieuwe ADSL abonnement!!! Echt, hoe kan zoiets???

Vervolgens weer gebeld met de klanten... 'service'. Nee wij vinden niets terug van een telefoontje van 9 juli. Oh nee? Hoe kan i k dan in hemelsnaam die brieven van KPN en Het Net hebben ontvangen? Daar kan maar één persoon de oorzaak van zijn, die slimmerik die ik op 9 juli aan de lijn had!!!

Echt hels ben ik! Je zou daar toch met een bijl naar binnenstormen! Eerst zeggen ze m'n KPN telefoonabonnement op en vervolgens splitsen ze me een nieuw ADSL abonnement in de maag!!!

Ik heb keurig en op tijd opgezegd zonder resultaat. Hoe kom ik in hemelsnaam van deze oplichters af?

Bink007
Berichten: 90
Lid geworden op: 07 jun 2005 15:22

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door Bink007 »

Als topic starter kan ik eindelijk een jaar ellende afsluiten met Het Net na inschakelijk van een incassobureau. Mijn vordering is inmiddels betaald door Het Net na een dossier van ongeveer twee centimeter dik.

Ik weet niet hoe vaak ik wel niet te horen heb gekregen dat het geld reeds overgemaakt zou zijn. Gewoon leugens dus! Blijkbaar ging men er bij Het Net vanuit dat mijn administratie net zo waardeloos op orde was als die van hun, echter in dit geval dus verkeerd gedacht door hun. Ook ben ik de tel kwijt geraakt daar waar ik met onbeschofte medewerkers te maken heb gehad die er diverse keren de hoorn opgooiden.

Kortom het is dat ze uiteindelijk betaald hebben want anders had ik het gewoon aan de rechter voor laten leggen. Ik neem aan dat ze in de gaten hadden dat het serieus was van mijn kant uit. Als goedmakertje heb ik ook nog een dikke bos bloemen van hun gehad, die door mij regelrecht de prullenbak in zijn gegooid.

Ik heb nog nooit zo'n waardeloos bedrijf meegemaakt als Het Net (dochter KPN). De verbinding was goed. Het gebeuren erom heen, zoals de helpdesk bijvoorbeeld, was echter zonder meer rampzalig te noemen. Gegeven het feit dat mijn dossier op orde was moesten ze uiteindelijk wel overstag gaan. Wat een prutsers zeg. Met dit bedrijf, en al hun andere flutdochters van KPN, wil ik dus echt niets meer te maken hebben.

Kortom laat je niet afzeiken door zo'n ellendig bedrijf en doe hetzelfde wat ze ook met jou doen, als je niet op tijd betaald, en dat is een incasso bureau inschakelen. Geef ze ook niet de kans om te zeggen dat ze bepaalde dingen niet hebben ontvangen en doe essentiele dingen middels een aangetekend schijven.

chicky252
Berichten: 125
Lid geworden op: 30 okt 2006 04:52

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door chicky252 »

@Bink007 Hoi bink , ik zit daar nu ook mee .
Het zit in het kort zo in elkaar , ik ben bij moeder terug in gaan wonen en wou graag internet op mijn eigen naam .
Mocht er wat gebeuren dat ze daar zeker geen last mee zou krijgen.
Maar dat ging zogezegd niet , toen moest ik door omstandigheden annuleren wat geen probleem was .
Ik ben door die omstandigheden ook pas later bij mijn ma in gaan wonen , en draaide voor de gein het nummer wat ik zou hebben gekregen , maar dat was idd afgesloten .
Na mijn intrek ben ik mijn kamer in gaan richten , en heb toen gelijk mijn pc geinstalleerd en aangesloten , zolang nog met de modem die ik nog had .
Tot mijn stomme verbazing , ik had meteen internet :idea:
Echter bleek achteraf ,hadden ze die adsl lijn gewoon op mijn moeders naam , zonder dat die ervoor heeft moeten tekenen .
Zelfs haar goedkeuring was niet eens nodig bij kpn.

Dus achteraf hebben ze op haar naam ook gefactureerd , de adsllijn .
Alleen nu komt het , mijn ma had het in dr bol om over te stappen op @home , niks mis mee dacht ik nog is gewoon een kwestie van overstappen .
Totdat er ineens van mijn rekening geld werd geincasseerd , juist van KPN internet wat ik overigens meteen heb gestorneert .
Ik meteen een klacht naar het net , situatie uitgelegd en dat ik niet van plan was om met twee lijnen hier te gaan zitten .
Tot mijn stomme verbazing kreeg ik van het NET antwoord , dat normaal gesproken alleen een adsl aansluiting geen probleem was ..
Maar naar aanleiding van mijn klacht waren ze bereid om mijn adsllijn meteen te wijzigen als ik wilde ivm emailadres of helemaal opheffen..
Dat heb ik zwart op wit staan gelijk uitgeprint , maar deze maand kijk ik mijn rekening na en hebben ze toch weer gewoon 29,95 afgeboekt .
Die dus ook alweer zijn gestorneerd , nu krijg ik eergisteren een brief met het onderwerp : contractbeeindiging en zou ik nu 74,71 uiterlijk 20 augustus moeten betalen .
En zodra dat binnen is worden mijn diensten weer geactiveerd , snap jij het nog of weet jij meteen het goede antwoord bij voorbaat mijn dank

en vriendelijke groetjes van chicks :wink:







Wilco
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 okt 2003 16:13

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door Wilco »

Ik heb een gelijksoortige situatie als Skurvy.
Eerst heb ik mijn ADSL "op tijd"opgezegd. Daarna heb ik mijn telefoonlijn ook opgezegd omdat ik over ben gegaan naar Casema.
Tegelijk met de opzegging van KPN kreeg ik een felicitatie van HETNET voor mijn nieuwe ADSL abonnement.

Na contact met HETNET werd verzekerd dat het opheffen van ADSL gewoon wordt uitgevoerd op de geplande datum, maar helaas...
Ondertussen dreigt HETNET met het incasso bureau omdat ik de automatische incasso steeds terugboek.

rlammers
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 aug 2007 19:39

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door rlammers »

Ik heb een identiek probleem. Ik heb schriftelijk opgezegd via het statutair adres (staat bij de KVK geregistreerd).
Inmiddels is dat ruim een half jaar geleden en staat nu ook bij mij het incassobureau op de stoep.
Op brieven van mij reageert hetnet niet. Sterker nog, waar een helpdeskmedewerker eerst zei dat een brief ontvangen was,ontkent de volgende glashard dat er ooit een brief ontvangen is.
De helpdesk meldt telkens dat het nu toch echt rechtgezet wordt, maar ondertussen is het enige dat ik zie nieuwe aanmaningen.
Op het forum van de consumentenbond loopt een thread waarin je je kunt aansluiten bij een rechtzaak. Dat ga ik maar doen.

Skurvy
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 jul 2007 00:04

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door Skurvy »

Vervolg op mijn reactie van 20 juli 2007.

Door die ***helpdesk wist ik dus niet waar ik aan toe was. Ik heb toen een klachtbrief gestuurd (niet aangetekend overigens) waarin ik alle feiten nog eens op een rijtje heb gezet. Inmiddels was het wel 20 juli, dus 'te laat' om nog op te kunnen zeggen voor de nieuwe abonnementsperiode. Maar ik beriep me natuurlijk op mijn tijdige telefonische opzegging van 9 juli ook al had ik geen glashard bewijs daarvoor. Het feit dat ik enkele dagen na mijn telefonische opzegging ineens met een opheffing van mijn KPN-telefoonlijn en een nieuw ADSL-abonnement in mijn maag zat leek mij overtuigend genoeg. Drie weken later ontving ik een brief van Het Net. Uw ADSL-abonnement wordt met onmiddelijke ingang stopgezet. Zodoende ben ik alsnog van ze af op einde contractdatum 14 augustus 2007.

Uitleg hoe of wat of excuses zijn er niet bij... Wel dat ze mij in de toekomst weer graag als klant verwelkomen...

khvdhel
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 sep 2005 20:46

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door khvdhel »

Ik ben zelf gelukkig :D geen klant van HETNET OF PLANET meer sinds december 2006 , maar helaas familie van me wel. :( Mijn zusje heeft recent een andere laptop waarop ik alle gegevens voor internet en email heb geinstalleerd. Werkt alles prima buiten de internetverbinding. Na 45 minuten a € 0,45 te hebben gebeld/gewacht/gebeld etc. blijkt opeens bleek het door HETNET opgegeven wachtwoord niet meer te kloppen :twisted: . Hebben dus een nieuw wachtwoord opgevraagd en dat kan alleen per post! Duurt dus dagen voordat dit binnen is. Geinstalleerd en ik denk dat het nog werkt maar voor hoe lang?

Haar dochter belde van de week en geloof het of niet....
Ik heb geen verbinding met HETNET. Gebruikersnaam e/o Wachtwoord kloppen opeens niet meer. Zij 1 uur met de "kl. helpdesk" gebeld niemand kon ze helpen. Doorschakelen van lijn naar lijn maar een oplossing?? Ho maar! :twisted:
Ik ben naar mijn nichtje gereden en zelf met de helpdesk gebeld en was met 15 minuten al klaar! (Ik ben namelijk net ietsje handiger)
Het wachtwoord zou niet goed zijn en dus een nieuw wachtwoord per post! Dagen gewacht en gisteren geinstalleerd. Werkte eventjes goed.
Vanmorgen opnieuw internet verbinding gemaakt, en iedereen mag raden wat er gebeurt......Nothing! Geen verbinding ivm foutief wachtwoord cq gebruikersnaam. :twisted:
Ze heeft alweer 40 minuten met die "helpdeskklootzakken" gebeld maar niemand weet de oorzaak of geeft een oplossing... Ondanks dat ze al 4 jaar ADSL heeft wordt haar nu gevraagd of de "oude Analoge installatie" nog op de pc staat! Want dat geeft problemen namelijk.... :? Ze zijn echt GEK bij HETNET. :twisted: Ze werkte 4 jaar zonder probleem en nu zou opeens dat de oorzaak kunnen zijn.

Ik heb haar dringend geadviseerd weg te gaan bij HETNET en over te stappen naar SOLCON! Zoals ik al ettelijke inmiddels ex HETNETTERS cq PLANETTERS adviseerde en die dus inderdaad overgestapt zijn. :D
Alle beloftes ten spijt maar KPN (= HETNET EN PLANET) blijft opnieuw de grote bedrieger :x en doet toezeggingen die ze niet waarmaken. :evil:

seacloud
Berichten: 23
Lid geworden op: 04 nov 2007 00:12

Re: opzegging Het Net

Ongelezen bericht door seacloud »

Beste mensen. Hier op het topic las ik dat iemand wist waar het kantoor zat van HetNet. Kan iemand mij zeggen waar? Vriendelijke dank!! Gerard.

Gesloten