LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Phonecasing.nl levert niets en betaalt niet terug

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
DWaeyen
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 apr 2019 17:04

Phonecasing.nl levert niets en betaalt niet terug

Ongelezen bericht door DWaeyen »

Dit bedrijf levert niets, beloven het geld terug te storten maar gebeurt ook niet. Als je op hun facebooksite negatief commentaar zet, verwijderen ze je commentaar en blokkeren je account. Geen contact mogelijk.

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Phonecasing.nl levert niets en betaalt niet terug

Ongelezen bericht door thecure »

Geen contact mogelijk heden behalve webformulier. Geen adres enz.

Waarom daar besteld??

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Phonecasing.nl levert niets en betaalt niet terug

Ongelezen bericht door berndv »

Het bedrijf is nog actief, het is een webshop van MDD Trade B.V. welke weer eigendom is van M. de Deugd B.V.

telefoonnummer is ook wel te vinden :wink: ga hem hier ivm de privacy niet delen.

De vermelde algemene voorwaarden zijn gewoon aangeleverd, zelfs de algemene zaken staan er nog in:
Indien de ondernemer een gereglementeerd beroep uitoefent:

de beroepsvereniging of -organisatie waarbij hij is aangesloten;
de beroepstitel, de plaats in de EU of de Europese Economische Ruimte waar deze is toegekend;
een verwijzing naar de beroepsregels die in Nederland van toepassing zijn en aanwijzingen waar en hoe deze beroepsregels toegankelijk zijn.
Normaliter pas je zo'n algemeen artikel aan naar specifieke eigenschappen die voor de webshop toepasbaar zijn.

Ik zou overigens wel graag van ts willen weten wanneer ts iets heeft besteld, aangezien ze wel een lange levertermijn aangeven op hun site, namelijk 3 dagen voor verwerking en vervolgens 1 á 2 weken voor verzending. Aangezien dit volgensmij niets meer is dan een aliexpress verzender.

De reden waarom een dergelijke kleine zaak zich heeft ingeschreven als BV wekt bij mij ook alleen maar vragen op. Een bedrijf dat schijnbaar gewoon vanaf een zolderkamertje gerund wordt, zonder eigen voorraad, dus ook niet snel kunnen oplossen van problemen, wekt bij mij niet veel vertrouwen op.

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Phonecasing.nl levert niets en betaalt niet terug

Ongelezen bericht door gosewijn »

De reden waarom een dergelijke kleine zaak zich heeft ingeschreven als BV wekt bij mij ook alleen maar vragen op. Een bedrijf dat schijnbaar gewoon vanaf een zolderkamertje gerund wordt, zonder eigen voorraad, dus ook niet snel kunnen oplossen van problemen, wekt bij mij niet veel vertrouwen op.


Dus een kleine zaak die een bv is , is dus verdacht . Heb je bewijzen ?.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Phonecasing.nl levert niets en betaalt niet terug

Ongelezen bericht door berndv »

gosewijn schreef:
02 apr 2019 11:53
De reden waarom een dergelijke kleine zaak zich heeft ingeschreven als BV wekt bij mij ook alleen maar vragen op. Een bedrijf dat schijnbaar gewoon vanaf een zolderkamertje gerund wordt, zonder eigen voorraad, dus ook niet snel kunnen oplossen van problemen, wekt bij mij niet veel vertrouwen op.


Dus een kleine zaak die een bv is , is dus verdacht . Heb je bewijzen ?.
Jij legt mij woorden in de mond. Doe dat even niet. Ik heb het niet over verdacht, ik heb het over dat het vragen opwekt. Waarom zou je als kleine webshop een B.V. inschrijven, behalve als je jezelf wilt indekken bij een faillissement. Financieel levert het namelijk geen ene drol op om als kleine ondernemer zonder personeel je als B.V. in te schrijven. Het kost zelfs vele malen meer. Het wordt pas interessant om een B.V. op te richten uit financieel oogpunt als je een winst draait van ergens tussen de 1 en 2 ton. En ik kan mij niet voorstellen dat dit bedrijf daar bij in de buurt komt.

En als het niet uit financieel oogpunt is, dan is het dus vanuit de risico's die voortvloeien uit de aansprakelijkheid. Aansprakelijkheid als in niet leveren en wel incasseren. En ja, dat wekt bij mij wel vragen op wat de overweging was om hier een B.V. van te maken.

ValerieHenson
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mei 2019 07:48

Re: Phonecasing.nl levert niets en betaalt niet terug

Ongelezen bericht door ValerieHenson »

gosewijn schreef:
02 apr 2019 11:53
De reden waarom een dergelijke kleine zaak zich heeft ingeschreven als BV wekt bij mij ook alleen maar vragen op. Een bedrijf dat schijnbaar gewoon vanaf een zolderkamertje gerund wordt, zonder eigen voorraad, dus ook niet snel kunnen do my homework for me oplossen van problemen, wekt bij mij niet veel vertrouwen op.


Dus een kleine zaak die een bv is , is dus verdacht . Heb je bewijzen ?.
Startups zijn zo moeilijk dat het bijna onmogelijk is om te slagen als je niet echt gedreven bent om een bepaald businessidee na te streven.

Moneyman
Berichten: 30065
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Phonecasing.nl levert niets en betaalt niet terug

Ongelezen bericht door Moneyman »

ValerieHenson schreef:
20 mei 2019 08:04
gosewijn schreef:
02 apr 2019 11:53
berndv schreef:
02 apr 2019 11:41
De reden waarom een dergelijke kleine zaak zich heeft ingeschreven als BV wekt bij mij ook alleen maar vragen op. Een bedrijf dat schijnbaar gewoon vanaf een zolderkamertje gerund wordt, zonder eigen voorraad, dus ook niet snel kunnen do my homework for me oplossen van problemen, wekt bij mij niet veel vertrouwen op.
Dus een kleine zaak die een bv is , is dus verdacht . Heb je bewijzen ?.
Startups zijn zo moeilijk dat het bijna onmogelijk is om te slagen als je niet echt gedreven bent om een bepaald businessidee na te streven.
En hoe is dat een antwoord op de post die je hebt gequote?

Gesloten