LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Planet Helpdesk Super-Slecht !!!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
FredW
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 sep 2006 07:23

Planet Helpdesk Super-Slecht !!!

Ongelezen bericht door FredW » 14 sep 2006 07:45

VERHUIS NOOIT, ZEG OP TIJD JE ABO OP !!

Net als Yvonne welke hier om een ander nummer van de Planet Helpdesk vraagt heb ik ook de zeeeeeeeeeer lange wachttijden ervaren, kost je trouwens 10ct per minuut. Ben dus erg benieud naar mijn telefoonrekening.

Na dus een middag van pogingen, eindelijk rond 17:30 (na wederom een half uurtje wachten) iemand aan de telefoon.

Maar goed dat is niet alles. Wij gaan verhuizen en via de Planet Helpdesk Online moet je dus met dat 0900 nummer bellen.

In het hele keuze menu wat je dan krijgt komt GEEN verhuis-optie voor...

Wat moet je dan ????

Dan maar gekozen voor de optie "Opzeggen". En ja hoor, na dus een half uur gewachten te hebben, eindelijk...

"Goedemiddag, waarmee kan ik u van dienst zijn ?".

De situatie uitgelegd, zegt die dame doodleuk:

"Uuh, sorry meneer, ik werk hier pas 2 dagen, daar weet ik niets van. Een ogenblikje aub..."

Na ongeveer 10 min. en dus een Euro verder, komt ze terug met het antwoord:

"Ik kan u terug in het menu zetten onder optie 1, is dat goed ?"

Of dat goed is... pfff, moet ik zeker weer een half uur wachten. NEE dus. Vraag ik vriendelijk, verbind me gewoon door met iemand die er wel wat van weet.

Daar wist ze dus ook geen raad mee en probeerde ze me te overtuigen dat dat niet kan. Op mijn verzoek om dan maar haar manager te spreken, kon ook niet.

Na een ruim 3 kwartier en dus 4,5 Euries verder, heeft ze me dan toch met iemand doorverbonden. Tussendoor zegt ze ook nog dood-leuk: "u kunt beter op zondag bellen, dan is het niet zo druk"

Doorverbonden: Die beste jongen melde dus dat verhuizen niet kan, je krijgt gewoon een nieuwe abo, je oude wordt omgezet naar een goedkopere abo, je betaald dus zeker een maand twee abo's (welke je later terug krijgt, pfff, wat een systeem).

Na ongeveer een kwartier van invoeren klaar... dacht ik dus. Vraag ik, wanneer is mijn adsl op het nieuwe adres ?

Duurt zeker 4 weken, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Super-Slecht dus !

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Planet Helpdesk Super-Slecht !!!

Ongelezen bericht door Dilbert29 » 14 sep 2006 09:06

Iets met het dubbeltje en de eerste rang geloof ik. Neem een wat duurdere provider ipv een budgetprovider als Planet en het hele probleem is opgelost.

Jeanne
Berichten: 65
Lid geworden op: 03 dec 2004 11:03

Re: Planet Helpdesk Super-Slecht !!!

Ongelezen bericht door Jeanne » 14 sep 2006 17:20

Grote onzin wat je hier allemaal loopt te verkondigen. Verhuizingen kun je zelf gewoon online regelen bij Planet. Kost je niks en je bent hooguit een dag of 4 'uit de lucht'.

Ga naar de Planet site en klik rechtsboven op 'mijn gegevens'. Log in, klik op 'verhuisopdracht' en voilà.

Ik wil de helpdesk niet verdedigen, want mijn zus is al sinds 14 mei op een Internet Plusverbinding aan het wachten, maar als je een INTERNET provider hebt ga je toch eerst ONLINE zoeken voordat je de telefoon oppakt?

En Dilbert, ga je ff met jezelf spelen. Planet is geen budgetprovider, hoe verzin je het.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Planet Helpdesk Super-Slecht !!!

Ongelezen bericht door karr-2 » 14 sep 2006 21:33

ga je ff met jezelf spelen.
Ha ha ha dat is pas een geniaal advies? Zeker een gefrustreerde gebruiker van deze budgetprovider?

BLW
Berichten: 68
Lid geworden op: 18 apr 2006 19:57

Re: Planet Helpdesk Super-Slecht !!!

Ongelezen bericht door BLW » 14 sep 2006 21:58

Dilbert = Karr-2

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Planet Helpdesk Super-Slecht !!!

Ongelezen bericht door karr-2 » 14 sep 2006 23:02

Hey die heb ik lang niet gehoord. Ik neem aan dat je deze belachelijke bewering ook kunt bewijzen?

mediaservice
Berichten: 67
Lid geworden op: 22 mei 2006 19:55

Re: Planet Helpdesk Super-Slecht !!!

Ongelezen bericht door mediaservice » 16 sep 2006 18:39

Planet is erom bekend een GOEDE helpdesk te hebben.
Dat vind ik zelf ook, want het internet deed het niet en hebben me razendsnel geholpen en het werkte weer goed!

Planet's helpdesk is dus gewoon goed, en niet super slecht!

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Planet Helpdesk Super-Slecht !!!

Ongelezen bericht door NijMeGeN » 16 sep 2006 18:58

Dus planet is een budget provider hahahaha das een goeie.

mediaservice
Berichten: 67
Lid geworden op: 22 mei 2006 19:55

Re: Planet Helpdesk Super-Slecht !!!

Ongelezen bericht door mediaservice » 16 sep 2006 19:05

@Nijmegen:
mee eens, Planet is zeker geen budget provider.
providers als 12 Move en Speedlinq zijn budgetproviders.

NijMeGeN
Berichten: 1119
Lid geworden op: 15 jun 2006 14:54

Re: Planet Helpdesk Super-Slecht !!!

Ongelezen bericht door NijMeGeN » 16 sep 2006 19:34

Dat dacht ik dus ook allhoewel ik geen gebruik maak van Planet geloof ik niet dat het een budget provider is.

BLW
Berichten: 68
Lid geworden op: 18 apr 2006 19:57

Re: Planet Helpdesk Super-Slecht !!!

Ongelezen bericht door BLW » 17 sep 2006 14:12

Karr en Dilbert lullen wel vaker uit hun nekje. :lol:

Gesloten