LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Planet Internet: Prima!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
mediaservice

Planet Internet: Prima!

Ongelezen bericht door mediaservice »

Ik heb al sinds heel lang Planet en ik moet zeggen: Het is een van de beste die ik heb gehad.
Snelle service, snel internet(vaak nog sneller dan ze zeggen), goede klantenservice en bijna nooit problemen!

skippy

Re: Planet Internet: Prima!

Ongelezen bericht door skippy »

helemaal mee eens ik hoor nooit probemen van planet klanten evenals
xs4all

simply

Ongelezen bericht door simply »

Heb al een paar jaar internet via Demon en nooit klachten gratis nummer als je al eens wat hebt maar ze helpen je met alles dus prima service. :D

oneerlijk

Ongelezen bericht door oneerlijk »

Ik zat net te denken zo'n topic te starten, iedereen zit maar bedijven zwart te maken om de meest onduidelijke redenen.
Nooit lees je eens dat mensen tevreden zijn onver geleverde diensten of hoe vriendelijk ze te woord worden gestaan.
Het geeft een beeld dat wel erg negatief is terwijl er meer goed gaat dan fout (in welke business je ook kijkt)

Dus bij deze: ik ben erg tevreden over mijn internet abb bij Planet internet.
Ik ben al meerdere jaren lid en natuurlijk heb je (gelukkig zeldzaam) een storinkje maar dat wordt keurig opgelost binnen no-time.
Dus een warme douche voor planet, ik ga er voorlopig nog niet weg. :wink: (nee ik werk niet bij planet)

ps. Zou dit topic misschien positief mogen blijven?, ik bedoel laat de mensen die klachten hebben of gewoon willen zeuren een nieuw topic starten en de positieve reactie kunnen dan hier worden verzameld.

Bep K

Ongelezen bericht door Bep K »

Planet en Het Net zitten in een prachig kantoorpand in Amersfoort en belazeren hun klanten bij de vleet. Probeer maar eens van je lidnaatschap af te komen.

De helpdesk weet niets er werken een selletje oenen daar. Sorry hoor maar dat is echt niets. Zelf heb ik UPC en dat is klasse :lol:

hharteman

Ongelezen bericht door hharteman »

Misschien hebben een hoop mensen goede ervaringen, maar in de tijd dat wxs en planet in elkaar opgingen was het een puinhoop en heb toen hopen problemen gehad inclusief dreigende rechtszaken.
Ook hebben ze een zeer beperkte mailbox.
Als je een beetje foto's moet sturen naar planet klanten zit de bak al gauw vol en komen mailtjes terug.
Ook het opzeggen op jaarbasis is belachelijk en zorgt voor een vieze smaak in de mond.
Dit zou gewoon na 1 maand moeten kunnen na het 1e jaar.
Voor mij geen Planet meer al krijg ik het gratis.

ikbenik

Ongelezen bericht door ikbenik »

Ik heb al jaren Planet. En ik sluit bij klanten Het Net aan.
Oke, ik heb wel eens de helpdesk moeten bellen, maar ik heb nooit problemen ondervonden.
Ik kan als professioneel gebruiker pure lof spreken over planet.

Henri_Hoogeveen

Ongelezen bericht door Henri_Hoogeveen »

Als je een beetje foto's moet sturen naar planet klanten zit de bak al gauw vol en komen mailtjes terug.
@ home heeft ook maar 10 mb en dat is dus ook niet heel erg veel. verder werkt @home hier uitstekend. <Nu hebben ze nooit storing meer hier waar ik woon>
Het enige nadeel van @home is de aansluiting. Ik ken verschillende mensen waarbij de activering mis ging. (ook bij mij) Ze sturen je of de verkeerde modem of hebben het modem nummer niet goed ingevoerd in hun systeem waardoor het internet het niet direct doet en je de helpdesk moet bellen
Verder zeer tevreden over @home

mediaservice

Ongelezen bericht door mediaservice »

Toch was Planet de op een na beste internetprovider!
Was een keertje op Radar!

Gesloten