LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen verbinding bellen via Talk 360

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Loraine Lie
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mar 2019 14:33

Problemen verbinding bellen via Talk 360

Ongelezen bericht door Loraine Lie »

Om een vast telefoonnummer in Nederland via wifi vanuit het buitenland te bellen gebruikte ik enige tijd Talk 360. Helaas maar waar heb ik echter vele keren geen contact gekregen terwijl er wel degelijk geld van mijn tegoed gehaald werd. Ik deed verschillende malen een klachtmelding. Mij werd aangeraden de app te verversen. Het resultaat bleef uit. Ik nam diverse keren contact op met de supportafdeling. Een onstabiele internet verbinding zou de oorzaak zijn. Ik testte dit door in eigen huis met 4G te bellen naar mijn vaste telefoon. Het resultaat bleef hetzelfde: geen verbinding maar wel minder geld tegoed. Op mijn vraag om mijn geld terug te storten kreeg ik toen nul op rekwest. Het geld stond er al langer dan 14 dagen. Dit was voor mij de druppel die de emmer doet overlopen. Ik wil de forumleden van Radar hierop wijzen. Het werkt niet en ik vind de klantenservice ronduit slecht!

Ik gebruik nu toovoip en ben daar tevreden over!

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Problemen verbinding bellen via Talk 360

Ongelezen bericht door berndv »

Waarschuwen is wel fijn.

Ik heb de site eens bekeken, nog nooit van gehoord van dit bedrijf. Ik twijfel een beetje. Een beetje veel eigenlijk. Aan alles.

Allereerst, een telefoonaanbieder, die zelf telefonisch niet bereikbaar is, raar.

Op de hoofdpagina:
We bieden je meer dan 50 verschillende online betaalmethoden en 1 miljoen verkooppunten om beltegoed aan te schaffen.
Dan ga je vervolgens naar onderaan de pagina en klik je op de link voor verkooppunten, dan kom je opeens op de engelse pagina om reseller te worden, maar de wereldwijde verkooppunten staan nergens vermeld.

Nog een quote:
In 2015 werden Talk360’s inspanningen beloond door het winnen van de “Red Herring 100 Europe Award”.
https://www.redherring.com/events/red-h ... 5-winners/
tenzij ze van naam zijn veranderd in tussentijd, wat niet onmogelijk is natuurlijk, zie ik ze niet op de betreffende lijst staan.

Heb ook de pagina met partners doorgekeken. Staan een paar best gerenommeerde merken bij. Maar om dit partners te noemen vind ik wel een wat vreemde voorstelling van zaken.
KLM promoot Talk360 in diverse e-mails aan haar passagiers en medewerkers voorafgaand aan een KLM-vlucht
Oftewel, ze kopen advertentieruimte in.

en schiphol doet dit:
Promoot Talk360 met diverse multimedia advertenties en exclusieve Schiphol aanbiedingen
Dan ben je gewoon adverteerder en geen partner.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Problemen verbinding bellen via Talk 360

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Bedankt voor de waarschuwing. Ik ken ook geen talk en geen toovoip. Ook geen interesse. Er zijn gelukkig nog een paar grotere providers.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Problemen verbinding bellen via Talk 360

Ongelezen bericht door kweenie »

tenzij ze van naam zijn veranderd in tussentijd, wat niet onmogelijk is natuurlijk, zie ik ze niet op de betreffende lijst staan.
Het gaat om ringcredible, een van de 100 die er tussen staat.

Gesloten