LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
ephuigens
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 jul 2012 00:38

Re: PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door ephuigens »

Ook ik heb nog geld tegoed van diverse betaalprogramma's op Profile4Media, die steeds geannuleerd worden na minimaal 30 dagen wegens uiteenlopende redenen.
Ik adviseer minstens één maal per maand een keertje te klikken, zodat ze nooit kunnen zeggen dat je meer dan 30 dagen niets hebt gedaan en dan maar afwachten of ze alsnog je tegoed uitbetalen.

MAXIEM

Re: PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door MAXIEM »

ephuigens

Overigens zou je over dit bedrijf een klacht kunnen indienen bij:

*Ben of word je niet goed behandeld door een bedrijf of denk je dat een bedrijf zich niet aan de (wettelijke) regels houdt?
Dan ontvangt ConsuWijzer graag je klacht (klik op: Hoe dien ik een klacht in):

http://www.consuwijzer.nl/

Maxiem.

electomonteur
Berichten: 358
Lid geworden op: 06 jul 2011 12:16

Re: PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door electomonteur »

Beste MAXIEM

helaas kunnen deze ook niets doen
ik heb heel veel instanties en dergelijke gecontacteerd
allemaal komen ze met het bericht dat p4m beweert dat het virtueel geld is en je er geen recht op heb zo lang het niet op je rekening staat

en de juristen hadden namelijk wel iets gevonden (blijkbaar) en hebben hun daarom voor de rechte gepoogd te slepen maar door de verkoop van de hele ballen tent krijg je nu weer het heen en weer spel van wel of niet verantwoordelijk

al ik zo een dikke gok ga maken en de nieuwe eigenaar moet de vorderingen gaan voldoen laat deze gewoon het bedrijf klappen wat deze heeft dat nooit
en dat zal p4m ook doen

vrees dat er ongeveer een dikke ton tot 2 ton aan openstaande schulden zijn dus is de kans erg groot dat de huidige (nieuwe) eigenaar of en sterfhuis constructie is of de bende laat klappen en er niets meer te halen is en iedereen naar zijn centen kan fluiten

ephuigens
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 jul 2012 00:38

Re: PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door ephuigens »

Ik heb nog steeds tegoeden uitstaan via P4M en ben van mening dat zowel de oude als de nieuwe eigenaar aansprakelijk gesteld kunnen worden voor wanbetaling.
De nieuwe door het feit, dat hij/zij nog steeds nieuwe betaalde kliks blijft sturen waarmee hij/zij te kennen geeft dat ik nog steeds sta ingeschreven op de betaalsites.
Dus snap ik niet goed waarom er mensen zijn die zeggen niets hiertegen te kunnen doen.
Een aangekondigde uitbetaling op de site weerlegt de bewering dat het hier om virtueel geld gaat.

Betaalautomaat :
U heeft al een uitbetaling aangevraagd. Deze zal, indien goedgekeurd, worden uitbetaald binnen onze termijn van 45 werkdagen. Uw aanvraag zal uiterlijk worden uitbetaald in week 29, de week van 16-07 tot 22-07.

Klikfortuin :

U heeft al een uitbetaling aangevraagd. Deze zal, indien goedgekeurd, worden uitbetaald binnen onze termijn van 45 werkdagen. Uw aanvraag zal uiterlijk worden uitbetaald in week 34, de week van 20-08 tot 26-08.

Deze laatste twee berichten zijn tot op heden nog niet geannuleerd, maar ook niet uitbetaald.

ephuigens
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 jul 2012 00:38

Re: PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door ephuigens »

Deze week heb ik twee betalingen tegoed, maar er komt niets binnen.
Omdat ik, net als de meesten hier, geen geld heb een advocaat in de arm te nemen vind ik het onbegrijpelijk dat Radar hier tot nu toe niets aan doet.
Toezeggingen tot uitbetaling worden zwart op wit op de site getoond, en zolang deze niet geannuleerd worden zijn ze volgens mij wel rechtsgeldig, en heeft dit niets meer met virtueel geld te maken.
Opvallend is echter, dat Jan met de korte achternaam altijd achter het net schijnt te vissen, en de mensen die het geld hebben altijd gelijk schijnen te krijgen.
Dat een zo populair programma als Radar hier niets aan wil doen is tekenend voor de hele zaak, wij moeten gewoon ons verlies nemen en onze tijd is geen donder waard.
Dat mensen deze centen echt nodig hebben omdat ze anders niet aan dit soort sites zouden deelnemen, is blijkbaar niet belangrijk genoeg.
En de Tros maar leden blijven werven, wat een gotspe.

dorean
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 aug 2012 14:29

Re: PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door dorean »

electomonteur schreef:Beste MAXIEM

helaas kunnen deze ook niets doen
ik heb heel veel instanties en dergelijke gecontacteerd
allemaal komen ze met het bericht dat p4m beweert dat het virtueel geld is en je er geen recht op heb zo lang het niet op je rekening staat

en de juristen hadden namelijk wel iets gevonden (blijkbaar) en hebben hun daarom voor de rechte gepoogd te slepen maar door de verkoop van de hele ballen tent krijg je nu weer het heen en weer spel van wel of niet verantwoordelijk

al ik zo een dikke gok ga maken en de nieuwe eigenaar moet de vorderingen gaan voldoen laat deze gewoon het bedrijf klappen wat deze heeft dat nooit
en dat zal p4m ook doen

vrees dat er ongeveer een dikke ton tot 2 ton aan openstaande schulden zijn dus is de kans erg groot dat de huidige (nieuwe) eigenaar of en sterfhuis constructie is of de bende laat klappen en er niets meer te halen is en iedereen naar zijn centen kan fluiten
ik ben het niet met je eens; dit is wat veel mensen zeggen maar als je Fast en Turbo's gekocht hebt, heb je daar het bankafschrift van.

ephuigens
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 jul 2012 00:38

Re: PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door ephuigens »

Dat P4M niet meer bestaat is onzin, hoewel sites als Betaalautomaat en Klikfortuin niet uitbetaald worden, blijft dit bedrijf gewoon mails sturen, die dus ook niet gehonorrerd zullen worden maar waar zij wel aan verdienen.

viebe002
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 mar 2011 20:40

Re: PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door viebe002 »

Ik denk dat P4M er met de centjes vandoor is. Heb zojuist gesproken met een medewerker van een bedrijf dat in hetzelfde pand is gevestigd. Ze zijn al een tijd uit het pand vertrokken en de huurbaas schijnt ook naar ze op zoek te zijn, waarschijnlijk zal die ook nog wat van ze tegoed hebben. Volgens mij gaat het inmiddels echt om hoge bedragen want verschillende forums maken melding van lijsten met gedupeerden. Misschien kan Tros Radar er toch nog eens induiken, levert het geen geld op dan misschien wel een zeer interessante uitzending. Het is tenslotte je reinste oplichting. Zelf ben ik niet van plan het er bij te laten zitten en ga ik op zoek naar mede-gedupeerden en of instanties die hier graag hun energie in steken.

ephuigens
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 jul 2012 00:38

Re: PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door ephuigens »

viebe002 schreef:Ik denk dat P4M er met de centjes vandoor is. Heb zojuist gesproken met een medewerker van een bedrijf dat in hetzelfde pand is gevestigd. Ze zijn al een tijd uit het pand vertrokken en de huurbaas schijnt ook naar ze op zoek te zijn, waarschijnlijk zal die ook nog wat van ze tegoed hebben. Volgens mij gaat het inmiddels echt om hoge bedragen want verschillende forums maken melding van lijsten met gedupeerden. Misschien kan Tros Radar er toch nog eens induiken, levert het geen geld op dan misschien wel een zeer interessante uitzending. Het is tenslotte je reinste oplichting. Zelf ben ik niet van plan het er bij te laten zitten en ga ik op zoek naar mede-gedupeerden en of instanties die hier graag hun energie in steken.


Echt tijd dat Radar hier iets mee gaat doen, want hoewel er niet wordt uitbetaald, blijven de betaal-mails binnenkomen, teken dat P4M nog steeds niet gestopt is met haar oplichterijen.
Geen enkele mail wordt beantwoord, tickets worden geweigerd en er wordt nooit op gereageerd.
Dit is echt niet meer te tolereren.

viebe002
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 mar 2011 20:40

Re: PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door viebe002 »

Inmiddels is mij gebleken dat de nieuwe eigenaar van P4M )dhr G.Hoogakker per 20 april van dit jaar zou zijn geëmigreerd naar het buitenland. Maar er moet nog steeds iemand actief met de websites bezg zijn want er worden nog steeds mails uitgestuurd en dus onderhoud gepleegd. Onwaarschijnlijk dat dit kan. Als je er de verschillende forums er op naslaat moet het inmiddels wel gaan om een groot bedrag, dus Radar de moeite waard zou ik zeggen.

shivalana
Berichten: 3
Lid geworden op: 02 mar 2012 13:01

Re: PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door shivalana »

als de aanvragen van voor 1 juni 2012 niet geldig is, zijn dat die erna dan wel?

als dat zo is, raad ik iedereen aan om opnieuw aan te vragen en de oude te cancelen.

ikzelf wacht al meer dan een jaar op enkele honderden euro's.

stap50per
Berichten: 88
Lid geworden op: 03 mar 2006 13:12

Re: PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door stap50per »

ook ik was lid bij 3 sites ...cazo..lupon en togu
na tig keren betaling aanvragen en steeds het niet doorgaan ervan omdat er weer iets verkeerd ingevuld
was volgens hen heb ik me afgemeld bij deze sites
ze betalen toch niet!!!!!!!

electomonteur
Berichten: 358
Lid geworden op: 06 jul 2011 12:16

Re: PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door electomonteur »

Nou iets meer duidelijkheid gekergen
Goed en slecht nieuws
Goede nieuws is dat de oude eigenaar (als de gegevens correct zijn erik nog wat ) zal gesommeerd worden zijn verhaal te doen bij de politie in zijn eigen regio (Friesland) zo niet zal deze na 1 januari op de gezocht lijst worden gezet
Dat zelfde geld voor de nieuwe eigenaar waar bij onze juristen(nog) geen gegevens van bekend zijn aan gezien de overname niet geregistreerd is of nog niet is geregistreerd
Slechte nieuws is dat een onderzoek kamer van justitie hun mening wel in het gelijk stelt in zaken het virtuele geld en het recht op uit betaling
En zo als door een ander je zou kunnen bewijzen je turbo's en fast account heb gekocht gaat bij mijn niet op aan gezien ik die dus uit het saldo betaald (toen dat nog kon)
Maar goed de strijd gaat door
Juristen hebben zelfs via het deurwaarders kantoor contact op genomen met hun adverteerders en daar gepoogd de vordering te plaatsen
Helaas melden hun dat hun wettelijk verplicht zijn het saldo van hun op hun rekening te voldoen en dat alleen met gerechtelijk dwangbevel naar een andere rekening kunnen laten vloeien(en dat gaat dus niet als de heren niet reageren op een verzoek van de politie om hun verhaal te doen)
We zullen nu moeten wachten tot op z'n laatst begin januari of de heren zich hebben gemeld en anders dus international gesignaleerd zullen staan
En anders proberen via de gerechtsdeurwaarder beslag te leggen op hun goederen en eigendommen via een incasso procedure via het kanton gerecht (kans is erg klein dat ze op komen dagen)
Dus bij verstek worden veroordeeld

johan86
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 okt 2012 00:50

Re: PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door johan86 »

Omdat er zo ontzettend veel mensen klagen over het feit dat de Profile4Media groep zijn/haar leden niet betaald, is deze site in het leven geroepen:

http://p4m-actie.jouwweb.nl/

Ben jij ook één van de vele gedupeerden die eindeloos zit te wachten tot je geklik wordt beloond?
Teken dan de petitie via:

http://p4m-actie.jouwweb.nl/teken-mee

ephuigens
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 jul 2012 00:38

Re: PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door ephuigens »

Betaalautomaat :
U heeft al een uitbetaling aangevraagd. Deze zal, indien goedgekeurd, worden uitbetaald binnen onze termijn van 45 werkdagen. Uw aanvraag zal uiterlijk worden uitbetaald in week 29, de week van 16-07 tot 22-07.

Klikfortuin :

U heeft al een uitbetaling aangevraagd. Deze zal, indien goedgekeurd, worden uitbetaald binnen onze termijn van 45 werkdagen. Uw aanvraag zal uiterlijk worden uitbetaald in week 34, de week van 20-08 tot 26-08.


Snelverdienen:

U heeft al een uitbetaling aangevraagd. Deze zal, indien goedgekeurd, worden uitbetaald binnen onze termijn van 45 werkdagen. Uw aanvraag zal uiterlijk worden uitbetaald in week 47, de week van 19-11 tot 25-11.





Als dit op de site van Profile4Media staat vermeld, is er volgens mij geen sprake meer van virtueel geld, aangezien wordt toegegeven dat je geld tegoed hebt.
De frase (indien goedgekeurd) is pure nonsens.

viebe002
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 mar 2011 20:40

Re: PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door viebe002 »

Ik ben op dit moment bezig alle gegevens te verzamelen over de eigenaren van P4M en ben daarmee al een flink eind gevorderd. Deze gegevens zal ik als ze compleet zijn aan de politie overhandigen . Namen geboortedata BSN nummer etc . Wellicht maakt dit het voor de opsporingsinstantie is makkelijker. Ze zullen er als het aan mij ligt niet zomaar mee weg komen.

pegasus1443
Berichten: 17
Lid geworden op: 02 sep 2009 20:03

Re: PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door pegasus1443 »

Ik heb 3 oktober 2011 een uitbetaling van 12,50 aangevraagd op Geldbelg, ik zou worden uitbetaald in week 50 in 2011, ik wacht nu nog steeds.
Kreeg tot voor kort dagelijks nog mailtjes van ze, klikte er op 1tje per dag.
Echt van de week wou ik naar de site toe, kreeg ik de melding te zien:Deze website is op dit moment in verhuizing, wij zijn binnen 24 uur weer online!
Dat was een paar dagen geleden en die melding zie ik nu nog steeds. Volgens mij is 24 uur 1 dag. En niet meerdere dagen. Ik denk dat ik naar mijn geld kan fluiten.

ephuigens
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 jul 2012 00:38

Re: PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door ephuigens »

Betaalautomaat is opeens ook niet meer bereikbaar sinds twee dagen.

ctl160471
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 sep 2010 18:26

Re: PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door ctl160471 »

Hou er maar rekening mee dat er niets of weinig uitbetaald wordt. Het enige waar ik op hoop is dat de oplichters gepakt worden; hetzij door de Belastingdienst hetzij door Justitie. En we moeten gezamenlijk uitkijken dat dit soort tuig niet weer iets opnieuw opstarten.

electomonteur
Berichten: 358
Lid geworden op: 06 jul 2011 12:16

Re: PROFILE 4 MEDIA EMMEN

Ongelezen bericht door electomonteur »

het geen waar ik bang voor was geschied ook
langzaam worden de sites offline gehaald
helaas denken mensen nog steeds dat p4m de eigenaar is van die sites maar dat is blijkbaar niet zo dat is de andere persoon en p4m is ook niet meer gevestigd op het adres wat vrijdag nog stond vermeld op hun site
Mijn juristen kantoor melde me zo juist dat de heer G Hoogakkers is ook niet meer in Nederland in geschreven dus is deze ook niet te vervolgen is nu gaan ze proberen als nog de oude eigenaren van p4m voor het gerecht te dagen
Mogelijk gaan alles sites op de afloop datum straks offline en is de hele hype van p4m ten einde en zijn hun de winnaar in dit hele spel
Goed geld gekregen voor hun sites die gewoon dood bloeden op dit moment
Ook geld ontvangen voor alle deelnames en mailings die ze hebben verstuurd en niet betaald aan de leden
Dus ben ernstig bang dat p4m veel geld heeft verdiend op de hele bende zonder dat het echt veel geld heeft gekost voor hun

We zullen zien wat de volgende stappen zijn

Mogelijk dat iemand er achter kan komen wanneer de sites van hun verlopen
En die lijst online plaatsen als die datum verstreken is en de site is nog online kan je er vanuit gaan dat ze voor het komende jaar nog actief blijven

Gesloten