LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Radar maakt habbo zwart!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
sanne-love

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door sanne-love »

Srry hoor maar tege alle medewerkers van Radar GA NAAR DE DOKTER!!!

De doel groep is 12 t/m 20 jaar dus niet voor kinderen van 8 jaar
Tevens is het hun eigen verantwording om hun paswoord te beschermen

SunShine!

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door SunShine! »

Ik vind het ook een beetje stom dat jullie kinderen onder de 12 jr of 12 jr hadden uitgenodigd. Want het is eigenlijk bedoeld voor 12 jaar en ouder.

Er staan op de sites allemaal tips om NIET bestolen te worden :( Ik denk dus dat de kinderen wel hun wachtwoord hebben gegeven aan een scammers-site. Want je meubeltjes kunnen niet ineens zomaar weg zijn. Of ze hebben gewoon hun wachtwoord gegeven.


De scammers (die de meubels stelen) worden heel hard aangepakt op de site. Het gaat ook telkens beter met Habbo. Ik vind het onterecht dat jullie habbohotel zo zwart maken. De kinderen en jongeren weten waar ze aan beginnen. Ze hebben er zelf voor gekozen :shock:

Groetjes, Habbo: SunShine!

pietjuhikkeduz

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door pietjuhikkeduz »

:D haaj mensen :D

ik vind habbo hart-stikke leuk!!!
en ik ehb ook mijn akmertje in gericht voor een paar eurotjes :!:
ik weet ook wel dat het niet de beste manier is an je geld uitgeven.
maar er gebeuren hele rare dingen die ik nie leuk vind.
zoals dat hacken en verbannen worden enzo.
voor een week eruitgezet...
ok dat kan dan nog maar voor altijd?"?
dat vind ik egt heeeelll erg stom!
en ik vind het ook egt heel erg voor die kids.
maar de kinderen dei radar zwart maken....
daar heb ik geen medelij mee!!!
radar is de enigste die nog wat kan doen!!
als radar vaker dit soort gespreken heeft en er ook een reclame van maken op tv (over habbo) dan is iedereen dalijk blij en trots op radar dat ze het hebebn gedaan.
jullie kunnen nu alleen nog maar zeuren over radar.
maar asl adar het egt over heeft gekregen dat ahbbo aangepast word.
dan is iedereen weer blij met radar.
nou ik zou zegen tegen de kids die radar zwart maken:
ga lkkr slijmen bij lotus.. ik hou je niet tegen hwor.
maar kom dan na verbeteringen (geregegeld door radar) niet terug op deze site om dan ineens te zegegn:
ja sorry ik vond radar altijd al goed!!
zak lkkr in de stront en ga naar lotus om te slijmen
groetjes aan de radar liefhebbers
iemand

x-Aya-chan-x

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door x-Aya-chan-x »

msn is misschien beter te controleren als ouder-zijne, maar daat lopen niet dag en nacht moderators rond. Zodra iemand problemen heeft kan je om hulp roepen. Dan komt er een getraind persoon de problemen oplossen.

Op habbo hotel kun je trouwens ook uitzoeken wie jij in je vriendenlijst zet en wie niet. Alleen in de kamers is dit niet het geval, maar zo leer je weer andere mensen kennen. Bovendien wordt er op de homepage ook gewaarschuwd dat je niet iedereen moet vertrouwen. Maar op habbo hotel ligt ook een deel van de verantwoordelijkheid bij jezelf, en daarom is het ook bedoeld voor kinderen die ouder zijn dan 12 jaar.

x-Aya-chan-x

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door x-Aya-chan-x »

pietjuhikkedus, flauwe comment zeg. Radar kan hacken echt niet voorkomen, er zullen nog steeds mensen in scampraatjes trappen. Maar dat is dus ook dat stukje eigen verantwoordelijkheid. En dat verhaal over die bans is zwaar overdreven, permanente bans worden niet snel uitgedeeld.

Wij uitten hier onze mening, jij de jouwe. Maar begin niet te zeggen dat we willen slijmen bij Lotus. Ik ben het gewoon niet eens met de misleidende manier van informatie geven dat radar hier gebruikt. Dingen worden anders voorgesteld dan het in werkelijkheid is. En habbo is hard bezig met zichzelf te verbeteren. Ik ben absoluut tevreden met habbo.

WAPS

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door WAPS »

Nou ik heb er het laatste over gezegd.

Ouders die hun kinderen laten meedoen zijn niet erg slim en een beetje DOM .

BLIJF ER ALTIJD BIJ ALS OUDER ALS JE KIND OP DE PC ZIT OP INTERENET.

(want dan heb je het zelf een beetke onder controle en kan je je kind informeren over wat ze doen en lopen geen gevaar op bannen en viezi mannen)

MSN en HEEL veel ansere kinder meedoen en chatprogramma.s zijn GRATIS .
SINGLES ( voor iets ouderen kids )
THE SIMS ziet er 100% beter uit ( vanaf 15 euro bij veel winkels te verkrijgen ) .
ALs je als ouder zo dom bent om dit HABBo Hotel op je kind los laat dan ben je NIET goed bezig met opvoeding.

Nou succes met het investeren van GEBAKKEN LUCHT .
Over een paar jaar en een paar 100 euro in habbo hotel is het weer voorbij..
Wat dan alweer nieuwe slachtoffertjes heeft gemaakt.
( OMDAT HET STIEKEM GRATIS IS IN HET BEGIN )

hahaha die kids van nu kijken er niet meer naar om en willen dan scooter ofzo .

DOMME DOMME DOMME OUDERS , echt zielig .

lovesnoeky

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door lovesnoeky »

:( ik ben ook belasert ik heet nu lovesnoeky12 ik heete lovesnoeky en ik hat super veel meubels ik ben belasert door iemand zijn msn is [email protected] dus ik ben belasert en daar ben ik niet blij mee ik hat over de 200 cridits aan meubels lovsnoeky :(

lovesnoeky12

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door lovesnoeky12 »

als ik niet snel me meubels krijg ga ik habbo zwant makken en asl jij habbo wil helpen stuur dan een bericht naar [email protected] help jij mij en jij help habbo

x-Aya-chan-x

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door x-Aya-chan-x »

ik heb geen medelijden met je lovesnoeky, er wordt overal op de site gewaarschuwd dat Lotus geen msn heeft en dat je nooit je wachtwoord moet geven. Je bent er in gestonken, klaar, eigen schuld dikke bult.

En WAPS, the sims is wel iets anders als habbo. Habbo hotel is een interactief chatprogramma waarbij je met andere mensen praat, the sims is een n00bish computerspelletje waarbij je een poppetje opvoed. Goh, ik zie de overeenkomsten.

En niet iedereen wil een scooter, ik ben zelf 17 en heb er absoluut geen behoefte aan. Ik geef geld uit aan habbo, maar bij lange na geen 100 euro. En msn is gratis ja, habbo ook. Ik ken genoeg mensen die geen meubi hebben en toch veel plezier maken.

En ouders kunnen bij lange na niet altijd hun kindjes gaan controleren, mensen hebben een baan, zorgen voor het eten. Dan gaan ze echt niet naast de computer zitten.

Doe niet zo naïef, kinderen zijn slimmer dan je denkt.

Gast

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Gast »

wasp
en jou ouders hebben jou deze post vol onbeschofte capslock , foute spelling en beledigingen laten posten?

dubby

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door dubby »

waar is de tijd van knikkeren en buiten spelen gebleven???????

Boykeee

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Boykeee »

Je hoeft niet altijd je wachtwoord gegeven te hebben om gehackt te kunnen worden , naar een site gaan kan al genoeg zijn !
En die kinderen die jullie hebben uitgenodigd vind ik ook dom , ze durven niet eens wat zeggen :?

Maar ik blijf erbij dat habbo beter kan , betere hobbas , betere klantenservice , geen onterechte bans !

Gast

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Gast »

Jullie herhalen allemaal hetzelfde voorgekauwde verhaal, net koeien

Volgens mij stuurt habbo elke avond gewoon een stapel kinderen om de forums hier te verzieken
of namens habbo de hobbas, kan ook

krijgen jullie credits voor het verzieken van de forums hier, het schelden en het aanmaken van nieuwe forums hier?

Gast

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Gast »

Habbo gaat het allemaal regelen, opgelost toch? Eerst loopt iedereen te gillen dat tros radar aandacht moet besteden aan Habbo, nu is het zover en nou is het weer niet goed?

Wat willen die chatverslaafde Habbo's nou?

Voor de muggenzifters, kommaneukers en op laag water, spijkerzoekende miereneukers, d'r zal vast wel wat mis zijn met mijn tekst :P :P

x-Aya-chan-x

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door x-Aya-chan-x »

Ik heb nooit gevraagd om aandacht voor Habbo. Maar ja, wie ben ik? Ik heb gewoon problemen met de mánier waarop Radar aandacht aan habbo geeft. Ik ben van mening dat ze de feiten verdraaien. Dit komt nog het sterkste voor in het filmpje ter inleiding, met die ruilwaardes e.d. Vind ik gewoon flauw van ze en ik kan het niet waarderen.

vandervaart2

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door vandervaart2 »

Waarom doen ze zo dom tegen habbo,
Onterecht bannen is verkeerd maar die kinderen die daar zaten in die uitzending die waren niet eens ouder dan 12 jaar, En hoe oud moet je voor habbo zijn he :

12 jaar

Wat doen zij dan daar :?

Gast

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Gast »

nogmaals
habbo vertelt zelf dat je er onder 12 ook op mag alleen moet je dan toestemming vragen aan je ouders

Gast

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Gast »

habbohotel is overal rond de wereld ze zullen het toch niet stoppen mensen het brengt goed op en alle kinderen zijn er tevreden mee en ouders laat jullie kinderen het zelf betalen het is hun geld doe ik ook als ze geheckt worden zeg gewoon ik heb je van het begin gewaarschuwd ik betaal niks terug dan is het hun eigen schuld dikke buld habbo is trouwens meer voor kinderen boven de 14 jaar die hebben ook meer verstand om hun wachtwoord niet weg te geven EN geheckt worden LEES DAN DE TIPS TEGEN FRAUDE MENSEN dan word je NIET GEHECKT ga ook niet op andere habbo sites die je zogezegd gratis credits geven die sturen dan een virus naar je pc en voila je kan niet meer op habbo ik heb trouwens geen last van de hoge zeldzaam prijzen ik heb er 1 gekocht en die was zo veel waard dat ik die tegen er wel 8 heb kunnen ruilen je kan ook veel meubels krijgen door gewoon winst te maken daarom ook voor boven 14 weet meer van winst en waardes het enige probleem is dat bannen voor altijd maak er een maand van maarja daar geven ze normaal gezien eerst een waarschuwing op en als iemand anders zegt dat je sheld ze kunnen nakijken wat je die dag allemaal hebt gezegd dus echt habbo heeft geen problemen als je gewoon eerst alles op de hoofdpagina grondig leest kun je veilig en slim op habbo hotel zitten EN habbo hotel geeft soms bij feestperiodes GRATIS ja GRATIS credits uit bij kerstmis gaven ze elke habbo 5 gratis credits uit dusmoest je je naam en email invullen en voila 5 credits ik had 3 habbomannetjes dis ik kon drie meubels van 5 credits kopen ik was er heel blij mee en ik denk niet dat ik de enigste ben dus habbi is niet egoistis is volkomen veilig als je alle veiligheidregels leest en je word niet zomaar geband!!!!!


de groeten een habbogebruiker :!: :!:

Gast

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Gast »

misschien een leuk en gratis alternatief? geen kamers maar een real cafe. www.3jcafe.nl daar mogen officieel ook geen kinmderen binnen maar het taalgebruik is er netter als op habbo

Rebella.
Berichten: 15
Lid geworden op: 27 mar 2005 23:28

Re: Radar maakt habbo zwart!

Ongelezen bericht door Rebella. »

cafe 3j is boven de 18 jaar.
Dus niet toegangelijk voor kinderen.
En de sociale controle is best groot daar, op een normale manier.
Word er iets raars gezegt,dan word er zeker iets aangedaan door het cafe.
Kiss
Rebella...........

Gesloten