LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] reklame oplichting internet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
reflex1967

reklame oplichting internet

Ongelezen bericht door reflex1967 »

maak even een melding zijn steeds meer bedrijven die zeggen te adverteren voor je bedrijf op hun zoekmachine's progamma's c.q. forums enz.
door elke keer dat iemand klikt op je site moet je betalen aan het bedrijf nu komt het steeds meer voor dat bedrijven botjes inzetten en dat het lijkt dat je website heel druk word bezocht (elke klik kost je geld ) eind van de maand krijg je vette rekening van bedrijven die zeggen dan dat voor je adverteren

ps ook krijgen we elke dag opdringende telefoontjes van bedrijven die zeggen dat ze voor je willen adverteren op internet ( ons telefoon nummer word via kamervankoophandel verspreid ) mischien ken dat ook eens wat aan gedaan worden
nogiets:
zelf zit ik ook op facebook daar werd ik benaderd door een bedrijf die door middel van een programaatje (botje)op facebook door die de hele dag te laten lopen kreeg ik elke keer geld voor elke klik

hoop dat deze oplichting keer een halt word toe geroepen loop de spui gaten uit

sorry als ik spelfouten heb gemaakt . , ben niet zo goed geweest op school :-)

Gesloten