LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Retourneren bij Wish lukt niet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Steppenwolf1984
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 nov 2018 15:35

Retourneren bij Wish lukt niet

Ongelezen bericht door Steppenwolf1984 »

Goedemiddag,
Ik heb een half jaar geleden een aantal zeer goedkope artikelen bij Wish besteld.
Helaas waren zo goed als alle artikelen kapot of niet werkzaam ! Iedere keer heb ik een verzoek tot retourneren geplaatst op de website. Omdat Wish geen telefoonnummer of e-mail adres heeft !? Ook geen klantenservice helaas !?
Het probleem is : dat ik na dagelijks op allerlei manieren geprobeerd te hebben contact te zoeken. Om de producten te retourneren !
Tot op heden is dit nog steeds niet gelukt. Wel heb ik nu een hele stapel rekeningen liggen ! Met onaangekondigde enorme extra kosten !
Situatie : een kast vol rommel waar ik niets mee kan ! En ongeveer 500 euro aan kosten !!! Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen !? En ook andere mensen waarschuwen voor het internet bedrijf Wish !? Groet, Otto. Ps. alvast bedankt .
Laatst gewijzigd door Radar op 10 nov 2018 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Retourneren bij Wish lukt niet

Ongelezen bericht door mahadma »

Wish? Dan denk ik China, dus effe retour sturen gaat niet 1,2, 3. En ze hebben wel erg goedkope spullen, maar die worden wel ingevoerd uit China, dus douane enz. Dus extra kosten boven € 22,00.

alfatrion
Berichten: 21876
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Retourneren bij Wish lukt niet

Ongelezen bericht door alfatrion »

Je had een modelformulier voor herroepen moeten krijgen met daarop alle relevante informatie.

Hier hoe je contact kunt krijgen:
[email protected]
https://www.facebook.com/wish/
https://twitter.com/WishShopping
https://www.instagram.com/wish/
https://www.klarna.com/nl/klantenservic ... -met-wish/

Hier hoe je kunt herroepen:
How do I return a product?
Returns - Consumers in the European Union can return any items, except Excluded Items, within 14 days of receiving the item. Excluded Items include DVDs and software or body or hygiene products, such as creams and lotions, where the seal has been broken.

Costs of Returns - Unless the merchant shipped the item in error or the delivered item is damaged or defective, the consumer must pay the costs for return shipping.

Withdrawal/Cancellation - Consumers in the European Union can cancel a purchase at any time between the time of purchase and 14 days after receipt of the item.

Costs of Returns - If the purchased items have been shipped before the cancellation, the consumer must pay the costs of return shipping.

Method - in order to initiate a return or cancellation locate the order in your order history and click customer support.
Return of funds - after receipt of a returned item, Wish will return to the consumer the amount of the purchase and the standard shipping fees applied (to the initial shipment to the consumer). Any fees incurred for special or expedited shipping will not be refunded. Unless you select an alternative, such as Wish Cash, refunds will be credited to your original payment method.
https://www.wish.com/faq/returns-refunds

Klarna AB
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 jan 2014 14:08

Re: Retourneren bij Wish lukt niet

Ongelezen bericht door Klarna AB »

Beste Otto,

Wanneer je bij Wish bestelde artikelen retour wilt sturen dien je dit via de Wish app of wish.com aan te geven bij je bestelgeschiedenis en het betreffende artikel. Je ontvangt van Wish dan binnen enkele dagen een terugkoppeling. Ook adviserene wij je om dit door te geven bij Klarna.
Je kunt de klantenservice van Klarna bereiken op nummer 020 808 28 52 van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 13.00 uur.
Of via de chat op app.klarna.com/login. Daar zitten mijn collega's 24 uur per dag voor je klaar.

Groet, Marleen

Hoimensjes
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 okt 2019 16:53

Re: Retourneren bij Wish lukt niet

Ongelezen bericht door Hoimensjes »

Ik dacht dat ik Bluetooth oortjes bestelde maar toen bleek het maar voor een oor te zijn en ik kan het niet annuleren dus daar gaat €2 naar de maan en volgens mij zit er ook geen oplader bij

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Retourneren bij Wish lukt niet

Ongelezen bericht door Moneyman »

Hoimensjes schreef:
28 okt 2019 16:56
Ik dacht dat ik Bluetooth oortjes bestelde maar toen bleek het maar voor een oor te zijn en ik kan het niet annuleren dus daar gaat €2 naar de maan en volgens mij zit er ook geen oplader bij
Heb je een link naar de advertentie?

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Retourneren bij Wish lukt niet

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Hoimensjes schreef:
28 okt 2019 16:56
Ik dacht dat ik Bluetooth oortjes bestelde maar toen bleek het maar voor een oor te zijn en ik kan het niet annuleren dus daar gaat €2 naar de maan en volgens mij zit er ook geen oplader bij
Maar klopte uw gedacht met wat u werkelijk besteld hebt?

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Retourneren bij Wish lukt niet

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

€2,- naar de maan sturen is erg ver weg en duur... China is zelfs goedkoper :mrgreen:

En als ik de Topic starter lees, kocht meerdere goederen en meerdere keren niet goed.....
Eerst goed lezen en hopen op redelijke levensduur, het is een loterij en klagen kost mijn aan uurloon meer dan product koste.

Wie gaat er nu een Rookworst die bedorven is terug brengen als je uurloon hoger is als de tijd van naar winkel lopen?
Juist goedkope zooi is niet rendabel... mijn kat speelde nu met de muis, want ik moest nieuwe hebben...

Ja, ik heb nu een Kater die met de Muis wel tevreden is, speeltjes in dierenspeciaalzaak wil meneer niet en zijn duurder!

Dirk Fransen
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 jan 2020 12:58

Re: Retourneren bij Wish lukt niet

Ongelezen bericht door Dirk Fransen »

Zoals ik steeds heb begrepen van bekenden, is Wish juist heel soepel en coulant met dit soort klachten.
Als een product defect is, of er is iets geleverd wat niet exact overeenkomt met wat in de advertentie staat, boeken ze de betaling retour en kan je in bijna alle gevallen het product ook nog behouden.

Jesse.lof
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mar 2020 22:36

Re: Retourneren bij Wish lukt niet

Ongelezen bericht door Jesse.lof »

Het valt me op dat alle producten die ik gratis koop of maar 1 euro zijn worden geannuleerd
En dat ik wel het aankoopbedrag terug krijg maar niet me verzend kosten.
Dit gebeurt tot nu toe bijna altijd 1 dag na de aankoop.
En ik kan niet vinden of ik dat ook nog terug krijg ook al is het product niet verstuurd is.

Josu
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 aug 2020 15:12

Re: Retourneren bij Wish lukt niet

Ongelezen bericht door Josu »

Wish is vervelend met retour sturen. Meerdere malen geprobeerd contact te krijgen met chat fotos maar geen respons nada niets, waardeloos. Graag als iemand iets weet van retour of kan radar iets doen. Contact met klarna gehad, hebben de rekening 2 wkn verlengd. Maar kunnen verder ook niets. WISH dit is waardeloos. Radar graag een retour adres of iemand anders. HELP

Justmeagain
Berichten: 540
Lid geworden op: 11 aug 2019 14:49

Re: Retourneren bij Wish lukt niet

Ongelezen bericht door Justmeagain »

Retour adres in in China. Kosten om retour te sturen zijn waarschijnlijk hoger als de prijs van het product. Wish heeft geleverd dus Kkarna wil nu ook haar geld graag van u krijgen. Daar kunt u op wachten.

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Retourneren bij Wish lukt niet

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Josu schreef:
02 aug 2020 15:35
Wish is ***** met retour sturen. Meerdere malen geprobeerd contact te krijgen met chat fotos maar geen respons nada niets, waardeloos. Graag als iemand iets weet van retour of kan radar iets doen. Contact met klarna gehad, hebben de rekening 2 wkn verlengd. Maar kunnen verder ook niets. WISH dit is waardeloos. Radar graag een retour adres of iemand anders. HELP
Als u iets naar boven scrolt kunt u alles lezen, waarom zou Radar dan een adres moeten zoeken voor u? Denkt u überhaupt dat een Nederlands consumenten televisieprogramma ook maar enige indruk zal achterlaten bij een bedrijf in China?

Gesloten