Ruim 4 maanden geen internetaansluiting

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
16again
Berichten: 16016
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Ruim 4 maanden geen internetaansluiting

Ongelezen bericht door 16again »

HandigeHarrie schreef:
30 jul 2021 16:26
Zoals al eerder aangegeven, de provider KPN heeft niets te maken met KPN Netwerk NL, het bedrijf dat verantwoordelijk is voor het leggen van de kabels naar de woning
Je splitst gewoon je bedrijf op, zodat je klanten van het kastje naar de muur kan sturen....

Feinel
Berichten: 54
Lid geworden op: 18 jan 2018 01:11

Re: Ruim 4 maanden geen internetaansluiting

Ongelezen bericht door Feinel »

Engelengeduld schreef:
01 aug 2021 15:42
Ik ben onlangs naar KPN overgestapt voor tv en internet maar nog niet aangesloten. Heb bij de aanvraag duidelijk gemaakt dat ik 2 televisies heb en daar ga ik maandelijks ook extra voor betalen. Toen KPN mij bericht stuurde over de afspraak met de monteur, werd hierbij vermeld dat hij maar 1 tv zal aansluiten. Hierover naar KPN gebeld wan ik ga namelijk voor het abonnement van 2 televisies betalen. Het antwoord was dat de monteur besluit of hij beide tv's zal aansluiten of slechts 1 tv.
Hallo, ik ga voor 2 tv's abonnement betalen! Hoe kan dan de monteur besluiten of hij mij 2 of 1 tv zal aansluiten? Als ik voor 2 televisies ga betalen dan moet de opdracht toch zijn 2 tv's aan te sluiten en niet 'monteur jij doet maar wat jou schikt!' Of zie ik dit verkeerd?
Ja je ziet dat verkeerd.

In de bevestigingsmail staat ook een link naar de volgende site:
https://www.kpn.com/service/monteur/ins ... onteur.htm

Meerwerk

Wil je dat de monteur meer apparaten aansluit dan 1 tv, 1 pc of 1 telefoon? Koop je apparatuur van de monteur? Of heb je meer dan 15 meter kabels nodig? Voor langere kabels, extra apparatuur of een hogere afwerking betaal je extra.

Dus ook al neem je meer dan 1 tv ontvanger af, als je wilt dat de monteur die aansluit, kost dit extra.

Seinhuis
Berichten: 2359
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Ruim 4 maanden geen internetaansluiting

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Een TV aansluiten is gewoon kwestie

HandigeHarrie
Berichten: 1355
Lid geworden op: 04 aug 2018 17:00

Re: Ruim 4 maanden geen internetaansluiting

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Dan had aan de klant verteld moeten worden dat er Meerwerk in rekening gebracht wordt als .... etc. i.p.v. dat de monteur besluit of hij 1 of 2 toestellen aansluit

Gesloten