LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Schandalig behandeld door telebyte

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
brijner
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 apr 2006 16:59

Schandalig behandeld door telebyte

Ongelezen bericht door brijner »

Ik was drie jaar lang lid bij telebyte, waar ik 65 euro betaalde voor een abbonement met 8 Mbit down en 1 Mbit up. Met de huidige prijsontwikkelingen is dat niet meer van deze tijd en dus besloot ik in maart over te gaan stappen.

Ik belde telebyte op en vroeg welke stappen ik daarvoor moest doorlopen. Een meneer van de klantenservice (cenk ik) verzekerde mij dat het verzenden van een fax voldoende was om op te zeggen, wel moest ik rekening houden met een maand opzeg termijn. Voor de zekerheid vroeg ik nog of de opzegging per datum dat de fax binnen kwam inging, of per de eerste van de eerstvolgende maand. Het betrof het laatste. Als ik per 1 april op zou zeggen zou ik per 1 mei geen internet meer via telebyte hebben. sofar sogood.

Op 29 maart verstuurde ik de fax, en op 30 maart kreeg ik hun bevestiging binnen.
Op 1 April viel de lijn ineens weg. Omdat het weekend was kon ik bij telebyte niemand bereiken en moest ikw achten tot 3 april voor ik meneer weer aan de lijn kreeg.

Ik vroeg of hij kon nakijken of er soms een storing was. Hij begon te lachen en vertelde mij dat de enige storing die hij kon zien de opzegging was die hij had verwerkt en dat de lijn per direct was gecancelled. Ik verzekerde hem dat dat een misverstand moest zijn, daar ik een maand opzeg termijn had. Dat klopte volgens hem ook. Het abbonement liep nog een maand door, en ik kon gebruik blijven maken van mijn email, maar de lijn werd per direct stop gezet.

Ik werd kwaad. Ik zei dat het redelijk lomp was om dat zomaar te doen zonder even te overleggen. Immers had ik nu dus een maand geen internet. zijn antwoord was dat ik dan eens naar buiten kon gaan en dat ik niet als een nerd altijd achter mijn pc hoefde te zitten. Dit was volgens hem veel gezonder.

Ik voreg of hij de lijn niet gewoon weer kon activeren. Dat kon, als ik weer een jaar abbonement zou nemen....
In mijn kwaadheid heb ik toen iets gezegd dat ik heir beter niet herhaal.. het resultaat was dat hij de verbinding lachend verbrak met de woorden dat niet hij, maar ik nu genaaid was...

Mijn vriendin belde een dag later met een poging om alsnog een verbinding te krijgen, en toen gebeurde er iets dat ik van geen enkel bedrijf had verwacht. Hij stelde voor dat hij de lijn wel wilde activeren als mijn vriendin een sexuele tegenprestatie zou doen, in alle andere gevallen had ik pech.

U snapt het al.. ik heb dus pech. Maar dit is toch wel het top punt van schofterigheid....

Henk2006
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 apr 2006 18:21

Re: Schandalig behandeld door telebyte

Ongelezen bericht door Henk2006 »

Dit topic werd ook op Fok! geplaatst en is daar gesloten met de volgende redenen:
Ok, dit topic blijft dicht.

a) Ik geloof er geen reet van.
b) Iedereen duikt er bovenop terwijl het enige wat er bekend is, een belachelijke bewering van een totaal onbekende user.
c) Het is FOK!-traditie om mensen via Google op te sporen en lastig te vallen, maar dit gaat simpelweg te ver.
d) Als dit echt waar is, wat de **** doe je dan op FOK!? Ga naar dat bedrijf en los het op, ga niet hier lopen janken. Ik zie je vriendin al zitten. "Wat ga je er aan doen nu?" - "Ja ik ga het op FOK! posten, dat zal ze leren!".
En
Ik hoor nu dat het hele verhaal inderdaad verzonnen is door de topicstarter.
http://forum.fok.nl/topic/842888/2/50#36915335

mve2
Berichten: 160
Lid geworden op: 21 okt 2005 15:55

Re: Schandalig behandeld door telebyte

Ongelezen bericht door mve2 »

tja

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: Schandalig behandeld door telebyte

Ongelezen bericht door hoffie »

Ik hoor nu dat het hele verhaal inderdaad verzonnen is door de topicstarter.
Hij heeft geen eens een vriendin??????

mve2
Berichten: 160
Lid geworden op: 21 okt 2005 15:55

Re: Schandalig behandeld door telebyte

Ongelezen bericht door mve2 »

Hoe weet jij dat hoffie.

trimoxa
Berichten: 94
Lid geworden op: 20 jun 2006 14:02

Re: Schandalig behandeld door telebyte

Ongelezen bericht door trimoxa »

ik heb zelf telebyte en ik kan niet anders zeggen dat ik altijd correct ben behandeld door telebyte medewerkers.


ik ben er al ruim 2 1/5 jaar lid en heb zero problems ondervonden in die tijd.


ik denk ook dat bovenstaande een nep verhaal is want iedereen weet dat dat soort opmerkingen door de telefoon tot gevolg hebben dat er verhaal wordt gehaald aan de telebyte balie met alle gevolgen van dien .

dus echt een broodje aap verhaal. :arrow:


ps: heb geen aandelen telebyte en ben niet in dienst van telebyte.

voor de goeie orde.

Gesloten