LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] service wehkamp

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
babara
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 aug 2010 13:36

service wehkamp

Ongelezen bericht door babara »

Ik heb op 26 juli een electrische fiets geleverd gekregen die ik bij wehkamp besteld had en via de leverancier de wininc werd bezorgd.

na 1 week deed de fiets niets meer, eerst de wininc gemailt/ en gebeld, zonder resultaat, toen de volgende dag naar wehkamp, daarna niets meer vernomen, na diverse mailtjes werd ik uiteindelijk gebeld door de wininc en vertelde mij dat er een monteur zou bellen voor een afspraak, maar dit gebeurde niet dus, toen op 12 aug. belde wehkamp mij op en beloofde dat de wininc zo spoedig weer contact op zou nemen. (na vele mailtjes enz) inderdaad hij belde met het zelfde verhaal van de vorige keer, ook vertelde dat hij geen contact kon krijgen met de monteur ????? ik moest het maar ook eens zelf proberen om contact te krijgen met deze monteur, dit deed ik en ik kreeg hem gelijk aan de tel. wat blijkt deze goede man geniet van zijn vakantie in Oosterijk.

Dus weer mailen en mailen en mailen (met bellen schiet je toch niets verder mee op)naar wehkamp maar je krijg alleen het standaard antwoordt dat mijn klacht naar de desbetreffende afdeling doorgestuurd is.

Ik zit nu al 14 dagen zonder fiets die ik nodig heb voor mijn werk, maar ja dat intereseerd wehkamp dus niet, het blijkt (denk ik) dat ik gewoon moet afwachten tot de monteur terug is van vakantie. Wel raar hoor 1 monteur voor de regio waar ik woon.

Ook mijn voorstel om de fiets te laten repareren bij mijn fietsenmaker krijg ik geen reactie op, mijn geduld raakt nu wel uitgeput, ondertussen is deze kwestie in behandeling genomen door mijn rechtbijstandsverzekering.

Als ik dit had geweten had ik nooit bij wehkamp deze fiets gekocht.

Webcarewehkamp.nl
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00

Re: service wehkamp

Ongelezen bericht door Webcarewehkamp.nl »

Geachte,

Graag wil ik voor u bemiddelen in deze kwestie. Indien u van het aanbod gebruik wenst te maken, dan graag een e-mail aan mij met uw contact gegevens.

Met vriendelijke groet,

Frits Pieters

wehkamp.nl

[email protected]

babara
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 aug 2010 13:36

Re: service wehkamp

Ongelezen bericht door babara »

Vanmorgen werd ik gebeld door de leverancier de wininc, weer het zelfde verhaal moeten aan horen sorry hier sorry daar, maar er werd weer beloofd dat ik zo snel mogelijk terug gebeld zou worden door een andere monteur, (die ene geniet van zijn vakantie t/m 21 aug.) Wat tot nu toe niet gebeurd is.

Ik zei ook dat ik het raar vind dat hij geen contact kon krijgen met de monteur die nu vakantie heeft, en het zeker belachelijk vond dat hij dit niet wist, terwijl ik maar 1 keer hoefde te bellen en gelijk contact kreeg.

Er werd weer beloofd dat alles in het werk gesteld gaat worden om nog vandaag mijn fiets te repareren.
Daarna belde wehkamp met hetzelfde verhaal, met veel beloftes die ik eerder ook al kreeg, die niet uitkwamen

Mijn vermoeden is dat ik gewoon aan het lijntje gehouden wordt tot dat de monteur terug van vakantie is.

babara
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 aug 2010 13:36

Re: service wehkamp

Ongelezen bericht door babara »

Het is nu 15 dagen geleden dat via wehkamp een monteur aan huis kwam.
Hij moest de fiets meenemen omdat hij deze niet aan huis kon repareren.

Tot verleden week vrijdag werd ik opgebeld door iemand van wehkamp over hoe en wat, maar ik hoor niets van de "monteur", en nu ook niets meer van wehkamp.

Slaat helemaal nergens op, heb een nieuwe fiets gekocht die het na 1 week niets meer deed en daarna "4 weken" heb ik nog steeds mijn fiets niet terug.

B@IIad
Berichten: 5
Lid geworden op: 06 sep 2010 15:25

Re: service wehkamp

Ongelezen bericht door B@IIad »

Tja, waarom hebben we fietsenwinkels...

nelols
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 okt 2010 12:54

Re: service wehkamp

Ongelezen bericht door nelols »

Ja, t zelfde probleem heb ik. Elo bike bij wehkamp, vertoonde vn tbegin af aan kuren, haperen bij de ondersteuning. de wininc gebeld en gemaild, de accu moest eerst goed leegereden worden. na 3 x leeg en na een week niks gehoord te hebben op mail, heb ik gebeld.
Uiteindelijk is tie opgehaald. dat is morgen 2 MAANDEN geleden.
na bellen bleek diegene die het moet repareren, zieken te hebben onder t personeel, oke dat kan.

na weer bellen 3 weken geleden, ja hij had t gevonden, de oplader deed t niet meer. Vraag me af of dat bij de aflevering ook zo was, want dat idee had ik niet, er moet bij de fabriek getjekt zijn dat de accu vol was, waarom bij de 1ste keer t bij t fietsen nauwelijks ondersteuning was.???????? niet de oplader olgens mij

weer gebeld, goh had die meneer nog niet gebeld? Meneer zelf was in de veronderstelling, dat ie blijkbaar de fiets al teruggebracht had, maar ik weet van niks

dus de revieuws bij wehkamp zijn een beetje gekleurd, heb ookt idee dat ik een kat in de zak heb gekocht met dit product, er zit al een nieuw achterwiel in en de ventielen bleken niet tepasen en de service is slecht te noemen.
nu is weer beloofd, dat als ik a.s.maandag niks heb gehoord, ik weeeer moet bellen.

de omgekeerde wereld.

nelols
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 okt 2010 12:54

Re: service wehkamp

Ongelezen bericht door nelols »

B@IIad schreef:Tja, waarom hebben we fietsenwinkels...
ja, gelukkig maar, maar niet iedereen heeft een dikke portemonnee. 2300 euro voor een elo bike bij een fietswinkel, is niet voor iedereen weggelegd

nelols
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 okt 2010 12:54

Re: service wehkamp

Ongelezen bericht door nelols »

babara schreef:Het is nu 15 dagen geleden dat via wehkamp een monteur aan huis kwam.
Hij moest de fiets meenemen omdat hij deze niet aan huis kon repareren.

Tot verleden week vrijdag werd ik opgebeld door iemand van wehkamp over hoe en wat, maar ik hoor niets van de "monteur", en nu ook niets meer van wehkamp.

Slaat helemaal nergens op, heb een nieuwe fiets gekocht die het na 1 week niets meer deed en daarna "4 weken" heb ik nog steeds mijn fiets niet terug.
hoi babara, dezelfde problemen heb ik nu, de fiets is al 2 maanden weg.

Is het bij jou nu opgelost? Ik begin t idee te krijgen, dat ik een kat in de zak heb gekocht, met die elo bike????


groetjes van nel

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: service wehkamp

Ongelezen bericht door Guardian72 »

2 maanden?

Simpel - stuur een formele klacht, en eis een nieuwe, of het aankoopbedrag terug.

Het moge duidelijk zijn dat het apparaat ondeugdelijk is, anders was reparatie wel vlot verlopen.

Webcarewehkamp.nl
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00

Re: service wehkamp

Ongelezen bericht door Webcarewehkamp.nl »

Geachte Nelols,

Graag wil ik voor u bemiddelen in deze kwestie. Indien u van het aanbod gebruik wenst te maken, dan graag een e-mail aan mij met uw contact gegevens.

Met vriendelijke groet,

Frits Pieters

wehkamp.nl

[email protected]

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: service wehkamp

Ongelezen bericht door sjoegel »

Wat een armoe, goedkoop een electrische fiets bestellen en dan doet hij het niet. :D Vroeger trapten we op een fiets en als hij kapot ging dan was er de fietsenmaker op de hoek.

defeestneus
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 apr 2011 23:54

Re: service wehkamp

Ongelezen bericht door defeestneus »

sjoegel schreef:Wat een armoe, goedkoop een electrische fiets bestellen en dan doet hij het niet. :D Vroeger trapten we op een fiets en als hij kapot ging dan was er de fietsenmaker op de hoek.
Ik snap niet wat deze reactie met dit verhaal te maken heeft, het gaat er niet om hoe duur een fiets is, maar je mag toch aan nemen dat geen enkele fiets binnen een week een defect behoort te vertonen!

Hou er rekening mee, het is een koop op afstand, u geniet dus vele rechten om de koop zonder opgaaf van reden te ontbinden. Google eens op ''wet kopen op afstand''. Ik neem aan dat u inmiddels liever uw geld terug krijgt, en op een ander een nieuwe (werkende) fiets wilt bestellen?

nelols
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 okt 2010 12:54

Re: service wehkamp

Ongelezen bericht door nelols »

geen sjoegge, sjoegel,ten eerste is 900 euro niet goedkoop, ten tweede moet je gewoon zelf trappen.

Gesloten