LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] simyo prepaid!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
simyooplichters
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 sep 2013 18:25

simyo prepaid!

Ongelezen bericht door simyooplichters »

Goeden middag,

Ik heb nog geen week geleden mijn prepaid opgewaardeerd met 20 euro en gelijk heb ik een bundel afgesloten voor 7 euro voor 250 mb, nu blijkt dat ik over mijn mb's ben, nu heb ik gisteren 3-9-2013 gekeken hoeveel saldo ik heb, wat blijkt ik sta 5 euro in het ROOD!!!!! dus gister heb ik internet via mobiel gelijk uitgezet.
Nu kijk ik vandaag hoeveel mijn saldo is en dat is nu 25 euro in de min?>!??!?!?!?!?!? hoe kan dit??? ik had voor 7 euro 250 mb+ ik heb nog 13 euro beltegoed erop staan nu na 3/4 dagen heb ik 25euro in de min staan op een prepaid simkaart??????? hoe kan dit kan iemand mij dit uitleggen?? ik kreeg gisteren een bericht dat ik onder de 0euro ben wat blijkt ik stond min 5 in het rood, dus gelijk ingelogd en alles uitgezet wat maar met internet te maken had, en nu dag laten kijk ik is het bedrag -25 euro??
hoe is dit in godsnaam mogelijk, simyo is gewoon 1 zware oplichtings praktijk, ik ga hier van direct naar tros RADAR en ik geef jullie aan als oplichters en jullie verdienen de koude douche.! ik heb 1 vraag dat is ik heb een prepaid kaart dat beteknd letterlijk en figuurlijk voorbetaalde kaart, dus kunt u mij uitleggen hoe ik in hemels naam 25 euro in de min kan staan op een prepaid kaart??? is het niet normaal is prepaid kaart op 0 staat dat je dan niet meer kan bellen of internetten??!?!?!?!?!? nu lijkt het wel als of ik een abonnement heb afgesloten, watniet het geval is! of jullie geven mij duidelijk antwoord op mijn vraag, of ik waardeer nooit meer op via simyo, maar neem simpel weg een andere prepaid kaart waarmee ik niet in de min kan staan.

Met vriendelijke groet,

Sjef


ps: kan simyo juridisch mij nog vervolgen voor die 25 euro die ik in de min sta op mijn prepaid?
zo ja: moet ik het wel betalen
zo nee: **** SIMYO

aub is er iemand die mij advies kan geven bedankt voor het lezen, SIMYO OPLICHTERS!!

Teunbosseman
Berichten: 4369
Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
Contacteer:

Re: simyo prepaid!

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

simyooplichters schreef:Goeden middag,

Ik heb nog geen week geleden mijn prepaid opgewaardeerd met 20 euro en gelijk heb ik een bundel afgesloten voor 7 euro voor 250 mb, nu blijkt dat ik over mijn mb's ben, nu heb ik gisteren 3-9-2013 gekeken hoeveel saldo ik heb, wat blijkt ik sta 5 euro in het ROOD!!!!! dus gister heb ik internet via mobiel gelijk uitgezet.
Nu kijk ik vandaag hoeveel mijn saldo is en dat is nu 25 euro in de min?>!??!?!?!?!?!? hoe kan dit??? ik had voor 7 euro 250 mb+ ik heb nog 13 euro beltegoed erop staan nu na 3/4 dagen heb ik 25euro in de min staan op een prepaid simkaart??????? hoe kan dit kan iemand mij dit uitleggen?? ik kreeg gisteren een bericht dat ik onder de 0euro ben wat blijkt ik stond min 5 in het rood, dus gelijk ingelogd en alles uitgezet wat maar met internet te maken had, en nu dag laten kijk ik is het bedrag -25 euro??
hoe is dit in godsnaam mogelijk, simyo is gewoon 1 zware oplichtings praktijk, ik ga hier van direct naar tros RADAR en ik geef jullie aan als oplichters en jullie verdienen de koude douche.! ik heb 1 vraag dat is ik heb een prepaid kaart dat beteknd letterlijk en figuurlijk voorbetaalde kaart, dus kunt u mij uitleggen hoe ik in hemels naam 25 euro in de min kan staan op een prepaid kaart??? is het niet normaal is prepaid kaart op 0 staat dat je dan niet meer kan bellen of internetten??!?!?!?!?!? nu lijkt het wel als of ik een abonnement heb afgesloten, watniet het geval is! of jullie geven mij duidelijk antwoord op mijn vraag, of ik waardeer nooit meer op via simyo, maar neem simpel weg een andere prepaid kaart waarmee ik niet in de min kan staan.

Met vriendelijke groet,

Sjef


ps: kan simyo juridisch mij nog vervolgen voor die 25 euro die ik in de min sta op mijn prepaid?
zo ja: moet ik het wel betalen
zo nee: **** SIMYO

aub is er iemand die mij advies kan geven bedankt voor het lezen, SIMYO OPLICHTERS!!


Nooit bij stil gestaan waarom je je moest registreren bij Simyo voor prepaid ? Gebruik de zoekfunctie ff dan zie je diverse topics hierover en ook dat Simyo meer actief is op hun eigen forum en social media dan hier. Daarom kan je dus in de min komen.

Ik heb zelf ook Simyo en ze balanceren op het randje met deze benaming, ik heb bewust gelezen en ben akkoord gegaan met deze constructie.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: simyo prepaid!

Ongelezen bericht door devious »

maar u bezigt wel een zeer creatieve vorm met interpuncties

simyooplichters
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 sep 2013 18:25

Re: simyo prepaid!

Ongelezen bericht door simyooplichters »

Teunbosseman schreef:
simyooplichters schreef:Goeden middag,

Ik heb nog geen week geleden mijn prepaid opgewaardeerd met 20 euro en gelijk heb ik een bundel afgesloten voor 7 euro voor 250 mb, nu blijkt dat ik over mijn mb's ben, nu heb ik gisteren 3-9-2013 gekeken hoeveel saldo ik heb, wat blijkt ik sta 5 euro in het ROOD!!!!! dus gister heb ik internet via mobiel gelijk uitgezet.
Nu kijk ik vandaag hoeveel mijn saldo is en dat is nu 25 euro in de min?>!??!?!?!?!?!? hoe kan dit??? ik had voor 7 euro 250 mb+ ik heb nog 13 euro beltegoed erop staan nu na 3/4 dagen heb ik 25euro in de min staan op een prepaid simkaart??????? hoe kan dit kan iemand mij dit uitleggen?? ik kreeg gisteren een bericht dat ik onder de 0euro ben wat blijkt ik stond min 5 in het rood, dus gelijk ingelogd en alles uitgezet wat maar met internet te maken had, en nu dag laten kijk ik is het bedrag -25 euro??
hoe is dit in godsnaam mogelijk, simyo is gewoon 1 zware oplichtings praktijk, ik ga hier van direct naar tros RADAR en ik geef jullie aan als oplichters en jullie verdienen de koude douche.! ik heb 1 vraag dat is ik heb een prepaid kaart dat beteknd letterlijk en figuurlijk voorbetaalde kaart, dus kunt u mij uitleggen hoe ik in hemels naam 25 euro in de min kan staan op een prepaid kaart??? is het niet normaal is prepaid kaart op 0 staat dat je dan niet meer kan bellen of internetten??!?!?!?!?!? nu lijkt het wel als of ik een abonnement heb afgesloten, watniet het geval is! of jullie geven mij duidelijk antwoord op mijn vraag, of ik waardeer nooit meer op via simyo, maar neem simpel weg een andere prepaid kaart waarmee ik niet in de min kan staan.

Met vriendelijke groet,

Sjef


ps: kan simyo juridisch mij nog vervolgen voor die 25 euro die ik in de min sta op mijn prepaid?
zo ja: moet ik het wel betalen
zo nee: **** SIMYO

aub is er iemand die mij advies kan geven bedankt voor het lezen, SIMYO OPLICHTERS!!


Nooit bij stil gestaan waarom je je moest registreren bij Simyo voor prepaid ? Gebruik de zoekfunctie ff dan zie je diverse topics hierover en ook dat Simyo meer actief is op hun eigen forum en social media dan hier. Daarom kan je dus in de min komen.

Ik heb zelf ook Simyo en ze balanceren op het randje met deze benaming, ik heb bewust gelezen en ben akkoord gegaan met deze constructie.
Dus kunnen ze mij wat maken? juridisch gezien? ik bedoel deurwaarders inschakelen en voor de rechter laten komen? Dat zou ik graag willen weten!!
ik heb anders geen contract getekend voor het "prepaid simkaartje" maarja denk dat ik het beste uit de min kan komen en het simkaartje kapot knipper daarna. en gewoon lyca of lebera halen dan maar mindere verbinding over de telefoon, nooit meer internet via telefoon provider op mijn telefoon!!

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: simyo prepaid!

Ongelezen bericht door devious »

simyooplichters schreef:...
Dus kunnen ze mij wat maken? juridisch gezien? ik bedoel deurwaarders inschakelen en voor de rechter laten komen? Dat zou ik graag willen weten!!
ik heb anders geen contract getekend voor het "prepaid simkaartje" ...
Eerst de voorwaarden lezen voor je het aanschaft voorkomt dit soort problemen. En nee, je hoeft geen contract te tekenen om een contract aan te gaan. En andersom, de provider heeft je een nummer toebedeeld zonder dat je een contract tekende, dus jullie hadden wel degelijk een overeenkomst. Geen smoesjes, het is gewoon je eigen fout geweest dat je nu een negatief saldo hebt bij Simyo. Daar kom je niet onderuit. En wat ze kunnen gaan doen, staat ook in de AlgemeneVoorwaarden. Lees maar eens een keer.

simyooplichters
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 sep 2013 18:25

Re: simyo prepaid!

Ongelezen bericht door simyooplichters »

devious schreef:
simyooplichters schreef:...
Dus kunnen ze mij wat maken? juridisch gezien? ik bedoel deurwaarders inschakelen en voor de rechter laten komen? Dat zou ik graag willen weten!!
ik heb anders geen contract getekend voor het "prepaid simkaartje" ...
Eerst de voorwaarden lezen voor je het aanschaft voorkomt dit soort problemen. En nee, je hoeft geen contract te tekenen om een contract aan te gaan. En andersom, de provider heeft je een nummer toebedeeld zonder dat je een contract tekende, dus jullie hadden wel degelijk een overeenkomst. Geen smoesjes, het is gewoon je eigen fout geweest dat je nu een negatief saldo hebt bij Simyo. Daar kom je niet onderuit. En wat ze kunnen gaan doen, staat ook in de AlgemeneVoorwaarden. Lees maar eens een keer.
Je hebt ook gelijk, is me eigen schuld omdat ik nooit alles goed heb gelezen.
Maar hoe simyo te werk gaat is gewoon misleiden met voorwaarden of zonder voorwaarden te lezen.
Hoe kan je iets prepaid noemen als het geen prepaid is? prepaid betekend vooruitbetaaald punt uit.
Ik heb 20 euro voor uit betaald, en als mijn btg op is dan is het op zo heb ik dat de laatste 10 jaar meegemaakt prepaid is op=op maar bij simyo kan je in principe met een prepaid kaart 1000euro in de min staan op een zogenaamde prepaid kaart dat is ****** hypocrite om deze dan prepaid te noemen, terwijl het gewoon in principe ****** abonnemts vorm heeft...ik ga hier zeker werk van maken, dat niemand simyo is goed aanpakt!

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: simyo prepaid!

Ongelezen bericht door devious »

Maar omdat jij de fout maakt moet Simyo worden aangepakt? Of zou Simyo jou moeten aanpakken omdat je fout bent? Het is maar hoe je het bekijkt, zie je?

sfwnl
Berichten: 15
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:02

Re: simyo prepaid!

Ongelezen bericht door sfwnl »

simyooplichters schreef: of jullie geven mij duidelijk antwoord op mijn vraag, of ik waardeer nooit meer op via simyo, maar neem simpel weg een andere prepaid kaart waarmee ik niet in de min kan staan.
Ik denk dat dat inderdaad de beste oplossing is. Ze zullen het heel erg vinden om je te zien gaan.

Misschien is simpelweg http://www.simpel.nliets voor je?

simyooplichters
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 sep 2013 18:25

Re: simyo prepaid!

Ongelezen bericht door simyooplichters »

In middels veel gebeld met klanten service en gezegt dat die 25 euro wat ik in de min sta betaal en dan mijn simkaart weg gooi, heb nog zitten dreigen dat ik anti simyo youtube channel ga maken hoe misleidend hun zijn, en toen gewoon brutaal opgehangen terwijl ze iets wou uitleggen, wat denk je vandaag in mijn email, krijg bericht van simyo dat mijn tegoed weer op 0,- is gezet en dat dit eenmalig is, met andere woorden ze willen toch dat ik klant blijf, mooi niet heb gelijk me kaart door geknipt
and geen schuld achter gelaten malefide bedrijf simyo, als ik nooit zo had gereageerd + dreigen, hadden ze mij gewoon genaaid, met 25 euro, nu ben ik er van af zonder gezeik **** simyo!

mensen pas op neem geen prepaid van SIMYO

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: simyo prepaid!

Ongelezen bericht door sjohie »

simyooplichters schreef:In middels veel gebeld met klanten service en gezegt dat die 25 euro wat ik in de min sta betaal en dan mijn simkaart weg gooi, heb nog zitten dreigen dat ik anti simyo youtube channel ga maken hoe misleidend hun zijn, en toen gewoon brutaal opgehangen terwijl ze iets wou uitleggen, wat denk je vandaag in mijn email, krijg bericht van simyo dat mijn tegoed weer op 0,- is gezet en dat dit eenmalig is, met andere woorden ze willen toch dat ik klant blijf, mooi niet heb gelijk me kaart door geknipt
and geen schuld achter gelaten malefide bedrijf simyo, als ik nooit zo had gereageerd + dreigen, hadden ze mij gewoon genaaid, met 25 euro, nu ben ik er van af zonder gezeik **** simyo!

mensen pas op neem geen prepaid van SIMYO
Jammer, ik had je als simyo mooi dat youtube-kanaal op laten tuigen, en je tot aan een persoonlijk faillissement de grond in geprocedeerd wegens smaad en laster. Het begint werkelijk waar de spuitgaten uit te lopen, zelf als consument niet opletten wat je tekent, en vervolgens de schuld met flink wat negatieve publiciteit maar bij hen in de schoenen proberen te schuiven, in de hoop dat de PR-afdeling ingrijpt, en je compenseert.

Maar goed, dit is iets wat een aardig deel van de Radar en ook Kassa uitzendingen vult, dus ik snap wel dat men dit hier een geaccepteerd iets vind.

Nou heeft iedereen de mond vol van maatschappelijk verantwoord ondernemen, maar op dit vlak, dus het wijzer en weerbaarder maken van consumenten, zou Radar écht iets goeds kunnen doen, in plaats van het uit te buiten om te scoren op de kijkcijfers.

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: simyo prepaid!

Ongelezen bericht door devious »

simyooplichters schreef:In middels veel gebeld met klanten service en gezegt dat die 25 euro wat ik in de min sta betaal en dan mijn simkaart weg gooi, heb nog zitten dreigen dat ik anti simyo youtube channel ga maken hoe misleidend hun zijn, en toen gewoon brutaal opgehangen terwijl ze iets wou uitleggen, wat denk je vandaag in mijn email, krijg bericht van simyo dat mijn tegoed weer op 0,- is gezet en dat dit eenmalig is, met andere woorden ze willen toch dat ik klant blijf, mooi niet heb gelijk me kaart door geknipt
and geen schuld achter gelaten malefide bedrijf simyo, als ik nooit zo had gereageerd + dreigen, hadden ze mij gewoon genaaid, met 25 euro, nu ben ik er van af zonder gezeik **** simyo!

mensen pas op neem geen prepaid van SIMYO
Toch heb je dat netjes voor elkaar. Brullen werkt! :lol:

simyooplichters
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 sep 2013 18:25

Re: simyo prepaid!

Ongelezen bericht door simyooplichters »

ja of niet :P ben wel blij scheelt me toch 25 euro kan ik naar de macdonalds mee+ bios en nog wat drinken erbij ;P

sfwnl
Berichten: 15
Lid geworden op: 27 aug 2013 13:02

Re: simyo prepaid!

Ongelezen bericht door sfwnl »

Doe je wel een beetje voorzichtig met het personeel van de Mac als je burgertje nog niet klaar is?

Tjonge
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 feb 2014 11:29

Re: simyo prepaid!

Ongelezen bericht door Tjonge »

Is er al een rechtzaak geweest in deze?

Ik heb hetzelfde probleem 35 euro voor mijn laatste gesprek, 1 nu had ik geen laatste gesprek,
2 het was dataverkeer, 3 prepaid is geen abbo.

Ik bel ze ma. En overweeg een rechtzaak, bovendien informeer ik alle grote kranten, sappig nieuws voor de telegraaf en goeie reclame voor simyo , ik zeg mijn prepaid abbonement op.

gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: simyo prepaid!

Ongelezen bericht door gilas »

Tjonge schreef:Is er al een rechtzaak geweest in deze?

Ik heb hetzelfde probleem 35 euro voor mijn laatste gesprek, 1 nu had ik geen laatste gesprek,
2 het was dataverkeer, 3 prepaid is geen abbo.

Ik bel ze ma. En overweeg een rechtzaak, bovendien informeer ik alle grote kranten, sappig nieuws voor de telegraaf en goeie reclame voor simyo , ik zeg mijn prepaid abbonement op.
Heel logisch een rechtzaak beginnen voor 35 euro :roll:

FerdiXXX
Berichten: 46
Lid geworden op: 11 sep 2008 14:39

Re: simyo prepaid!

Ongelezen bericht door FerdiXXX »

Dit soort mensen denkt voor alles een rechtszaak te moeten beginnen. Maar wanneer zij een keertje iets fout doen en aangepakt worden, dan schreeuwen ze moord en brand. Vooraf een beetje meer moeite doen om je in te lezen in de voorwaarden, of achteraf je verlies nemen wanneer je dit niet gedaan hebt, voorkomt een hoop gedoe.

alam
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 aug 2014 10:50

Re: simyo prepaid!

Ongelezen bericht door alam »

best radar
het is twee keer dat ik opgelicht door simyo .ik heb abonnement van simyo met vast bedrag per maand van 35 euro onbeperkt bellen sms en internet 1000 mb .gisteren half dag internet gebeukt en kreeg sms dat ik nog 50%internet heb en over 2uurtje mijn abonnement is ofgesloten zie bijlage
IMG_2899.PNG
(92 KiB) 1268 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
IMG_2899.PNG
(92 KiB) 1268 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Bijlagen
IMG_2898.PNG
(89.81 KiB) 1268 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: simyo prepaid!

Ongelezen bericht door berndv »

alam schreef:best radar
het is twee keer dat ik opgelicht door simyo .ik heb abonnement van simyo met vast bedrag per maand van 35 euro onbeperkt bellen sms en internet 1000 mb .gisteren half dag internet gebeukt en kreeg sms dat ik nog 50%internet heb en over 2uurtje mijn abonnement is ofgesloten zie bijlage
IMG_2899.PNG
IMG_2899.PNG
Volgensmij begrijp je zelf de inhoud van de sms'jes niet. Er staat nergens dat je afgesloten wordt, sterker nog, je mag gewoon voor je verbruik gaan betalen, dat staat er gewoon. En als er tussen het bereiken van 500 MB en 1000 MB 2 uur zit is dit geen oplichting maar internetgebruik. Dit is ook geen raar internetgebruik, 250 MB per uur is niet onmogelijk.

Je bent niet opgelicht, je bent nu laster aan het plegen met je ongefundeerde onzin. Daarnaast is het ook handig om je eigen topic te starten, kost niets meer. Dit topic gaat over simyo prepaid en jij hebt een abonnement, dat is wat anders.

Gesloten